Part 29

217 36 10
                                    

Thinrimna leh rilru natna chuan a ti chakin hrikthlakna tur a mamawh ani.. Chak tak chuan a tlan a.. A hmuh hmasak apiang thing ani emaw engpawh ni se a thram phei hmiah2 a.. Wolf lo kal se emaw mihring sawisak mamawh  ni in a in hre hial bawka.. Ramhnuai pilril lam chu a pan zel a... A thinrim na chu a la reh hleithei lo.. A zia lo ang tak chuan a awm ta buan2 a.. Ngaihtuah na fim a pu thei bawk hek lo.. Yoongi trawngkhum dan te kaihope ten a an care dan te a ngaihtuah let a.. A chhungte pawh... A na ngawih2 a.. A rak chiam2 a.. Wolf emaw mihring emaw a la hmuh mai loh avang chuan a Tuihal ani.. A la in bengdai hleithei lo....a Kal na hnu hma, a chet na hnu hma te chu Ramsa lian tak leh trihbaiawm tak chetna emaw tih tur chuan a kaw heu huau a.. Zan thim ani bawk nen engmah fim takin a ngaihtuah theilo.. A rilru a awm hmasa ang apiang chuan a awmin chu ramhnuai ah chuan a in hrithla ta hmiah2 bawka.. A chau ani..thisen a mamawh seh tur a duh a Tuihal, a thinrim hrikthlak na tur a mamawh thisen nei ngei ani a mamawh ni.. Chung thing leh a chheh vel te chuan a thinrim bengdaih theihna tur khawp a mamawh chu  an pe zo lo ani.. Zan ani bawk nen Ramsa takngial pawh an muhil ani ve tak ang... Eng thawm mah hriat tur a awm lo.. Eng a nei bawk silo.. Rei lo ah chuan a chau deuh a.. A che nasa bawk nen a zal deuh hnap hnu chuan a ngaihtuah na te chu a rawn fim tran a.... A ze pangai ang chuan a awm leh Tran a.. Hlauhna chuan a rawn man tran a.. Let leh Turin a Kalna lam a hre thei tawh silo.. A mangang tran hle a.. Tih ngaihna lah a hre silo.. Thim chhah mup chuan a tuam vel bawk si a..thla eng chauh chu a hmuh theih awm chhun ani tawh a.. A awmna chu ramhnuai pilril tak mai anih avangin thla eng pawh a hmu zeuh2 chauh ani.. A chau tawh em2 a.. A thisen châkna ala reh thei lo.. Tih ngaihna awm silo.. Rei fe a in ngaihtuah hnu chuan a awmna laiah chuan riah top a rilruk a.. Khawvar hnu a.. Hawn leh mai chu a tum bawka..( A tuka lo thleng tur erawh hriat lawk ani lo) .. Tichuan a mu ta top a..muthilh mai lah a thei lo.. A in ngaihtuah lungchhia a.. A trap zui bawk a.. Yoongi alo tawng chu inchhirna deuh te a nei ve bawka.. Mahse a hmangaih miau sia.. Thlah tur chuan a in ngaihtuah ngam chuang lo.. Chutih rual chuan a chhungte a ngaihtuah em2 bawka.. Engtinge tunah an awm ang?  A be thei tawh bawk silo.. Wolf ho in an lo ti hlum emaw an ti na anih chuan thah vek a tum rilru nghal bawka.. A thim zawng hlir chuan thil chu a ngaihtuah zel mai si a.. Muthilh chu har tak tur ani.. A awmna lah a rem lo bawk nen..Hmun rem lai deuh chu an dap leh a..  Zangthal zawng chuan  a mu a.. Thla a hmuh theih na lai tak ah chuan..thla en chung chuan a in ngaihtuah nasa hle a.. Naktuk ah engtinge ka awm ang?  Ka chhungte zawngin ka haw dawn nge yoongi te ka zui ve dawn.. A ngaihtuahna buai tak nen chuan a muhil zui a..

----------------

Chutia jimin a tlanchhuak daih chu a ngaihna hrelo takin namjin te leh yoongi chu an in en renga.. Yoongi phei chu a meng á nasa hle a.. ngaihtuah chhuak thut in a zui ve nghal a.. Pawn a chhuah chuan khawi lam nge a pan a hre thei lo.. A buai hle a.. A duh aiin a tlai ani.. A KO vak2 a.. Chhang tu an awm lo.. tichuan hmanhmawh takin kawng pangai chu a zawh ta topa.. Ramhnuai lama a kal chu a ring chiah bik lo ani.. A tlan topa.. Kawng peng awmna chu a thleng a.. Ramhnuai lam leh khaw chhung lam panna.. Khawi zawk nge a pan dawn a hrelo... A buai hle a.. A au chiama a thringthi hnawka.. A mittui chu a luang zui nghal bawka.. A inchhir hle em2 a.. A little boy rilru no zia te.. A positive zia te chu a hre reng si a.. Tha taka enkawl zawk tur anih laiin chutiang a a tih tak mai avang chuan a in chhir hle bawka.. A trap chhuak ta topa.. Tih ngaihna a hrelo a Kalna lam tur a hre bawk silo.. A thru hnawka.. Jimin tel lo a let chu a tum lo bur.. A phn ala chhuak a.. A call a..

Hello...

Y- hrep tak Chuan...

Jin- yoongi enge in awmzia.. Jimin in a phn a keng lo..

Y- hyung ka ka thei lo.. Ka little boy tello chuan ka lo haw thei lo..

Jin- in bengdai rawh.. A Kalna chin I hriat loh chuan I zawng top thei lo ang.. Tunah khawnge i awm?

Yoonmin the vampires 18+Where stories live. Discover now