Ma trezesc ca de obicei la 9:30 din cauza ceasuli care de fiecare data uit sa il deprogamez. Dar azi o sa o fac.
Ma ridic din pat, pun mana pe telefon si deprogamez ceasul, apoi ma duc sa imi fac rutina. Stiu ca nu va fi o zi wow. Toate sunt la fel. Ma trezesc mananc stau toata ziua in casa sa o astept pe mama sa vina de cine stie unde... Daca va intrebati, dupa ce a murit tata cand aveam 6 ani, mama a inceput sa f#ta cu orice barbat. Acum e prostiuata.... Imi e cam rusine cu asta dar nu am ce face..e mama mea. Desi stiu sigur ca de asta ma criticau colegi la scoala. O data mama a vrut sa o faca cu directorul sa imi de un 10 la mate. Acu sa fim seriosi cred ca era mai mult pt. placerea ei decat pentru nota mea.
Dupa ce ies din baie, stiind ca o sa stau toata ziua in casa ma imbrac lejer:(fara geaca)
Cobor la parter si dupa cum credeam, mama nicaieri. S-a dus sa isi inceapa ,,serviciul". Eu jur ca nu o inteleg pe femeia asta. De dimineata pana seara se f#te intr-un si cand se intoarce acasa la 21 beata , mai zbiara si prin casa ca sa nu pot dormi. Eu cred ca e dezgustator. Mi-a explicat i-a cateva lucruri si am mai cautat si pe ne dar mai mult din curiozitate, ce se face atunci cand te f#t... faci dragoste, si am o parere super proasta despre cum se fac copii si nu neaparat desprea asta ca mai e cum mai e dar s#x oreal... NICIODATA. Yacccc! Si stiu sigur ca mama face asta...In fine sa nu mai discutam despre asta.
Stateam de ceva timp pe canapea uitandu-ma la televizor, cand aud ca suna cineva la usa.Ma ridic sa vad cine e, iar spre surprinderea mea era Ana. Cea mai buna prietena a mea de cand eram mici. Stiu ca plecase in America cand avea 15 ani.
(Ps:Ana in media. Are 19 ani)
Nici nu stau sa ma mai gandesc si sar la ea in brate.
M:,,Ce faci fwaaaaa??? De cand nu ne-am mai vazut!!!"
A:,,Ho ca ma sufoci! De oprox 4 ani. Dar acum dami drumu ca nu mai am aer." Spune ea razand.
M:,,Te-ai facut mai frumoasa fwa. Mai intrecut..." Spune Mara cu o voce scazuta, dar Ana ii ridica capul spunand.
A:,,Iauzi la ea! Am intrecut-o eu la frumusete" Si incep amandoua sa rada.
M:,, Hai in casa sa discutam"
Intra amandoua in casa si se aseaza pe canapea. Mara aduce doua pahare de suc si incep sa vorbeasca.
M:,, Siiiii cum mai stai cu gajici??"
A:,, Pai.... ce sa vezi.... am unu pe cap care ma cam enerveste dar nu am ce ii face, are 24 de ani"
M:,, Wwwww o sa fiu NASAAAAAA"
A:,, FWA nu mai striga asa ca scoli veci 1. Si 2 nu e nimic oficial inca... suntem impreuna dar nu vreau sa ma casatoresc acum . Iar 3 ca sa fi nasa tre sa ai gajic"
M:,,Nu e colect" spune ea incrucisandusi mainile.
A:,, Acum lasa asta. Cum o mai duci cu maicata...."
M:,, E la fel ca intodeauna..."
A: ,, Chiar imi pare rau pt. ea si pentru tine.."
M:, Nu e nimic am inceput sa ma obisnuiesc. Acum e bine ca am terminat liceul si nu mai are cine sa isi bata joc de mine."
A:,, Gata gata cu vieata asta si hai sa iesim in oras. Dute si imbracate, printesa ca tie iti ia 30 de minute" zice blonda impingando pe Ana pe scari in sus si razand.
Am intrat in cmera sa ma schimb cu ceva pt. a pleca in oras. M-am imbracat asa:Si mi-am lasat parul pe spate. Cobor jos si o vad pe Ana stand cu mama si inca un barbat pe canapea. Cobor grabita si intreb, sau mai bine zis strig.
M:,, CE DRACU MAMA AI AJUNS SA ADUCI MOSI SA TE F#TI CU EI ACASA" atunci mama se ridica de pe canapea la mine si imi trage o palma de toata frumosetea. Imi duc mana la obraz si ma uit cu lacrimi in ochi la Ana care vine la mine si ma ia in brate.
E(m): Imi cer scuze Damian pt. comportamentul neadecvag al fetei mele. A mostenit asta de la prostul de taicasu" cand aud cum la facut pe tata izbucnesc in plans.
E(m): ,, Ana te rog sa pleci. Este o problema de familie asta si te rog sa nu mai vi aici pt. ca nu o sa o mai intalnesi pe Mara." cand aud asta nu intelegeam nimic. O vad pe Ana cu lacrimi in ochi. Imi sopteste la urechie ca spera sa fiu bine si ca ii pare rau pentru mine. Pleaca plangand spre usa dar inainte sa iasa striga.
A: ,, EU NU STIU CUM VA SUPORTAT FICA DUMNEAVOASTA ATAT DAR AR TREBUI SA II MULTUMITI NU SA FACETI ASA CEVA" si dupa ce rosteste ultimul cuvant pleaca plangand in hohote din casa. Eu nu mai intelegeam nimic... o vedeam pe mama cu un zambet pe chip uitanduse la omul ala.
M:,, Mama ce se intampla?? Nu inteleg nimic... De ce sa nu mai vine Ana la mine? De ce plangea? De ce spunea ca nu trebuie sa faci asta?" O vad pe mama stand linistita. Deodata o aud spunand.
E(m):,, El este logotnicul tau" cand aud asta simt cum imi pica cerul in cap. Acum inteleg totul. Tot tot tot. Daia, daia plangea Ana si spunea lucrurile alea. Avea dreptate. Cum sa fie logotnicul meu un mos de 50 de ani?.
M: ,,Inteleg. Chiar inteleg." mama se uita la mine mirata. Poate pt. ca rostesc cuvintele astea cu asa usurinta si cu calmitate.
M:,, Dragul meu iubit de 50 de ani pe care nici nu stiam ca.il am."
D:,, Corectie 46 de ani"
M:,, A ok. De 46 de ani pe care nici nu stiam ca il am. Este un om minunat, cu care o sa plec din casa mamei mele care o sa fie fericita pt. viata mea de cacat. Si o sa fac cu el copii si o sa traiesc mizerabil. Inteleg!"
E(m): ,, A draga mea ma bucur ca ai inteles!" zice mama venind spre mine sa ma ia in brate. Atunci simteam ca nu ma mai pot aptine si i-am tras o palma de am trantito pe jos.
M:,, DA ASTA VREI TU PT. MINE CARE AM STAT LANGA TINE 19 ANI TARFA ORDINARA CE ESTI. TU NU TE POTI NUMI OM DAR MAI ALES MAMA ESTI UN GUNOI DE FEMIE. SI CRED CA MI-AR FI MAI BINE LANGA OMUL ASTA CARE SIGUR ITI DA BANI PT. MINE, DESI CRED CA MAI FI DAT SI PE DEGEABA!"
Spun totul atat de repede incat deabia mai respiram. Este greu sa tipi in timp ce vorbesti. Ma uit la mos care era uimit de mine.
M:,, Tu ce te holbezi. Nu ai televizor acasa?? Hai mai repede dai bani si hai sa plecam." ies pe usa plangand. Si dandumi seama de cat de cruda e viata. Mama a ramasa acolo intinsa pe jos cu mosul care ii da bani pt. mine . Il vad iesind din casa, si il urmez spre masina. Ma-am urcat in spate, fara sa ma opun pt. ca stiam ca oricum o sa ma ia cu forta si ca nu pot avea o viata mai mizerabila ca asta. Sper doar sa ma asculte cu actele sexuale, ca nu vreau sa imi pierd virginitatea cu un bosorog.Hey, sunt noua pe acesta platforma. De fapt am mai citit povesti, dar nu am mai scris. Sper sa va placa!! Si scuze pt. eventualele greseli. Iar prescurtarile pe care le fac in caz ca nu stiti ce inseamna:
Pt.= pentru
Dc= de ce
Bn=bine
Mn=mine
Tn=tine
Cf=ce faci
Nu vreau sa credeti ca va judec ca nu le stiti desi, daca vorbiti prin sms o sa le stiti. Eu le-am scris pt. orice eventualitate.
CITEȘTI
O viata cat se poate de ok
Romance~Nu totul este ok, desi pare... Intr-o lume rea, nu trebuie decat sa speri ca va fi bine. Asta s-a intamplat si cu fata noastra Mara de 19 ani. Dupa ce a fost vanduta unui mos,a asteptat sa vada ce se intampla dar a ajuns sa ii i-a mafia.Nu prin for...