?:,,Domnu, nu trebuia sa ne aduceti noul sef? Si ce tupeu are pe ea tarfa." Se apropie de mine il vad pe tata cum il lasa in pace,iar fix cand voia sa imi dea o palma ii prind mana si o intorc la spate, soptindui la urechie.
M:,,Eu sunt noua voastra sefa, fraiere!" I-am vazut fata cum ajungea pana pe pamant.Ii sucesc mai tare mana cand ii vad pe ceilalti ca vin sa il ajute.
?:,,AUUUU MA DOARE LASAMA!"
M:,,Spunele si lor vestea cea buna, papusel!"ii spun intorcandui mai tare mana. Nu stiu de unde atata curaj pe mine ,dar trebuia sa le fie frica pt. ca pana la urma eram sefa lor.
?,,:AUU.... EA E.... AAA.... NOUA NOASTRA....SEFA....AAAA" cand a terminat propozitia i-am dat drumul trantindul pe jos .
M:,,Acum ca va e clar, va rog frumos sa va adunati fetele de pe jos si pe asta din fata mea. Asezativa in rand si sa va aud numele." Doi s-au repezit sa il ia pe netodul ala de jos si restul sau asezat in rand. Il vad pe Jafe care si el era mirat de scena mea, dar ii fac cu ochiul ca sa il mai linistesc. Fiecare imi spune pe rand numele lui si ma prezint si eu.
M:,,Mara, incantata. Nu puneti intrebari despre cum am ajuns sefa voastra ca nu raspund. Asta e singura regula pe care vi-o pun. Si Damian e tatal meu." le pica fata din nou si eu imi dau ochi peste cap. Il vad pe tata cum rade infundat de ei si ii dau un cot in gluma iar el isi revine.
D:,,Tot ce ati auzit de la ea este real. " iar le pica fata.
M:,,BA NU MAI FITI ASA MIRATI CA NU E CINE STIE CE SI URMATOAREA DATA CAND VA PICA FATA VA IAU LA PUMNI PE FIECARE IN PARTE!!" Toti isi revin din mirare si se uita la Damian.
D:,,Sper sa nu va dea multe batai de cap Mara, desi o cam face. Totusi e o fata buna si eu zic sa o ascultati, ca eu nu stiu ce va face. Nu am incercat niciodata sa o supar , iar azi va demonstrat ca e cam rea."
Ben:,,Dar sefu sunteti mai batran decat ea. De ce va e frica?"
D:,,E adevarat ea are 19 ani, dar nu imi place sa supar fete. Sunt mult mai rele ca noi!" Le sopteste lor ultima propozitie si ma uit urat la el.
M:,,Acum ca am incheiat prezentarile sa va continuati antrenamentul."
Toti:,,Ok sefa!!" Damian vine si imi sopteste la ureche o idee mirobolanta. Nu credeam ca va zice asa ceva deoarece e batran, dar nu ma supar.
M:,,Va rog frumos sa nu imi spueti sefa. Seful e Damian. Mie puteti sa imi spuneti Queen!" Ma mir ca nu sau mirat. Mi-au ascultat sfatul.
Plec cu Damian la noi in birou si il intreb.
M:,,De unde pana unde Queen, tata?"
D:,,Mi sa parut dragut si se vedea ca nu iti place sa ti se spuna sefa."
M:,,E adevarat"
D:,,Parinti stiu tot!=)"
M:,,Da, da! Esti parinte de azi noapte, si deja sti."
D:,,Nu ai ce imi face printesa. Sunt expert."
M:,,Ma bucur ca nu ai o minte de batran posomorat tata."
D:,,Ce compliment frumos. Ma faci sa plang!"si se preface ca sterge o lacrima invizibila. Incep sa rad la gestul lui si ma asez mai comod in scaun cu picioare pe noul meu birou.
D:,,Deja ai o atitudine de lider! Iti mai trebuia o tigara si un pahar cu vin!" spune razand.
M:,,Atunci ar fi bine sa ii pui pe oamnei tai sa imi aduca."
D:,,Cred ca ar fi mai bine sa te duci sa te uiti cum se antreneaza si poate o faci si tu."
M:,,Tu stiai ca am facut box nu e asa? Daia l-ai lasat pe ala sa vina la mine. Nimeni nu stie asta."
D:,,Am si eu metodele mele papusa de a afla tot. Si in ce te priveste stiu apsolut tot. Chiar si cand ai luat 2 ala pe nedrept la istorie de am vorbit cu profa ta sa nu til puna explicandui ca ai avut o problema si nu ai putut invata si mituindo cu putini bani. Desi stiam ca maicata adusese pe cineva si a trebuit sa pleci de acasa deoarece nu aveai liniste sa inveti. Dar in loc sa iti iei caietul de istorie lai luat pe ala de romana si nu te-ai mai intors dupa el, plecand la sala de box sa iti descarci nervi."
M:,,Wowww!Deci acolo a disparut 2 meu. Chiar ma gandeam ce a convinso pe profa sa nu mil puna. Mersi tata! Am absolvit cu brio, datorita tie!" Apoi ma ridic, il pup pe obraz si ies pe usa. Cobor scarile, imi iau o cafea de la aparat si plec spre sala de antrenament. Acolo erau baieti mei la bustul gol facand sport sau dand in sac.
M:,,BUNA TREBA BAIETI! CINE VA ALES COSTUMEL?" strig eu ca sa ii speri, cea ce am si reusit. Se intorc spre mine si ma vad stand pe banca cu cafeaua in mana.
J:,,Hei Queen!Seful ne-a lasat sa venim cum vrem in sala." Se apropie de mine si ma ridic. Il ating cu degetul aratator pe pieptul bine sculptat si transpirat.
M:,, 1 Jafe. Tu nu ai voie sa imi spui Queen. Imi zici Mara ca suntem prieteni si lui Damian la fel si 2. Nu ma intereseaza. Sunt fata si e o priveliste chiar frumoasa , dar macar un maieu sa va luati."
J:,,Bine. De maine"
M:,,Ok. CONTINUATIIII!"
J:,,Hey, mi-ai spart timpanul!" Spune Jefe si incepem sa radem amandoi.
M:,,Cand o cunosc si eu pe iubita taaaaa???"
J:,,Nu stiu ce sa zic... nu stie ca ce lucrez... parinti ei sunt mai bogati ca mine, iar eu sunt orfan si ar fi ciudat sa ii spun ca ma ocup cu trafig de droguri la cel mai mare mafiot."
M:,,Ok atunci o sa ne intalnim candva la un restaurant si poate ii spunem amadoi"
J:,,Da, e o idee minunata!" spune si pleaca sa se antreneze din nou.
CITEȘTI
O viata cat se poate de ok
Romance~Nu totul este ok, desi pare... Intr-o lume rea, nu trebuie decat sa speri ca va fi bine. Asta s-a intamplat si cu fata noastra Mara de 19 ani. Dupa ce a fost vanduta unui mos,a asteptat sa vada ce se intampla dar a ajuns sa ii i-a mafia.Nu prin for...