Am ajuns la masa am salutat,m-am asezat pe scaun si cand sa intorc capul sa dau mana cu iubita lui Jafe, observ ca era....ANA.
Ramanem amandoua cu gura cascata si Jafe uitanduse la noi.Ana rupe linistea.
A:,,Fa proasto de ce nu mi-ai spus ca tu esti sefa lui gagicamiu. Acum nu mai mie frica ca se ocupa cu nefacute."
M:,,1. Nu stiam ca e gagicatu.2. Iti spun mai incolo cu ce se ocupa. 3. Fututi morti mati Jafe de ce nu mi-ai spus cum o chiama pe gagicata. Ca ne intalnema mai devreme."
J:,,Eu nu inteleg va cunoasteti??" intreaba uitmit.
A:,,Da suntem prietene din todeauna pot sa spun. Mai sti cand ti-am povestit despre prietena mea??"
J:,,Awww tu esti?? Ma-ma ai avut o viata grea" si imi pune mana pe umar.
M:,,Da da lasa trecutu. Acum ce nu stie Ana si trebuie sa ii spun??"
J:,,Pai stie tot despre nasu si ca nu am parinti....dar nu stie cu ce ne ocupam si cu ce se ocupa nasu."
M:,,Ok! Deci Ana te rog sa nu te superi pe mine....si nici pe Jafe ca e un baiat de treba.Si cred ca e bun si la pat..." dar ultima parte io spun in soapta sa nu auda Jafe si incepem amandoua sa rade.,, Bine sa revenim. Ai spus ca nu ne ocupam cu nefacute ca sunt eu sefa lui."
A:,,Pai da. Sigur ai vro firma de arhitectura de la Damian."
M:,,Mda...si daca ti-as spune ca sunt sefa unei mafi si ca Jafe e mana mea drepata,iar noi ne ocupam cu prafuri si cu arme albe=)"
A:,,Pai atunci v-as lasa aici si as iesi pe usa" atunci eu cu Jafe ne uitam unul la altul si il vad trista...imi pare rau de el...
J:,,Ana...cu asta ne ocupam...imi pare rau ca nu am putut sa iti spun pana acum. Dar nasu m-a facut mana lui dreapta de cand eram mic si nu puteam sa refuz. Aveam dragostea necesara atunci si am acceptat ca sa il rasplatesc. Scuze...." si da sa plece dar spre mirarea mea Ana il prinde de mana si il trage intr-o imbratisare.
A:,,Sau as vrea sa fiu si eu in mafia voastra ca sa ma distrez. Dar nu mai lasat sa iti spun si argumentul asta Jafe. Nu te-as lasa niciodata balta petru asta. Recunosc ca mi-ar fi frica pentru tine, dar nu te-as lasa pt. atat. Daca te ocupai cu prostitutia erai mort." Ii spune si apoi il saruta.
M:,,Awwww ce dlagut."O vad pe Ana cum vine la mine si incerc sa ma dau in spate. Oricum toata lumea se uita la noi si ghici ce NOUA NU NE PASAAAAA.
A:,,Si tu proasto de ce nu mi-ai zis ca esti sefa unei mafi. Sti ca vreau sa ne facem mafie de cand sunt mica. Si acum nu ma bagi in eaaaaa."
M:,,Hopa fata ca urma sa iti zic, dar am spus sa vorbesc intai cu gagica lui Jafe. Si nu stiam ca esti tu."amadoua incepem sa radem si iesim din restaurant lasandul pe Jafe sa plateasca. Azi o sa o iau pe Ana sa doarma la mine acasa si pe Jafe logic. Desi trebuia sa il lasam sa vina pe jos=).
Ajungem acasa pe la 21:45. L-am lasat pe Jafe cu motocicleta mea si eu am mers cu Ana cu masina. Intram in casa si Ana spune mirata.
A:,,Faaiii nu credeam ca e chiar asa de luxoasa casa ta."
M:,,Riscul meseriei÷)" amandoua incepem sa radem si imi trece o idee grozava prin minte.,,Ana sa te duci sa te schimbi in niste pijamale de ale mele si tu Jafe schimbate in orice sau ramai as nu ma intereseste, ca azi dam petrecere in pijamale. Eu ma duc la magazinul de pe colt sa cumpar ceva dulce."
JxA:,,Ok!"
Ii las in casa si plec spre magazinul de pe colt. Care sper sa fie inca deschis ca mai e un pic si se face 22:30 si inchide. Vad in fata magazinului un barbat imbracat in costum negru, cu camasa alba la care erau deschiati primi 3 nasturi de i se vedea lantul de aur de la un kilometru. Era cu capul introparte si fuma. Ajung mai aproape si vad ca statea fix in usa magazinjlui. Ma opresc in fata lui cu mainile in sold si ii spun.
M:,,Aham! E cumva magazinul tau de stai in usa sa nu intre nimeni?" baiatul nu spune nimic, decat mai trage un fum din tigara.Ii pun mana pe umara,,Cu tine vorbesc!" si intoarce capul suflandumi tot fumul in fata. Dupa ce dau fumul observ ca era.....Marko. Tot ce mi-a trecut prin gand atunci a fost daca a gasit mafia si sa ma prefac ca nu il cunoasc.
Ma:,,Aa buna. Ne intalnim iar. Cum ziceai ca te chiama? Sau mi-ai zis?"
M:,,M-Mara..." spun si imi las capul in jos sa par intimidata, desi doream sa ii dau un pumn in fata=).
Ma:,,A da asa. Marko incantat" si imi ia mana si mi-o pupa.,,Poftim" se da din fata usi intru in magazin cumpar ce imi trebuia si ma rog sa fi plecat. Dar ce sa vezi ma astepta.
Ma:,,Stai departe? Vrei sa te duc? O sa incheti in fusta la ora asta." Nu stiam ce sa fac nu puteam sa ii spun unde stau.
M:,,Nu e nevoie. Pot sa ma duc si singura"
Ma:,,Insist!" Si imi deschide usa de la masina sa intru in ea. Nu mai aveam ce face. Asa ca am intrat.,,Unde stai?" Mi-sa oprit respiratia la intrebarea asta. Alta idee nu am avut.
M:,,Pe str. ********** nr.*******"I-am spus locatia casei mele vechi.
Ma:,,Nu e cam departe? De ce ai venit tocmai aici?" Ma provoaca sa spun miciuna dupa miciuna. Ce ma enerveaza. Imi storc creieri si apoi spun.
M:,,Era magazinul preferat al mamei. Si de acea..."
CITEȘTI
O viata cat se poate de ok
Romansa~Nu totul este ok, desi pare... Intr-o lume rea, nu trebuie decat sa speri ca va fi bine. Asta s-a intamplat si cu fata noastra Mara de 19 ani. Dupa ce a fost vanduta unui mos,a asteptat sa vada ce se intampla dar a ajuns sa ii i-a mafia.Nu prin for...