A fost foare buna omleta, are gusturi fine.
Este deja 16:45 si eu toata ziua am stat sa ma uit la serialul meu preferat : ,,LuCiFeR" :>. Sunt la penultimul episod din sezonul 3. Serialul asta chiar e facinant. Nu apuc sa schimb bine episodul si aud usa de la intrare.
Ma:,,Iubire, am venit acasa!!" ,,Iubire?" ce io fi venit. Ma ridic d epe canapea si ma indrept spre usa. Trece pe langa mine si in urma lui era barbatul de dimineata.
M:,,Aa buna domnu ,,Incalcarea proprietati private" si ,,Spatiului intim". Incantata!"si ii intind mana. Isi freaca putin ceafa si cu un zambet timid sau mai bine zis, care inspira teama si regret imi intinde mana.
?:,,Incantat...si....scuzele mele!"
M:,,Mda, nui nmk. Inca nu i-am zis lui Marko, sper sa nu iti faca nimic" si dau din umeri plecand de langa el.
Marko era in living pe canapea.
Ma:,,Deci Iubire, el e Andersen! Prietenul meu din copilarie. " si arata spre el. ,,Iar Andersen, ea este Mara iubita mea"
A:,,Incantat!"
M:,,Mda la fel. Sper ca data viitoare cand vine un prieten la tine sa nu ma mai ia prin surprindere" si dau ochi peste cap.
Ma:,,Adk?"
A:,,Pai...sti amm"
M:,,De dimineata ieseam de la dus si a intrat pe geam peste mine. Stai linistie eram in prosop si nu a vazut nmk." Apoi ma asez pe canapea langa el. Andersen se da un pas in spate frecandusi ceafa, si Marko se duce spre el.Pov Marko
Ma duc spre Andersen. Nush dc e asa speriat, deoarece suntem prieteni din tot deauna si nu am cu sa il bat sau ceva. Ma apropi de urechia lui si il intreb.
Ma:,,Siii ia zi cum ti sa patut corpul iubitei mele?" El roseste vizibil si inghite in sec. Il iau cu o mana dupa gat ca sa ii mai iau din tensiunea provocata si zic cu voce tare. ,,Hai ma ca glumeam!! Iubire, sa nu te superi pe el ca asta era obiceiul nostru de cand eram mici. Si prostanacul nu a stiut ca am iubita, avand in vedere ca a fost in Italia pana acum. Asa ne speriam noi cand eram mai mici. Apoi m-a sunat si i-am spus sa vina la birou!"
M:,,Mda nu ma deranjat" si da din umeri. Nush mi se pare putin cam nepasatoare ca a intrat Andersen peste ea in camera, si parca ma face putin gelos. Dar sa nu intelegeti gresit, nu pe Andersen ci pur si simplu pe ea. Oare daca ar fi fost alt baiat ar fi facut la fel? Sau macar mi-ar fi zis? Nu stiu ce sa mai cred.... Oricum sa ii spun ca Andersen va ramane la noi.
Ma:,,Iubire, tu nu te duci azi acasa sau doar mai asteptat de la servici?"
M:,,Ana a zis sa vin maine ca atunci face curat" Am belit pu...Adk e de rau. Acum ce naiba ma fac? Nu am alta camera si nu pot sa il pun pe Andersen sa doarma pe canapea, dar nici pe Mara. Iar pe ei doi nu ii las amandoi in pat....Nu stiu ce sa fac=<Pov Mara
Il vad cu coada ochiului pe Marko cum sta ganditor. Sigur nu stie ce sa aleaga. Nu sunt asa de proasta incat sa nu imi dau seama ca Andersen va sta la noi, deoarece a zis ca vine din Italia. Si inseamna ca nu vrea sa il lase sa doarma pe canapea si daia se gandeste. Pot spune ca sunt dezamagita...mai ales ca nu m-am simtit nici prea bine azi...daia am o dispozitie asa naspa. Ma astept putin sa vad ce zice daca nu plec. Nush unde dar ma duc si il las cu damblaua lui :-[.
Ma:,,Pai Ande...."
M:,,Mda eu o sa plec Marko, ma duc sa ma imbrac." Stiu ca l-am intrerupt dar ia luat deja prea mult.
Ma:,,Stai, Iubire! De ce?" Alearga dupa mine pe scari.
M:,,Prefer sa imi spui pe nume te rog, si plec pt. Ca ti-a luat atata sa alegi dintre iubita ta si Andersen" il vad cum vine dupa mine. Dar ii inchid usa in nas. Nu pot sa spun ca sunt chiar foarte duparata pe el. Dar avad si o dispozitie proasta am hotarat sa plec. Stiu ca nu voi iesi pe usa. Asa ca mi-am luat hainele si un hanorac de al lui ca sa nu inghet. Si am sarit pe geam =}.
Mda nush unde o sa ma duc. Probabil printrun club sau chiar la un cazino, ca am niste bani pe mine si nu am mai jucat de mul la jocuri de noroc.Pov Marko
Nu a iesit din camera ei o ora. Nu are cum sa fi plecat, inseaman ca a adormit sau ceva. Hotarasc sa ma duc sus sa vad ce face. Am luat cheia de rezerva si am dezchis. Pana acum am povestit cu Andersen despre facultatea lui din Italia. Este in anul 4 si dupa vacanta asta are absolvirea.
Deschid usa si no o vad pe Mara. Oare de ce s-a suparat atata? Unde o fi? Oricum nu avea o dispozitie buna, am umplut paharul. Ce prost sunt catodata. Trebuia sa ii zic direc lui Andersen sa doarma pe canapea. Acum nu stiu unde a plecat. Si-a luat hainele. Macar si-a luat si un hanorac de al meu ca sa nu inghete. Doar nu o fi luato rasna sa ramana toata noaptea afara. Sper sa se intoarca....Pov Mara
Sunt in fata cazinoului Joker. Nu am mai venit aici de la 16 ani. Devenisem dependenta, din cauza mamei. Eram fustrata rau. Am avut si castiguri si pierderi. Iar ultimi bani castigati, i-am dat mamei. 10 000 000 de dolari. A spus ca are o operatie importanta. Asa proasta eram, incat i-am dat. Mda si asa s-au dus bani mei.
Acum ma pregatesc sa intru in cazino...Am ajuns si la finalul acestei carti. Va urma si volumul doi. Care v-a purta numele de ,,DAMA". Pot spune ca povestea noastra va lua o intorsatura drasctica in urmatorul volum. Asta ca un mic spoiler.
Va multumesc ca ati citit si ca ma sustineti. Pwp😘!
CITEȘTI
O viata cat se poate de ok
Romance~Nu totul este ok, desi pare... Intr-o lume rea, nu trebuie decat sa speri ca va fi bine. Asta s-a intamplat si cu fata noastra Mara de 19 ani. Dupa ce a fost vanduta unui mos,a asteptat sa vada ce se intampla dar a ajuns sa ii i-a mafia.Nu prin for...