M:,,Scuze....nu e treaba mea. Nu stiu de ce am intrebata."
Ma:,,Nu e nici o problema cred...Oricum nu am iubita.. Nu prea ma vad cu fete. Si nici nu am avut timp sa cunosc pe cineva." Ma intorc cu fata spre el si il vad cu capul in palma. Era derutat sau pot sa spun putin trist. Nu stiu de unde citesc asa de bine oameni, dar mna cred ca seman cu tata.
M:,,Pai tu nu te distrez? Nu iesi in cluburi sa cunosti pe nimeni? Esti tanar frate!"
Ma:,,Nu. Nu am facut decat o data asta. In rest daca am preferinte le chem la mine acasa pe fetele care sunt dornice sa imi ofere placere."
M:,,Ow deci asa. Pai atunci mai vi de acasa. Hai in club diseara. Nu ma intereseaza nu vreau refuz. Am auzit ca ai niste cluburi prin oras. Mergem la unul de acolo si vine si Jafe cu Ana."
Ma:,,Dar..."
M:,,Nici un dar. Sa fi in fata mafiei la ora 22."
Apoi ies pe usa si plec cu Ana si Jafe acasa.Nu stiu de ce l-am rugat asta dar parea trist. Pe drum le-am povestit tot prietenilor mei si au ramas chiar uitmiti.
A:,,Wow. Nu credeam ca e asa cuminte!" Si incepem sa radem toti. ,, Dar fata trebuie sa mergem sa ne lom haine pt. diseara!!!"
M:,,Am destule haine aici."
A:,,Nu accept refuz. Hai!"19:53
Doamne cat am putut sta la mall. Ma mir ca nu s-a plictisit Jafe. Ne-a tras Ana pe amandoi prin toate magazinele posibile. Am cumparat o groaza de chesti si am mai fost si acasa la Ana unde am stat o groaza. Am lasato sa se mute cu mine. Oricum statea singura in dita mai casa. Am bagat pungile cu haine in casa, mi-am luat honoracu si niste colanti pe mine apoi am plecat cu motocicleta. M-a intrebat Ana de cateva ori unde plec dar nu i-am zis. Aveam nevoi de putin relax. O sa ajung la timp acasa. Oricum nu imi ia mult sa ma imbrac. Am pornit spre autostrada si am mers cu 150/h. Imi place viteza nai ce zice. Am ajuns in locul de atunci. Nu stiu cum sa ii zic. Dar stiu ca acolo ma pot relaxa. Mi-am pus casca pe motocicleta si m-am dus sa ma trantesc pe iarba din spatele parcari sau a orice era locul ala. Statea super relaxata. Vantul adia placut si mai aveam umpic si adormeam, daca nu auzeam un scartait de roti. Mi-a fost sila sa ma uit cine e asa ca am inchis ochi la loc. S-a auzit usa masini deschizanduse si apoi inchizanduse. Apoi niste pasi venind spre mine. Logic ca sila ma cupinsese si nu am dezchis ochi. Acea persoana s-a trantit langa mine pe iarba si si-a pus mana in a mea. (Eu zici ca ma pregateam sa fac un inger de zapata de iarba. Asa stateam)Am simtit o mana mai mare ca a mea si musculasa, semn ca era un barbat. Am intors capul in sila si am deschis ochi. Era Marko care se uita spre apusul de soare.
Ma:,,Aici ne-am intalnit prima data nu?" Spune el in soapta. Imi intorc capul si eu spre rasarit si spun.
M:,,Sa zicem ca da. Dar atunci nici tu nici eu nu stiam unul despre altul nimic."
Ma:,,Adevarat. Erai doar o fata simpla si timida."
M:,,Asa voiam sa par. Iar tu un baiat de bani gata, care era foarte sensibil si bun"
Ma:,,Era mai bine daca ramaneai asa." Ma intor spre el cu tot corpul si ma asez intr-un cot.
M:,,Atunci eram trista ca a murit mama. Si era suparata pe mine. Iar tu ce vrei sa spui, ca acum sunt urata sau ce?" Se aseaza si el la fel ca mine si zice.
Ma:,,In nici un caz papusa. Dar imi placea mai mult latura aia a ta."
M:,,E asta e. Sar putea sa nu o mai vada decat vitorul meu gagic." Si apoi ma ridic si ma duc la mototcicleta. Inainte sa plec ii amintesc de club.
Ajung acasa pe la 20:30 si urc la mine in camera. Nu e vina mea ca am doua personalitai. Doar cei aprobiati mie o vad pe cea blanda si el... a vazuto. Dar fara sa vreau logic. Totusi m-a simt bine in preasma lui. Mai de vreme a fost frumos. Pana sa inceapa sa vorbeasca. Apoi m-au luat nervi. In fine nu stiu de ce ma gandesc la asta.
Ma duc sa imi fac un dus. Imi las parul desprin in seara asta, ca doar nu am muncit atata de geaba. Apoi ma imbrac in ce mi-am cumparat de la mall.Deci ador ghetele alea. Si imi place si tinuta ca e de catifea. Nu m-am machiat foarte mult. Am dat cu putin rimel si un ruj ciocolatiu ca sa nu se vada. Cobor jos si o vad pe Ana imbracata intro rochita alba de vara cu floricele si pe Jafe in blugi negri si tricou alb. Nai ce ii face, daca asta e stilul lui. Casual. Ne urcam in masina lui Jafe si ajungem in fata mafiei. Nu e inca 22:00 dar nici mult nu mai e. Il vad pe Marko cum vine spre masina noasta. Era wow.
I se vedea trupul bine sculptat prin acel tricou negru. Nu l-am vazut nici o data imbracat asa. Nici acum o ora. Era intru hanorac lung si pantaloni de trening atunci. Chiar asa s-a prezentat si in fata mea de dimineata, doar ca avea blugi. Acum inteleg de ce poarta asa ceva. Atrage prea mult atentia cu corpul lui si daia il ascunde.
Urca in fata deoarce nu voiam sa stau langa el si Ana are gagic asa ca mda.
CITEȘTI
O viata cat se poate de ok
Romance~Nu totul este ok, desi pare... Intr-o lume rea, nu trebuie decat sa speri ca va fi bine. Asta s-a intamplat si cu fata noastra Mara de 19 ani. Dupa ce a fost vanduta unui mos,a asteptat sa vada ce se intampla dar a ajuns sa ii i-a mafia.Nu prin for...