Capitolul 7

8 1 0
                                    

Ma intorc in sufragerie si o vad pe Mara stand pe canapea. Ma asez si eu langa ea si imi iau paharul cu vin in mana.
D:,,Cum ti sa parut Carlo??"
M:,,Da e de treaba dar ma asteptam sa nu fie asa sentimental."
D:,,Sincer a fost o surpriza si pentru mine ca a murit tatal lor. Totusi e ceva greu pentru ei. Si eu am patit la fel cand am plecat de acasa. Dar ma mir ca a murit tatal lor inaintea tatalui meu."
M:,,Pai cati ani are tatal tau??"
D:,, Pai tata are 82 de ani si mama 78. Batrani cei drept."

Pov Mara

M:,,Mda macar la tine nu a murit cand erai mic. Totusi ai copii?" Mi-a fost putin rusine sa il intreb, deoarece eram speriata ca raspunsul lui o sa fie ca vrea.
D:,,Pai nu am, dar vreau." Despre ce vorbeam mai devreme? Cred ca si-a dat sema ca eram speriata dupa fata pe care o facusem. ,,Stai linistita nu imi doresc copii cu tine." M-am linistit la auzul acelor vorbe dar nu a durat prea mult.,, Am alte planuri cu tine" Aceasi fata picata si uitmita am facuto. ,,Te speri cam repede. Nu o sa te las sa fi ca maicata, vreau doar ca dupa nunta sa te pregatesc pentru a deveni un lider bun."
M:,,Aaaa! Asta a zis si Carlo nu e asa? La ce va referiti?"
D:,,Toate la timpul lor. Toate la timpul lor." Apoi il vad ridicanduse de pe canapea si pasind spre scara. Eu am mai ramas putin pe canapea sa ma uit la televizor. Pe la 00:00 am hotarat sa urc si eu sus. Nu ca imi era somn da incepuse sa se invarta cam totul in jur semn ca am baut putin cam mult vin.
Ma trezesc de dimineata cu o durere de corp insuportabila. Aveam rochia pana la burta ridicata si picoarele goale. Nu era de ajuns ca am dormit in rochie, ma mai durea si capul de la ameteala de aseara. Cu greu ma ridic din pat si am plecat la baie sa ma schimb intr-un trico mai confortabil decat rochia. Tricoul imi ajungea pana la jumatea coapsei, dar nu imi e rusine de el. Imi fac rutina si cobor jos sa imi iau o pastila de cap si sa mananc.Intru in bucatarie si il vad la masa mancand un ou.
D:,,Neata! Ce cauti prin sertare?"
M:,,Mmmm...Neata. O pastila de cap nu ai?"
D:,,In sertarul din dreapta." Intr-un final am gasit pastil. O beau repede cu apa si sper sa imi treaca putin capul.
D:,,Ai baut cam mult aseara, printesa."
M:,,Ba nu. Au fost 3 pahare."
D:,,Atat iti aduci tu aminte, ca am gasit sticla pe jumate goala." Am facut ochii mari si apoi m-am uitat la sticla. Avea dreptate. Dar nu ai ce sa imi faci, a fost bun.
D:,,Astazi te vei duce prin oras sa iti cumperi haine. Va veni cu tine Jafe. E un om de al meu foarte de incredere.
M:,,Pai cat timp nu ma va atinge nu am probleme."
D:,,Ok! Jafe, intra!" Pe usa a intrat un baiat la 20 si ceva de ani. Avea corpul bine lucrat si parul blond inchis. Era imbracat fix ca un adolescent. Cu un tricou alb si niste blugi albastri rupti. Iar in picioare logic ca avea adidasi.
J:,,Buna domnule!"
D:,,Ce am vorbit cu tine Jafe?"
J:,,Scuze, scuze! Dar imi va lua ceva sa ma obisnuiesc sa iti spun Damian."
D:,, Nu conteaza. Ea e Mara. Cu ea vei merge in oras." Ma ridic frumoas de pe scaun fara sa tin cont ca sunt doar intr-un tricou si ma duc sa ii strang mana.
M:,,Buna, incantata de cunostinta!"
J:,,La fel."
M:,,Am o intrebare. Sa sti ca o sa fie directa"
J:,,Ok spune."
M:,,Ai iubita?" A ramas incremenit din cauza acestei interebari. Se vedea pe fata lui ca are iubita dar probabil Damian nu stie. Daca va intrebati, mi-a luat mult sa invata cum sa citesc oameni.
J:,,P-pai....sti.... De ce ma intrebi?"
M:,,Fata ta mi-a raspuns la intrebare. Ma bucur pentru prietena ta ca a gasit un iubit asa de treaba. Si voiam sa stiu asta pt. siguranta mea."
J-D:,,Adica??" intreaba amandoi in cor.
M:,,Sunteti grei de cap ma. Are iubita cea ce inseamna ca  nu are voie sa ma atinga sau sa se dea la mine daca nu vrea sa ii stric relatia.Ati intles?"
J-D:,,Aaaaaaaaa. Da am inteles!" Dupa plec sus s-a ma schimb.
Cred ca s-au saturat de asteptat, deoarece cand m-am intors nu mai era decat Jafe.
J:,,Damian, a plecat la munca"
M:,,Aha. Hai sa mergem.

Dupa 5 ore, ne-am intors si noi acasa. Aveam  porbagajul plin. Jafe ma ajutat sa urc cumparaturile la mine in camera si a plecat. E un baiat dragut. A avut si el multe greutati dar se pare ca Damian l-a ajutat. Mi-a povestit puntin viata lui si a fost mai rea ca a mea, poate prin simplul fapt ca el nu a avut o familie de cand s-a nascut, iar eu am avut dar si aia buna de nimic. Ne asemanam fosrte mult si acum ca am aflat ca Damian e nasul lui, il consider ca un frate.

O viata cat se poate de okUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum