Capitolul 5

12 2 0
                                    

Pov Mara

Ma trezesc de dimineata datorita razelor soarelui care intra printre jaluzele. Ma ridic cu greu din pat si ma duc la baie sa imi fac rutina. Ma imbrac asa

si cobor la parter

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

si cobor la parter. Imi fac un coc in timp ce ma asez la masa si o astept pe doamna Clara sa imi aduca clatitele. Dupa ceva timp coboara si Damian din camera. Era doar in pantaloni de pijama. Avea un corp de invidiat la varsta lui si se pare ca nu se rusina vazanduma. Se aseaza la masa si primesc clatitele cu ciocolata. Erau super bune! Deodata Damian sparge linistea.
D:,,Neata printesa!Ai dormit bine?"
M:,,Da, am dormit super bine!"si afisa un scurt zambet.
D:,,Ma bucur! Am sa iti spun ceva." Mara se uita la el uimita si astepta sa vada ce zice.,,Diseara o sa avem un invitat. Sa nu te speri de el. Dupa ce facem nunta o sa iti spun toata povestea dintre mine si el, asa ca te rog sa nu pui intrebari despre trecut pana atunci. Ti-am lasat pe pat rochia pentru diseara si bijuteri. O sa te dai drept logotnica mea. Desigur daca doresti." si ii puse un inel cu diamant pe deget. Ramasese uitmita de inel si nu il refuzase. Nici nu prea avea cum, daca urmau sa se casatoreasca.
M:,,Multumesc pentru inel! O sa ma comport civilizat dar totusi te rog ceva."
D:,,Spune!"
M:,,Inteleg ca povestea mi-o vei spune dupa ce ne casatorim, dar acum vreau sa stiu doar cu ce te ocupi si cu ce se ocupa omul care vine. Nu trebuie sa imi spui in amanunt, dar vreau sa stiu si in mare daca se poate. De ce ai atatia oameni?? Cu ce te ocupi?? De ce esti asa de bine pazit??"
D:,,Ok! Inteleg ca ai atatea curiozitati. O sa iti raspund in mare. Asa cum ai spus si tu, iar dupa nunta vei afla de ce te-am ales pe tine sa imi fi sotie si mai detaliat cu ce ma ocup. Ok?"Mara doar aproba din cap si astepta raspunsul la intrebari.
D:,,Sunt un Mafiot dupa cum cred ca ti-ai dat seama. Nu e chiar asa de greu sa deslusesti acest mister mai ales ca esti o fata desteapta. Am oameni multi din cauza asta, dar acum stau in special forte multi pe langa mine deoarece ma urmareste cineva ca sa ma omoare." Mara ramasese uitmita de ce auzise. Nu de faza cu mafiotul, pt. ca stia asta, ci pentru faza cu urmaritul.,,Azi la 5 vine frate lui sa il intreb de ce sau oprit in loc de a ma cauta. El  nu este rivalul meu daca te intrebi, doar cel mic ma dusmaneste. O sa iti spun mai multe dupa nunte. Acum scuza-ma dar trebuie sa plec la birou." Damian se ridica de la masa si urca la el in dormitor. Mara ramanand jos pentru as termina mancarea. Cand se ridica sa isi duca farfuria in ghiuveta il vazu pe Damian coborand intr-un costum negru. Ii ura sport la munca, un gest la care el nu se astepta si apoi pleca la bucatarie sa isi spele farfuria.
M:,,Doamna Clara puteti pleca acasa. Astazi voi gati singura."
Cl:,, Va rog sa imi spuneti Clara domnisoara"
M:,,Ok doar daca imi spui si tu Mara!"
Cl:,,Ok Mara,dar nu pot pleca de la lucru. Aici locuiesc.Am camera asta la parter"
M:,,Aaaa acum inteleg de ce erai mereu aici. Bine, dar dute si tu sa te mai plimbi atunci."
Cl:,,Ok , daca insisti. Dar sa iti spun un lucru. Domnul Carlo care o sa vina diseara este gay asa ca nu incerca sa te dai pe langa el. Nu se intelege prea bine cu fratesu din cauza asta cu gayul, si el chiar nu il dusmaneste pe Damian e de incredere."
M:,,Multumesc ca mi-ati spus!"
Cl:,,Si inca un lucru inainte sa plec. Daca se joaca cu tine Carlo, sa nu te speri si sa te lasi in voia lui, ca sa nu isi dea seama ca sti ca e gay.Nu o sa te abuzeze cumva, doar o sa te atinga pe picior sau pe spate, iar in cel mai rau caz te saruta. Atat, deci nu te ingrijora."
M:,,Am inteles o sa va ascult sfatul! La revedere!" Dupa asta Mara inchise usa si se duse in dormitor sa vada rochia. Ceasul era 15:30 si ei ii loa cam mult sa se pregateasca asa ca v-a incepe de acum. Cand intra in camera ramasese muta de uimire. Rochia era superba:

Din catifea si neagra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Din catifea si neagra. De unde stia oare ca ii place catifeaua? Io fi spus maicasa?Oare si ea stia? Nu mai conteaza, pana la urma m-a vandut fara mila...Marei ii curse o lacrima pe obraz. O iubea pe femeia care i-a dat viata desi acum o vanduse. Isi sterse cu podul palmei lacrimile si pleca spre baie cu rochia. Cand iesi se opri in fata oglinzi si se privi uitmita. O data in viata se simtea frumoasa. Era asa mirata incat nici nu auzise usa de la camera deschisanduse. Este trezita din gandurile ei de Damian.
D:,,Esti superba! Iti scoatec ochi in evidenta colierul. Sper ca iti place!"
M:,,Da totul este superb!" raspunse Mara si se intoarse sa il ia in brate. El ramasese uitmit de gestul ei dar ii raspunse la imbratiasare. O considera ce pe fica care nu a avuto niciodata.
D:,,Se asorteaza ineleul cu ochi tai iti place diamantul albastru?"Mara se uita la inel. Nici nu observase ca are diamant albastru, dar parca de dimineata era alb si nu a scos ineleul sa il schimbe cineva. Atunci vazando nedumerita, parca citindui gandurile Damian ii spuse.
D:,,E adevarat ca a fost alb diamantul, dar datorita lumini luni se face albastru iar la soare alb."Mara incremenise. Auzise de asa ceva prin liceu dar nu vru sa creada. Era ceva scup oricum si ea il avea pe deget. Se intoarse spre Damaian si il loa iar in brate.
D:,,Bine gata papusa,stiu ca imi multumesti dar trebuie sa apara invitatul. Sti sa nu te intiminedeze deoarece e...." dar nu apuca sa termine propozitia ca Mara completa.
M:,,Gay stiu, mi-a zis Clara"
D:,,Aaa am intelese. Hai sa coboram ca suna deja la usa" era adevarat se auzea soneria. Toatusi avea emoti, desi ii stia acest secret domnului Carlo.

Sper sa va plac!! Pwp! Mai postez maine capitolul 6.

O viata cat se poate de okUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum