Au trecu 3 saptamani de cand conduc mafia. Totul merge ok si ma inteleg din ce in ce mai bine cu toti. Antrenamentele la care am participat si eu au fost simple, majoritatea. Am invatat si lucruri noi. De exemplu cum sa trag cu arma sau cum sa vorbesc si sa ma comport cu clienti, nu ca nu o faceam corect dar nu prea ma intresa.
Azi e o zi importanta din toate punctele de veder.Tata vrea sa imi treaca toata firma pe numele meu si sa plece la Daniela mai repede deoarece a vazut ca ma descurc si pot sa spun ca FARA SA VREAUUUU am auzit ca Daniela e gravida ÷). E adevarat ca plecase tata la ea 2 zile dar nu credeam ca asa de repede. A doua chestie, trebuie sa ma intalnesc cu Carlo pt. afaceri si sa ma mai invete cateva lucruri, ca pana acum nu a avut timp deoarece a fost plecat in Dubai. Iar ultima chestie, pe la 20:30 trebuie sa ma intalnesc cu Jafe si iubita lui pt. ai dezvalui cu ce se ocupa. O sa fie o zi grea!
M-am trezit de dimineata in forta ca sa fie toata ziua asa. Azi o sa ma imbrac putin diferit deoarece am si intalnire de afaceri si intalnire cu prieteni si mie sila sa ma schimb. Asa ca m-am imbracat:Am coborat jos unde l-am vazut pe tata ca manca. Am luat si eu o clatita si m-am asezat la masa.
M:,,Deci la cat pleci tati??"
D:,,Nu stiu ma gandeam pe la 10. E deja 9 si trebuie sa iti fac actele.Ca sa iti dau firma si mafia si tot."
M:,,Stii... cand ai de gand sa imi spui?"
D:,,Ce draga mea??"
M:,,CA DANIELA E GRAVIDA!!" Spun si ma ridic de pe scaun entuziasmata.
D:,,Aaaa.... de unde sti? Ai tras cu urechia?? Sti ca nu imi place genul asta de chesti."
M:,,Am auzit din intamplare...scuze!"
D:,,Bine. Nu vroiam sa iti spun... pt. ca o sa fie mai mic ca tine cu 19 ani. Si ma gandeam ca nu o sa il bagi in seama."
M:,,Baiii cum sa nu il bag in seamaaa?? O sa fie fratiorul sau surioara mea!!"
D:,,In legatura cu asta...." spune si se intristeaza. Ma asez pe scaun inpoi si astept.
M:,,Ce este?..."
D:,,Daniela a spus ca nu o sa fie fratele sau sora ta. O sa incerce sa nu va intalniti dupa ce face el 3 ani sau daca va intalniti sa te dai drept prietena Daniele, deoarece nu vrea sa va certati pe firma. Asa a facut si ea cu frati ei, de acea a vrut sa para moarta...nu mai suporta nedreptatea asta..."
M:,,A ok...am inteles..e bine din partea unei mame ca vrea sa duca copilul ei o viata mai buna.Atunci stiu cum facem. O sa vin la el ca prietena lui Daniela numai sa il vad si ii dau jumatate din firma. Hai sus!" Ma ridic dupa scaun si il trag dupa mine. Ajungem sus la el in birou si il pun sa isi scoata actele pentru firma.
M:,,Mersi! Uite tai aici unde scrie tot si o sa pun jumatate, pt. a avea si copilul nenascut avere."
D:,,STAI!"
M:,,Ce este?"
D:,,Mafia va ramane doar a ta si tot ce tine de ea. Doar din firma poti sa ii dai. Stiam ca vei face asta asa ca Daniela mi-a spus sa nu te las sa imparti si mafia deoarece vrea ca copilul ei sa aiba o viata linistita."
M:,,Inteleg! Atunci stai ca o scriu din nou la calculator" m-am apucat sa scriu contractul din nou la calculator cu ce a zis tata si apoi am scos 3 copi la imprimanta. Una pentru mine, una pentru tata si cealalta pentru bebelus.
D:,,Ma bucur ca esti o fata atat de buna. Acum trebuie sa plec!" Se ridica de pe scauna ma ia in brate si ma pupa pe frunte parinteste, apoi pleaca.
La 12 am intalnirea cu Carlo. Nu mai este mult. O sa ma apuc sa fac ceva de gatit. Mi-am prins parul bine si m-am infofolit intrun halat ca sa nu prinda hainele sau parul miros de mancare. Am facut niste legume mexicane cu piept de pui. Mancarea mea preferata!! Dupa ce am terminat de asezat pe farfuri totul, nici nu m-am dezbracat de capod bine ca a sunat usa. Am asezat farfurile pe masa cu tacamuri si am fugit repede sa deschid.
M:,,Buna Carlo! Intra!"
C:,,Mmmm....ce miroase asa de bine!"
M:,,Pai este 12 si am facut ceva de mancare. Hai la masa."
C:,,Ok sa imi dau jos sacoul" Carlo isi lasa sacoul in timp ce eu mai aranjez putin tacamurile. Il vad cum vine spre masa si ii sclipesc ochii.
C:,,Doamne mi-ai ascultat dorinta. Chiar imi era foame!" Am inceput sa rad la cuvintele lui si il vad cum se incrunta, asa ca ma opresc, facand un semn ca imi trag fermoar la gura, desi muream de ras.
M:,,Pai hai sa mancam!"
C:,,Da!" i-a prima inchititura si dupa il aud cum spune ,, Doamne nu stiu cine te-a invatat sa faci mancare dar e super bunaaa.Norocos va fi gagicatu."
M:,,Da da. Acum zimi cum a fost in Dubai. Nu am fost nici o data."
C:,,Poate te duc acolo cu vro afacere daca vrei. A fost frumos ce pot spune, nu e prima data cand merg acolo. Am plecat si cu fratemiu acum 3 ani ca sa il supraveghez." si incepe sa rada.
M:,,Apropo, cum arata fratele tau?? Mi-a spus Damian despre el si toata povestea dar nu mi la aratat nici o data."
C:,,Ok! O sa iti arat o poza cu el" isi scoare telefonul din buzunar scrolleaza putin pe el si apoi mil intoarce spre mine. Iar cand vad poza imi pica fata. Era ................
CITEȘTI
O viata cat se poate de ok
Любовные романы~Nu totul este ok, desi pare... Intr-o lume rea, nu trebuie decat sa speri ca va fi bine. Asta s-a intamplat si cu fata noastra Mara de 19 ani. Dupa ce a fost vanduta unui mos,a asteptat sa vada ce se intampla dar a ajuns sa ii i-a mafia.Nu prin for...