capitolul 15

3 1 0
                                    

Ma trezesc din cauza soarelui care patrunde prin perdea. Nu am nici un chef sa ma dau jos din pat, dar mi-am amintit ca azi e ziua cea ,,MARE". Abia astept!
Cobor jos unde ii vad pe cei doi porumbei facand clatite. Bine Ana facand clatite si Jafe stand in spatele ei sa o enerveze.
M:,,Doamne Ana deci esti cea mai buna prietena din lume. Deci orcine si-ar dori o prietena ca tine. Te-as lua de sotie , dar mi-a luato Jafe inainte." Ana se intoarce putin rusinata la mine, deoarece i-am spus ca a luato Jafe de sotie. Bine asta am vrut=).
A:,,Ho femeie ce ai? Ce ti-am facut? De ma vrei de sotie!?"
M:,,Asa sa te tot trezesti cu clatitele deja facute. Sti ce sila mie sa stau sa mi-le fac singura?"Aia doi incep sa rada in timp ce eu ma pun la masa. Aduce Ana clatitele si apoi incepem sa discutam.
J:,,Esti pregatita Mara? Sau mai bine zis Queen?"
M:,,M-am nascut pregatita pt. asa ceva!"
J:,,Am fost eu sa o prezint pe Ana mafiei. Ca sa sti"
M:,,Da frate la cat v-ati sculat ca e deabia 8"
A:,,Cred ca ti-a ramas ceasul in urma fwa. E 10, iar noi ne-am trezit la 7:12."
M:,,Cat ai zis ca eee ceasu????"
J:,,10:01."
M:,,Fututi ceasu mati din perete ca numai la intalnirea asta nu intarziam. Si voi prosti-porumbeilo, de ce draq nu mi-ati spus!" Apoi fug repede pe scari si ii aud razand la masa.
Intru in baie sa imi fac rutina de dimineata  si apoi ma duc sa imi aleg niste haine. Dupa 13 min de gandit cu ce sa ma imbrac am ales asta :

Cobor la parter si ii vad pe prieteni mei care ma asteptau

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor la parter si ii vad pe prieteni mei care ma asteptau.
A:,,Gata? Ai terminat si tu o data?"
M:,,Fwa nu mai vorbi ca acum 3 min ai coborat si tu. Te-am auzit." Ana iese repede pe usa ca sa nu mai zica nimic si apoi ies si eu cu Jafe.
Ajungem la mafie si urc in biroul meu. Ana se aseaza in stanga si Jafe in dreapta. Am ajuns la fix, deoarece a si sunat telefonul.
Convorbire telefonica
?:,,......."
M:,,Da o sa il trimit pe Jafe"
?,,........."
M:,,Da cum sa nu. Ca ii e frica ca il omoram"
?,,............"
M:,,Lasal cu doi. Nu mai multi."
?,,.........."
M:,,Ok acum. Sper ca nu i-ai spus ca eu sunt"
?,,.........."
M:,,Bine e ,bine si Queen. Pa!"
Convorbire telefonica incheiata
M:,,Jafe dute si i-al pe Marko pana aici."
J:,,Imediat Queen!" si iese pe usa.
M:,,L-am lasat sa intre cu doi oameni de ai lui sa se simta in sigurata. Nu stie cine sunt. Max i-a spus doar ca nu mai e Damian si ca e Queen."
A:,,E bine si asa fata"
M:,,Da! Te rog sa imi spui Queen in prezenta lui, deoarece nu vreau sa stie ca suntem foarte apropiate. Nu sti ce ii trece prin minte"
A:,,Ok Queen!" De o data se aude un ciocanit in usa. Imi aprind tigara( da am inceput sa fumez), pun picioarele pe birou si spun un intra.
J:,,Queen, a venit domnul Deaz."
M:,,Spunei sa intre!" Marko a intrat cu oameni lui si a facut o fata de toata frumusetea cand m-a vazut. E bine ca i-am spus lui Ana sa ii faca poza.
M:,,Buna ziua, domnule Deaz. I-a un loc!"
Ma:,,Buna ziua!" S-a asezat pe scaun cu aceias fata, dar dupa si-a revenit. Ma ridic de pe scaun si il intreb
M:,,Vrei un pahar cu vin sa te mai relaxezi?" Da aprobator din cap si ii torn din sticla de vin un pahar.,, Deci ce voiai sa discutam Deaz?"
Ma:,,Pai in primul rand as vrea sa vorbim intre patru ochi daca se poate. O sa iasa si oameni mei afara doar daca ies si ai tai. Ca sa nu ne mai purtam asa ELEGANT"  si a pus accentul pe ultimul cuvant.
M:,,Bine domnule Deaz. Jafe, Ana puteti iesi cu oameni lui. O sa fiu bine!" Dupa ce au plecat, am ramas singra cu Marko.,, Deci ce vrei sa discutam?"
M:,,Pai in primul rand. CE MAMA DRAQULUI CAUTI TU AICI! DE CE ESTI SEFA MAFIEI ASTEIA! PARI O FATA FOARTE TIMIDA!"
M:,,Te rog frumos sa lasi tonul mai jos dragule. Si daca par o fata timida nu inseamna ca si sunt una. Sau poate am stiut cine esti si asta voiam sa par. Iar in legatura cu ce caut aici, problema mea."
Ma:,,Deci esti ruda cu Damian. Dar el nu are rude."
M:,,Am zis treaba mea. Mai ai putin si imi ceri si buletinul."
Ma:,,Nu mas supara sa il vad."
M:,,Mda, oricum ce voiai sa discutam?"
Ma:,,Pai uite am hotarat sa nu va mai vanez." La auzul acelor vorbe am scapat paharul de vin din mana. Dupa m-am intors cu fata la el deoarece eram cu spatele. El a ramas putin uitmit si se uita in truna la paharul de pe jos, dar a continuat.,, Dupa ce a murit tata, am hotarat sa ii respect dorinta"
M:,,Si care e aia?"
Ma:,,Pai ultimele lui cuvinte au fost sa nu va mai vanez si sa imi intemeiez o familie. Iar asta voi face de acum. Nu voi mai pierde timpul cu voi si o sa ma axez pe viata si treburile mele." Am ramas uitmita. Nu stiam ce sa zic. Dar fara sa gandesc, mi-a luato gura pe dinainte.
M:,,Ai iubita?" El a ramas uitmit de intrebarea mea si eu dupa ce mi-am dat seama ce am intrebat ma-am intors iar spre geam, ca sa fiu cu spatele la el. Nu stiu de ce am intrebat asta. Nu am cum sa il plac de la un sarut banal. Avem vieti diferite. Si totusi se pare ca l-am pus putin pe ganduri. ,,Scuze... nu e treba mea. Nu stiu de ce am intrebat."
Ma:,,Nu e nici o problema cred....

O viata cat se poate de okUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum