capitolul 19

7 1 0
                                    

M-am dus jos, desi nu stiam casa nici un pic. Era o casa mare si frumoasa. Cu tot ce iti trebuie. Dar in bucatarie mi-a atras atentia ceva de pe fereastra. Ma uit mai bine si vad ca in partea dreapta unde era usa din spate se afla o gradina. Nici nu ma mai gandesc, opresc focul de la cafeaua pe care voiam sa o fac si ies pe usa din spate. Nu era foarte frig afara dar totusi imi luasem un hanorac din cuier sa il bag pe mine. In fata usi ma intampina o poteca superba, pavata cu pietre. In dreapta si stanga erau o multime de trandafiri rosi. Am mers toata poteca aia uitanduma in jur pana am ajuns la un mic foisor alb. Era in mislocul lui o masuta si doua scaune. Vreau sa ma asez acolo ca sa vad mai bine trandafiri din jur, dar unul imi atrage atentia. Era un trandafir superb,deoarece era alb. Trec in fuga printre ceilalti trandafiri fara sa imi pese ca un desculta si ca ma zgariasem de la tepi. Ma asez in genunchi langa trandafir si il miros. De o data aud o voce care ma striga.
Ma:,,Mara vino aici pe carare!!"
M:,,Dar...." si nu apuc sa termin de zis ca simt cum ma si ia pe sus.
Ma:,,Te-ai ranit la picioare tu nu vezi??"
M:,,Dar voiam sa vad mai de aproape trandafirul asta alb...."
Ma:,,O sa il vezi dupa acum hai sa mergem sa te ingrijesti!" Ma baga in casa si ma aseaza pe canapea. In timp ce imi dezinfecta picioarele eu ca o fata cuminte ce sunt dadeam din ele.,,Stai locului ca nu pot sa te sterg." Dar din adins dadeam mai tare.,,Bai tu chiar vrei sa te leg de canapea?. Tu te-ai lovit nu eu."
M:,,Si ce daca nu ma doare...au...."
Ma:,,Aha! Ce ziceai?"
M:,,Bine poate putin!"
Ma:,,Doamne zici ca ai 2 ani. De ce te-ai dus desculta prin trandafiri?"
M:,,Voiam sa miros trandafirul alb. Ti-am mai zis."
Ma:,,Dal in colo de trandafir alb. Doar pentru asta te-ai ranit?"
M:,,Scuze...." si imi dau ochi peste cap. Imi scot hanoracul lui ramanand in camasa si ma uit la televizor. Nush ce naiba face el dar sper ca mancare. De o data il vad cum se aseaza in fata televizorului.
M:,,Bai date!!! Nu vezi ca ma uit la film!!!!"
Ma:,,Ti-am adus ceva... dar daca nu vrei laso balta"da sa plece dar il prind de maneca.
M:,,Ba da acum ma intereseaza! Ce este??? Sper ca mancare!" Se aseaza in genunchi in fata mea si scoare de la spate trandafirul alb. Deci era sublim!! Vreau sa il iau in mana de la el dar ma intep intr-un spin. El cand a vazut asta, a pus trandafirul pe canapea si mia luat mana. Nu stiam ce voia sa faca dar eram foarte atenta. E dus degetu meu la el in cura si a luat sangele. Eu eram rosie toata pt. ca se uita in ochi mei. Apoi mi-a dat drumul si a plecat la bucatarie.
Dupa ce am mancat a spus ca trebuie sa plece....asa ca am ramas singura in toata casa lui:). Nu o sa fac prea multe. Am inceput sa cotrobai peste tot logicccc ca sunt o fata cuminte. Am dat de o poza cu el cand era mai mic si mi se pare foateeeeeee dragutttttttt. Apoi am aflat unde isi ascunde bani dar nu am loat nimic ca nesimtita chiar nu sunt, totusi de bine de stiut unde sunt. I-am cotrobait prin dulap, fara sa fac dezordine ca apoi pe mine ma punea sa le fac la loc. Mi-am loat o camasa neagra de a lui si niste boxeri ca pantaloni cadeau de pe mine. Apoi m-am dat cu o tona de parfum dala superb barbatesc!!! Si mi-am prins parul intr-un coc dezordonat cu cateva suvite. Am plecat in foisorul minunat din gradina si am pus trandafirul alb intrun paghar pe masa aceea micuta. M-am asezat pe unul dintre scaune si am inceput sa fumez uitanduma la telefon. Acum imi pare rau ca l-am ars cu tigara dar totusi aveam super multi nervi.
Am hotarat sa imi fac o groaza de poze deoarece imi place tinuta si trandafiri. Dar la un momen dat s-a facut seara. Si el nu ajunsese. Cina deja se racise....asa ca nu lam mai asteptat si m-am bagat la somn pe la 22:14 plangand ca el nu a venit....si sincer nush de ce ma afectat atat ca el lipsea. Aud usa de la parter cum se deschide. Ma uit la ceasul telefonului 1. Apoi ma prefac ca dorm in continuare. De jos aud niste tipete de barbat si femeie. Nu mai puteam rezista. Am crapat putin usa sa aud mai bine.

Pov. Marko
E 1 noaptea. Cred ca Mara doarme si nu vreau sa o trezesc dar soramea cu care am stat toata ziua incepe sa tipe.
D:,,DE UNDE DRAQU MAI GASIT! NU INTELEG! DE CE LAI OMORAT! IL IUBEAM!"
MA:,,NU LAM OMORAT! EL A INTRAT IN FATA MASINI! E LA SPITAL ACUM! DE CE TE-AI ASCUNS!"
D:,,DE VOI PROSTILOR. DE VOI! CA MA JUDECATI DUPA CULOAREA PIELI!"
MA:,,STI CAT AM PLANS DUPA TINE PROSTO ! SI EU SI CARLO! AM CREZUT CA TE-A OMORAT!"
D:,,EU IAM ZIS SA VA SPUNA TOT! A FACUT CE AM VRUT EU! SI MA IUBESTE! UITE ASTA  E DOVADA!" si arata spre burta ei proeminenta din cauza sarcini.,, NICI NU MAI FELICITAT MARKO....NIMIC DIRECT NE-AM CERTAT!
MA:,, CE DRAQU SA TE FELICI? CA AI UN COPIL CU UNU DE 50 DE ANI? CE SA TE FELICIT!"
D:,,VEZI DAIA NU AM STAT CU VOI! NICI O DATA NU MATI INTELES! NOROC CU FATA AIA MARA CARE SA GANDIT SI LA MINE SI COPIL! NE-A LASAT JUMATE DE FIRMA CA SA AVEM DIN CE TRAI! FATA DE TINE CARE DACA STIAI MA LASAI PE STRAZI...." de o data pe scari o vad pe ...........

O viata cat se poate de okUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum