Ajungem la clubul lui si ca in orice loc de munca in care vine seful toti angajati au inceput sa il salute. Ca sa nu il ,,incurc" m-am dus in coltul barului si am cerut un suc. Nu prea obisnuiesc sa beau decat vin, dar doar cand sunt acasa ca mie mie sa nu ma imbat pe undeva=). Ana si Jafe sau dus sa danseze si el vorbea cu angajati lui. Deodata, asa din coltul barului de unde nu ma vede nimeni da io vad pe toti, vad o blonda siliconata care se apropie de Marko. Si nu ar fi fost deranjant daca el nu ar fi luato de cu o mana de mijloc. Logic ca eu ne avand NERVI, ca geloasa nus. Nu am reusit sa sparg paharul de suc in mana la cat lam strans si sa ma tai. Barmanul a venit repede la mine, iam cerut scuze si iam dat 5 lei pe pahar apoi am plecat la baie. Logic ca mana mea sangera si numai sa o ingrijesc nu aveam chef. Nu stiu de ce aveam asa multi nervi si inca am , cand am vazuto pe aia langa el. Nu le STA PREA BINE IMPREUNA si nu ii sta lui bine cu NIMENI. Dar chiar nu sunt geloasa. Adica nu am de ce nu? De abia de ne cunoastem. Imi intrerupe gandurile cineva care intra pe usa. Era un baiat, care mi-a spus sa imi ingrijesc mana ca umplu baia de sange. Doamne in momentul ala imi venea sa ii dau un pumn in fata de nervi, dar am asteptat sa imi bandajez mana si dupa ce a iedit din cabina unde era toaleta, i-am incasat un pum in fata si i-am zis triunfatoare ,, Vezi sa nu o umpli tu acum!" Apoi am iesit. Am trecut pe langa bar si spre fericirea mea nu mai era acolo ea, dar nici el. In fine dai draq. Am urcat pe scari si am iesit pe terasa de pe acoperis. Mi-am aprins o tigara sa imi mai descarc nervi. Dar ce sa vezi, ca nu am avut timp. Ma trezesc de o data luata pe sus si dusa in jos pe scari. Stateam stil mireasa in bratele unui barbat cu cagula pe fata si ne avand nici un interes trageam incontinu din tigara. Dupa ce domnu rapitor m-a lasat jos intr-o camera neagra am vrut sa imi aprind din nou tigara dar aud o voce de barbat.
?:,, Iti face rau la sanatate sa fumezi. Stinge tigara!"
M:,,Da cine draq esti tu sa imi spui ce sa fac? Lasama sa imi descarc nervi frate. Tu cand ai nervi cineva iti spune ce sa faci?" Si imi aprind tigara dupa ma asez pe un fotoliu luminat de luna. Barbatul statea in partea cealalta a camerei unde nu batea luna. Si sincer nu prea ma interesa ce vrea. ,, Ce vrei? Zi repede ca n-am timp" De o data vad cum se ridica cineva de pe scaunul lui cred si da sa iasa pe usa. Era blonda ai siliconata, doar ca era doar in lenjerie acum. Iese pe usa si dupa imi indrept privirea spre el. ,, Frumoasa blonda trebuia sa o pastrezi!" Nu zicea nimic. Am incercst sa pun putin lucrurile in ordine si mi-am dat seama cine e. Doar el disparuse din club si era cu blonda aia. El voia sa imi faca mai multi nervi de cat aveam. Ma intorc intr-o pare in fotoliul meu in cat sa ajung cu picioarele pe un maner si cu capul pe altul. Il aud cum se ridica din scaunul lui da nu dau importanta. Imi las capul pe spate si mai trag un fum. Cand ajunge langa mine il vad la bustul gol si cu curaua descheiata. Imi iau tigara in cealalta mana si scutur scrumul pe pantofi lui de lac. Doamne sa vedeti ce fata a facut.
Ma:,,Doamne ce tupeu poti sa ai!!"
M:,,A scuze nu tu esti cosul de gunoi. Am gresit scuze!"
Se intoarce cu spatele la mine si se aseaza din nou la birou.
Ma:,,De ce draq ai spar paharul cu mana? Si de ce ai lovit cu pumnul un angajat?"
M:,,Dragule de unde voiai sa stiu eu ca e angajatul tau. Si ti-am platit paharul daca vrei sa sti"
Ma:,,Da! Dar mana ta nu e in regula!"
M:,,Awww asta? De ce te intereseaza? Nu trebuia sa iti urmezi blonda in loc sa ma interoghezi pe mine?"
Ma:,,De ce pare ca esti geloasa?"
M:,,Draqu! Eu geloasa pe o parasuta? Doamne! De ce as fi geloasa pe cineva care trece prin toate paturile barbatilor." Se ridica vine langa mine ma apica de barba si zice.
Ma:,,Nu stiu! Asa pare!" Dupa la cat de draguta sunt eu cand vad ca el vrea sa ma sarute imi sting tigara pe bratul lui, apoi io arunc la picioare si ma ridic. ,, AUUUU CE DRAQU FACI??"
M:,,Crezi ca o sa ma mai las asa usor pacalita ca data trecuta? G-u-n-o-i-u-l-e? Sau ca dupa ce ti-ai traso cu o pitipoanca o poti face si cu mine. Nai sa vezi!" Si dupa deschid usa sa ies dar striga in urma mea.
Ma:,,CURVA ORDINARA. ESTI CA TOATE CELELALTE CU CU PUTIN MAI MULT TUPEI!!" Ies pe usa si io trantesc in nas. Sunt constienta de ce am facut si ca lam ars cu tigara pe mana, dar cuvintele alea mau atins.
Plec plangand pe la club. Ii mai las pe Ana si Jafe sa se distreze. O sa le dau mesaj acasa ca am plecat. Am loato pe jos, desi stau departe de acest club. Trebuia sa imi calmez nervi. Si cum Dumnezeu TINE CU MINE, a inceput ploaia. Iar eu in fusta cu top ca geaca nu aveam margeam linistita loarca si infrigurata spre casa. E linistitor sa stai in ploaie si imi place sa fac asta, dar era cam rece ploaia acum.
CITEȘTI
O viata cat se poate de ok
Romance~Nu totul este ok, desi pare... Intr-o lume rea, nu trebuie decat sa speri ca va fi bine. Asta s-a intamplat si cu fata noastra Mara de 19 ani. Dupa ce a fost vanduta unui mos,a asteptat sa vada ce se intampla dar a ajuns sa ii i-a mafia.Nu prin for...