capitolul 9

8 1 0
                                    

Pov Mara

Am ajuns acasa super tarziu. Nu credeam ca o sa fie nimeni treaz deoarece erau luminile stinse. Spre surprinderea mea Damian era treza si statea pe canapea cu un pahar de vin uitaduse la tavan.
D:,,Ai ajuns? Te simti mai bine...?"
M:,,D-da..." m-am apropiat de el si am vazut ca mai avea umpic si adormea. Sticla de vin era goala pe jos, semna ca a cam bauto pe toata.
D:,,Uitete... iti place? Am crezut ca....o sa ma parasesti...."
M:,,Nu am de ce sa te parasesc, nu mai am la cine sa ma duc. Acum hai sa te ajut sa urci la etaj." L-am luat de o mana si am puso dupa gatul meu ca sa il sprijin pentru a putea urca scarile. L-am pus pe patul lui si a adormit imediat. Am ajuns la mine in camera si am vazut pe pat o foaie sau mai bine zis un dosar. M-am asezat si l-am luat in mana. Ca titlu scria mare
DOSAR DE ADOPTIE. Nu eram sigura daca sa il deschid pentru ca deja aveam lacrimi in ochi si nu stiu daca sunt de fericire sau de tristete. Poate chiar de ambele. Prima foaie era cu acordul si ce trebuie sa indeplinesti iar a doua foaie era cu noul meu certificat de nastere pe care scria Mara Sky. Am inceput sa bufnesc in lacrimi de fericire ca aveam intr-un final un tata si am stat sa ma holbez la fiecare pagina din doasar de vreo 20 de ori ca sa fiu sigura ca nu visez. Era deja ora 3 si eu nu mai aveam putere sa vars nici o lacrima de fericire. Asa ca am adormit cu dosarul in brate.
De dimineata m-am trezit pe la 11. Bine nu mai era chiar dimineata dar nu conta. Am coborat jos cu dosarul in mana si il vad pe Damian cum lua o pastila de cap. Nu am mai asteptat sa puna paharul la loc ca i-am si sarit in brate. A ramas uitmit dar apoi a vazut dosarul din mana mea.
M:,,Multumesc! Multumesc!Multumesc!"
D:,,Gata gata ajunge. Credeam ca vrei explicati dar se pare ca nu e adevarat" si a dat sa plece.
M:,,Stai! Vreau explicati! Parca voiai sa te casatoresti cu mine. De ce mai adoptat?"
D:,,Pai hai pe canapea sa iti explic" Parca deabia astepta asta. L-am urmat pe canapea si a inceput sa imi spuna tot.
M:,,Deci sa inteleg ca tu ai salvato pe sora lor si Marko te dusmaneste crezand ca e moarta iar Carlo nu stie nimic de ea desi e cel mai bun prieten al tau. Si ai vrut sa te casatoresti cu mine ca sa nu divulg secretul, si vrei sa devin sefa mafiei, mostenitoarea la tot. Dar nu puteai sa ma adopti ca mama nu a semnat contractul, iar acum ca ea s-a aruncat in fata masini ai avut tot dreptul sa ma adopti chiar daca am 19 ani.
D:,,Ai inteles repede! Ma bucur ca te-am ales pe tine. Esti foarte desteapta"
M:,,Mersi tati!"
D:,,Cu placere draga mea!" si lui Damian i-a curs o lacrima pe obraz. I-am sterso si l-am imbratisat.,, Acum sa te duci sa te imbraci sa te duc sa faci cunostinta cu mafia. Firma o sa o preiei peste 1 an 2 ca pana atunci ma mai pot ocupa de ia si o sa fi un fel de stagiara sa inveti meserie pana atunci."
M:,,Bine ma duc sa ma schimb" Am plecat la mine in camera si m-am schimbat asa:

"M:,,Bine ma duc sa ma schimb" Am plecat la mine in camera si m-am schimbat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul il aveam prins intr-un coc dezordonat cu cateva suvite lasate in fata.
D:,,Arati ca adevarata sefa a unei mafii"
M:,,Mersi! Sti pot sa imi iau motocicleta? Vin dupa masina ta"
D:,,Bine, dar sa ai grija!"
M:,,Mersi tatii!!" Si m-am dus sa il pup pe obraz. Apoi am plecat cu motocicleta dupa masina lui .
Dupa vro 30 de min ca a mers tata ca melcul cica sa nu ma accidentez pe motocicleta desi aseara am mers cu 150 la ora pe autostrada÷). Am ajuns in fata unei cladiri mari si negre. Era impanzita de bodyguarzi.
Am coborat de pe motor si toti barbati de 3 metri ca mai putin sigur nu aveau si eu nu sunt chiar asa de pitica. Am 1 62 si nu e vina mea. Am intrat cu tati in cladire si am urcat sus. Mi-a prezentat toata cladirea, spunandumi ca in spatele ei e un teren in aer liber pt. a invata sa impusti si o sala de box. La parter si primul etaj erau in mare parte camerele bodyguarzilor care stateau permanent acolo, deoarece ori erau importanti ori nu aveau familie si nu voiau sa plece. La etajul 2 adica ultimul, era biroul tatei si birourile celorlalti angajati. Erau oricum putini.
M:,,Tati nu te superi daca te intreb cu ce te ocupi nu??"
D:,,Ammmm pai... sti cum sa iti spun..."
M:,,Pai din cate deduc eu te ocupi cu droguri deoarece nu am vazut nici o prostituata. Te poti ocupa si cu trafic de arme albe dar cred ca la alea tre sa ai oameni foarte pregatiti" Damian se intoarce la mine si face ochi mari.
D:,,Ce dasteapta poti fi printesa!" Si ma pupa pe frunte. ,,Nu ai o problema cu ce ma ocup?"
M:,,Nu. Aveam o probelma daca te ocupai cu prostitutia dar in rest nu am"
D:,, Ok pai atunci hai sa iti arat biroul meu si dupa il sun pe Jafe sa ii cheme pe toti pe teren sa isi vada noua sefa a mafiei."
M:,,Ok"
I-am vizitat biroul, iar apoi am coborat pe teren. Toti erau asezati in linie stand drepti.
?:,,Sefu parca nu va ocupati cu prostitutia?!"
Cand l-am auzit am inceput sa rad. Toti se uitam la mine si eu oprinduma din ras am spus cu o fata cat se poate de serioasa.
M:,, Ce gluma buna."

O viata cat se poate de okUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum