capitolul 18

5 1 0
                                    

Mai aveam o groaza de mers pe jos. Deja am inceput sa stranut si nervi ma lasasera. Dar de o data a oprit o masina langa mine. Gici cine a iesit dine ea. Logic ca nici sa imi limpezesc gandurile nu ma lasa. Vine si imi pune umbrela deasupra capului.
Ma:,,Hai in masina ca racesti!"
M:,,Aolo acum nu mai sunt o curva nu? In nici un caz nu urc in masina" si ma indepartez de el. Dar de o data ma cuprinde ameteala. Cred ca de la atata frig si simt cum mi se inchit ochi. Il aud cum ma striga dar nu ma intorc si dupa negru.

Pov. Marko

O vad cum se indeparteaza de mine. Tremura. O inteleg de ce e suparata. Nu stiu de ce am spus cuvintele alea dar nu trebuia sa ma arda la nervi. O strig de cateva ori si dupa o vad cum pica la pamant. Ma duc repede la ea si o iau stil mireasa sa o bag in masina. Era rece ca ghiata si numai din vina mea. O duc acasa si stiu ca o sa se supere pe mine, dar a trebuit sa o schimb. I-am dat o camasa de a mea care ii ajunde pana la coapse si am invelito cat sa ii fie cald, desi in casa sunt 30° grade. Am chemat un medic si a zis ca doar a racit de la atata stat in frig. Era ora 00:00. Il sun pe Jafe (ca am devenit prieteni daca va intrebati) si ii spun sa stea linistiti ca azi si maine Mara sta la mine. Apoi ma pun langa ea in pat si o iau in brate pe la spate. Nu mai era asa de rece. Totusi trebuie sa ma pregatesc psihic pentru dimineata cand ma va certa ca am schimbato si ca am dormit langa ea. Dar acum ma culc.

Pov. Mara

Ma trezezc din cauza razelui soarelui si dau sa ma ridic dsr ceva ma tine de misloc sau mai bine zis cineva. Ma uit in jos si aveam o mana in jurul mislocului. Am stat sa ma gandesc ce am facut aseara si mi-am amintit ca am stat in ploaie pana am lesinat. Dar tot nu intelegam ce barbat ma luat? Ma uit mai bine la mana barbatului si imi trec degetele peste ea. De o data imi atragde atentia un semn. Ma opresc la el si il apas putin cu mana. Barbatul din spatele meu s-a miscat putin si a scos un gemat de durere apoi si-a bagat capul in parul meu. Imediat mi-am dat seama cine e. Si logic ca acum aveam nervi si am vrut sa plec dar cu cat ma zbateam ma tinea si mai strans.
Ma:,,E deabia 8 mai stai si dormi...." imi spune el pe o voce somnoroasa.
M:,,Ce draqu caut eu aici?? De ce sunt in pat cu tine? Sper ca nu mi-ai facut nimic...."
Ma:,,Nu papusa. Nus pedofil. Doar te-am adus la mine pt. ca ai lesinat de la frig."
M:,,Si nu puteai sa ma duci acasa??"
Ma:,,Nu pentru ca nu avea cine sa te ingrijeasca!"
M:,,Era si Ana si Jafe!!"
Ma:,,Defapt ei au stat pana la 5 diminata in club si cred ca s-a mai intamplat si ceva dupa. Le-am spus sa isi faca de cap ca tu esti in siguranta cu mine!"
M:,,Si Ana m-am lasat aici....cu tine..."
Ma:,,Era beata. Nu te supara pe ea" Ma opresc putin din zbatut dar dupa incep iar.
M:,,Dar dami drumu!!! Ca vreau la baieeeeee!!!"
Ma:,,Daca ziceai si nu te zbateai iti dadeam drumul din prima" si dupa ce imi da drumul fix in momentul cand ma zbateam, ajung pe jos si ma lovesc cu capul de parchet.
M:,,Fututi caini si pisicile lui mata de parchet!!! Si tu esti prost??" El dosr radea de mine. Nici sa ma ridic nu ma ajutat. Dau sa ma duc spre baie dar ce observ era ca nu sunt in hainele de aseara. Ci intr-o camasa alba, aproape transparenta care imi ajungea pana la jumatea copsei si avea maneci lungi, dar suflecate pana la umar pt. mine. Ma intorc spre Marko care parca astepta sa imi dau seama si se uita la mine dand din umeri.
M:,,Doar asteapta sa ies de la baie si dupa vezi tu!!" El rade iar ca prostu si eu intru in baie. Imi fac un dus si dupa iau iar camasa lui pe mine. Ies din baie si il vad stand tot in pat cu o mana pe fata. Merg tip til ca sa nu ma auda si iau perna pe care am dormit si dupa ii dau cu ea in cap:). El sare sprriat si cu o fata de milioane.
Ma:,,Ce ai femeie??? Nu vezi ca incerc sa dorm??"Iau perna si ii dau din nou in el spunan.
M:,,Cum iti permiti sa ma schimbi!!!!!"
Ma:,,Ho fe-me-ie. Ca puteam sa iti fac mai multe daca vo-iam." Ma opresc putin din dat cu perna si dupa tip dand si mai tare.
M:,,PERVERSULEEEEE!!!" El apuca de perna si ma trage peste el cu usurinta. Eu find usoara ca un fulg.
Ma:,,Nu sunt pervers pisi. Daca as fi ai fi de mult dezvirginata!" Ma inrosesc toata si imi afund capul in pieptul lui sa nu ma vada. De unde mama masi stie ca sunt virgina? ,,Nu te mai ascunde. Esti frumoasa cand rosesti." Imi ia barbia in mana dar ma ridic de pe el imediat. Mi-am amintit ce am facut aseara si de ce lam ars. Sa nu se gandeasca ca va fi cu mine dupa ce a avut tupeul sa se joace cu parasuta aia.
M:,,Unde imi sunt hainele? Trebuie sa plec!"
Ma:,,Nu iti spun ca nu o sa pleci."
M:,,De ce marog??????"
Ma:,,Iam spus lui Jafe ca ramai si azi la mine "
M:,,Nu vreau acasa!!"
Ma:,,Lasai si pe ei sa se distreze. Singuri!"
M:,,De unde sti ca se distreaza?"
Ma:,, Uite suno pe Ana sa vezi. Daca nu iti raspunde e ca mine. Daca iti raspunde te duci acasa."
M:,,Bine!" O sun pe Ana o data. O sun si a doua oara, dar nimic....
Ma:,,Vezi! Lasai sa se distreze!"
M:,,Bine...."

O viata cat se poate de okUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum