5.Bölüm~Her şey Olumsuz...

371 23 5
                                    


Gençlercikler,Selamün aleyküm öncelikle.Geciktiyse,affola.Umarım beğenirsiniz.Yorumlar az yaa,biraz.Atın az daha.İthaf etmeyi bilmiyorum ama,bu bölümü oy ve yorumlarını hiç eksik etmeyen -kitapkokusu-'na ithaf ediyorum.Çok seviyorum sizleri,iyi okumalar...
Not:Kapak buna benzer,bu sığmadı da.Nasıl olmuş,yoruma atın.

Afra'dan,gece...

Sanki önümde bir değil de beş tane yol vardı.Evet,kör kütük sarhoş olmuştum maalesef ki.Mesela saatlerdir gözetlediğim Çağan'cığı göremiyordum artık.

" Çağan'cık?"diye sordum kendi kendime.Ve kahkaha atmaya başladım.Deliriyormuş gibiydim.Nerede olduğumu ve asıl burada bulunma amacımı unutmuş gibi...Çağan gibi gibi.

Sahnede adımı bağıran Sevda'ya geliyorum diye bağırdım.Artık anladıysa...

Yine şarkı söyleyecektim ve bu sefer Çağan için söyleyecektim...

Ve zaten o an mırıldandığım şarkıyı mikrofona aktararak söylemeye başladım.

....
Hadi öp yanağımdan barışalım mı?
Öpme,beni öpme.
Hem hata senin,hem kırışalım mı?
Germe,beni germe.
...

Ve gecenin kalan saatlerinde hep Çağan'a bakarak söyledim şarkılarımı.Şarkı söylemekti benim için hayat felsefesi.İçinden geldiğince söylemek.Bazenleri delilik yapardım.Mesela yağmur aşırı derecede yağarken bağırarak söylemiştim bir keresinde.Nedeni yoktu.Öylesine...

Barmenden rica ettiğim kahveyi yudumladıktan sonra biraz kendime gelebilmiştim.Az ötedeki Çağan'ın bakışları masadaydı,hissediyordum.Çantadan telefonumu çıkartıp,Whatsapp'ı açtım.Ve bir aralar-ki bence hâlâ aşık- Çağan'a tutuk aşık olan Ayça'ya attım ilk sinir krizi geçirtebilecek mesajlarımı.

Afrasmusic_
Selam Ayça.Şuan nerdeyim bil bakalım ;)

Bir aralar çok sinir ederdi beni o.Yok Çağan şunu dedi,yok güzel dedi...Of be.Ne gıcık bir şeydi.Çocuğa yapışıyordu sonra-telefon titreyince merakla baktım.

AyçaÇğn_
Neredesin kız.Çatlatma adamı?

Az sonra nasıl patlayacaksın acaba.Hm,biraz lila yalandan zarar gelmez herhalde.

Afrasmusic_
Çağanlayız,mutluyuz be Ayça'cım.

Şu an bence çakma sarı saçlarını yolmakla meşguldü.Hemen görüldü yaptı ve ben profiline girdim,

Meşgul.

Beklediğim tepki.Durumunu okuyunca ağzımdaki kahveyi püskürtmemek için zorladım kendimi.

"Biraz Çağanlı bugün havalar."

Vay be,iki yılı aşkın aşık kız bizim Çağan'a.Saate bakınca-ee yuh be kardeşim.- Üç mü?Erva'ya kötü olduğumu yazdım.Umarım bizim pimpirikli endişelenmez...

◆◆◆

Gizem ve Melek kollarımdan tutarak kaldırdılar beni.Çağan ise gözükmüyordu.Ne yani gitmiş miydi?

"Çağan! Çağan! Afra'ya ban!" diye bağırırken kahkaha atıyordum.Günün sözü olmalı bence.Barın dışına çıktığımızda Erva'yı görmemle donup kaldım.Ah,salak kafa.Gel mi yazdım yani?Zaten klavyeyi göremeden yazmıştım.Süper ya.Cidden.

Bir Erva'ya baktım bir kızlara.Eğer arkadaşım desem,on yıl susmazlardı ki.Ne diyeceğim ben?

Gizem'in sorusuna,

YUDUM YUDUM İMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin