5

682 54 3
                                    

Marquis ile birlikte odaya bir adam girdi.

Yirmili yaşlarının başından otuzlu yaşlarına kadar her yerde olabilirmiş gibi görünüyordu. Açık kırmızı saçları ve çillerle kaplı bir yüzü vardı.

Yurina'ya doğru yürümeden önce uzaktan Raynard'a baktı. Ona yaklaşmadan önce tek dizinin üzerine çöktü.

Uzun zaman oldu, Genç Bayan.

Bu adam, bir büyücü olarak yetenekleriyle tanınmıştı. Sadece bu da değil, aynı zamanda şövalyelik unvanını da aldı. Diğer büyücülerin eksantrik kişilikleriyle tanındığı yerlerde, oldukça sıradan biriydi.

Yurina'nın uzattığı eli tuttu ve nazikçe ona bir öpücük koydu. Sadece Yurina'ya kadar uzattığı nazik bir selamdı. Bu, Carthia'nın malikanesindeki herkesin bildiği bir şeydi, Yurina kayıtsız kalmıştı.

Uzun zaman oldu Dave. Onu babamdan duymuş olmalısın. Yine de onu resmen size tanıtmama izin verin. Bu, bugün aldığım Raynard. "

Yurina, ona saygı göstermek için aniden Raynard'ın başını aşağı bastırdı ve tereddütle onu kaldırmaya çalışıyordu.

Dave ilk başta gözlerini Raynard'a doğru kıstı, görünüşe göre önündeki çocuğu küçültmek istiyordu. Daha sonra, dikkatini Yurina'ya çevirmeden önce çocuğa gülümsedi.

"Marki benden bu yeteneğe sahip olup olmadığını belirlememi istemişti. Ona bir dakika bakmamın sakıncası var mı? "

Dave'in Raynard'ın ellerini tutmasını izlerken Yurina başını salladı. Raynard ilk başta ellerini Dave'in elinden çekip çıkarmaya çalışarak mücadele etti. Fiziksel temastan rahatsız oldu, ancak kısa bir süre sonra pes etti. Genç bir çocuğun mücadelesi, yetişkin bir erkeğin gücüyle eşleşmiyordu.

Çok geçmeden Dave'in elinden parlak bir ışık parladı. Kollarını kaldırdı, omuzlarını geçti ve sonra başına geçti. Görünüşe göre ışık, ellerine dönmeden önce vücudunun her yerine akıyordu. Raynard'ın ellerini bıraktığında, ışık çoktan kaybolmuştu.

Dave'in ifadesi, sadece alışılmadık derecede ciddi değil, aynı zamanda açgözlülükle de değiştirildi.

"Genç bayan!"

Yurina'nın ellerini tutarken Marki'nin odadaki varlığını tamamen unutmuştu.

"Genç Bayan, lütfen Bay Raynard'la ilgilenmeme izin verin!"

"Hayır. Öğrenci toplamak istiyorsanız, onları başka bir yerde arayın. "

Cevabını önceden tahmin ettiği için Yurina, gayri resmi davranışlarını ve sözlerini herhangi bir endişe belirtisi olmadan çabucak bir kenara itmeyi başardı. Raynard, Dave'in sözleri karşısında titredi. Sanki sevgilisinin babasından onunla evlenmek için izin istiyor gibiydi.

Dave'in Yurina'nın ellerini tutması daha da sertleşti.

Bana cevap vermeden önce yeniden düşünmek için biraz zaman ayırmaz mısın?

"İyi…"

Yurina, ellerini ellerinden çekmeden önce bir an düşündü.

"Yapamazsın."

"Yapamam mı ?! Neden olmasın?!"

Dave o kadar heyecanlanmıştı ki, Marki'nin sadece arkasında olmadığını, aynı zamanda ona da dik dik baktığını unutarak, bilinçsizce sesini yükseltti. Marki, Dave'e varlığını hatırlatmak için öksürdü.

“Ah, demek istediğim… Nasıl hayır diyebilirsin? Ona ders verebilirim. Ona bildiğim her şeyi öğretebilirim. İyi öğretilirse, büyük bir fark yaratabilir. "

I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin