26

286 27 2
                                    


"Birdenbire ne demek istiyorsun?"

Akademiye gitmek yerine burada kalmalı mıyım?

Yurina'ya eskisinden daha ciddi bir yüzle baktı. Yurina aklını hiç okuyamıyordu.

Profesörden daha önce haber aldım. Akademiye gidersem, mezun olana kadar İmparatorluğa dönemem. "

Bu Yurina'nın zaten bildiği bir gerçekti.

Statülerine bakılmaksızın, Crohn Kraliyet Akademisi, Crohn Royal'de tam eğitim ve yaşam masrafları sağlar. Yeni öğrenciler mezun olana kadar kraliyet ailesi için çalışmak zorunda kaldı.

Ortada kaçmayı önlemek için öğrencilerin ülkeye girip çıkmaları kesinlikle yasaklandı.

Sistemin, öğrenim ücretlerinin yükünü hisseden sıradan insanların ayrım gözetmeksizin eğitim almalarına imkan vermek için getirildiği biliniyor, ancak aslında krallıkta büyülü yetenekleri tutmak için bir tür plandı.

Çoğu zaman, gerçekten yetenekli bir insana sahipseniz, çeşitli bahanelerle mezuniyetini ertelemenin bir yolu olarak onları krallıkta tutabilirsiniz.

Raynald sağ salim geri döndü, bu yüzden önemli değil.

Krallığın neden Charion'u tutmadığını ve mezun olmasına izin vermediğini merak etti, ancak Yurina becerilerinin profesörlerden üstün ve kusursuz olduğunu dikkatlice tahmin etti.

Sakince başını sallayan Yurina'ya baktığında, Raynald utanmış bir sesle sordu.

"Biliyor musun?"

Titreyen sesi, sanki onu suçluyormuş gibi geliyordu. Bundan dolayı Yurina ilk bakışta cevap veremedi. Raynald, sessizliğin anlamını anlamış gibi saçlarını kabaca karıştırdı.

Zaten biliyorsun, ama neden?

"… .."

"Oraya gidersem seninle yıllarca buluşamayacağımı biliyorsun, ama neden?"

Kızgınlıkla dolu gözleri hançer oldu ve göğsüne saplandı. Ona baktı, sonra ona sırtını döndü, elleriyle yüzünü kapattı. Yurina sırtına bile bakamadı, bu yüzden başını eğdi.

Ağır sessizlik ikilinin omuzlarını ezdi. Garipliğe dayanamayan Yurina önce ağzını açtı.

“Ray, biliyorsun, Royal Academy of Crohn mevcut akademilerin en iyisi. Dave de oraya gitti. Senin için en iyi seçenek olduğunu düşündüm. "

Ben de burada öğrenebilirim.

Sanki dişlerimi sıkmışım gibi boğulmuş bir boğazın sesini duyabiliyordum.

Seni koruyacağımı söyledin. Evet, beni buraya sen getirdin. Buraya sana inanarak geldim. Akademiye falan ihtiyacım yok. Ben sadece sana inanıyorum ve buradayım! Ama sen, sen ...! "

Beni çöpe mi atıyorsun

Yurina, ağzından çıkmayan kızgınlık sözlerine kulak misafiri oldu. Hayal gücünün yarattığı bir halüsinasyon olabilirdi, ama söylemeye çalıştığı şey söyleyebileceği tek şey olamazdı.

Neden bu kadar saçma bir öneride bulunduğumu anlayamadım. Aklımdan geçti.

Şimdiki gibi her gün onunla vakit geçirmek doğru olmaz mıydı? Orijinali unutmak ve onunla bir daha gelmeyecek bu anların tadını çıkarmak iyi bir fikir olmaz mıydı?

Onunla geçirdiğim zaman o kadar tatlıydı ki onu kaybetmek istemedim. Onu ilk gördüğümde hiç hayal etmediğim bir fikirdi.

Belki, orjinalinden farklı olarak Ray, Lydia'yı görse kalbini vermezdi.

I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin