Ağlamadım.
Raynald homurdandı ve ağzını krem şanti dolu bir kekle doldurdu. Tavşan gibi kırmızı gözlerle böyle bir şey söylemenin ikna edici olmadığını bilmeyen tek kişi oydu.
Çok yavaşsın!
Kahkahalarla omuzlarını sallayan çalışanlara bağırdı. Pastadan dolayı telaffuzu ezildiğinde, pastayı çabuk yemek için çenesini dövüşerek hareket ettirdi.
Rahatsızlığını fark eden çalışanlar umutsuzca gülmeyi bırakmaya çalıştılar ama bu kolay olmadı. Sonunda, daha fazla süt ve çay getirmek için gülünç bir bahane kullanarak salondan çıktılar.
Yurina, çaydanlığın içinde hâlâ dolu olan çaya bakarak sessizce gülümsedi. Bir dilim pastayı bitiren Raynald, farkında olmadan sütü bir yudumda içti.
Gerçekten ağlamadım.
"Evet anladım."
"Ben sadece…. biraz şaşırdım. "
Nemli gözlerle tekrar oturma odasına baktı.
Çok şaşırdın değil mi? Sana bu sabah bir parti vereceğimizi zaten söylemiştim. "
"Biliyorum, bunu biliyorum ..."
Raynald sebepsiz yere yeşil üzümleri çatalla dürttü.
Sadece küçük bir pasta alayım dedim. Bu kadar çok insan olacağını bilmiyordum. "
Yaptın mı?
"Evet. Ve daha önce hiç böyle bir parti yapmadım. "
"Gerçekten mi?"
"Evet. Çünkü kimse benim doğum günüme dikkat etmiyor. "
Yaşadığı hayatı göz önünde bulundurursak, olabilirdi. Depresif sesini dinleyen Yurina, Kore'deki doğum gününü hatırladı.
Raynald ile aynı yaştayken, tüm sınıf arkadaşlarımı bir parti için evime davet ettim ve ailemle yemek yemenin benim için kolay olmadığı zamanlarda bile çok sayıda arama ve kısa mesaj aldım. iyi ki doğdun.
Doğum günü her zaman mutlu bir gündü. Raynald için doğum günü nasıldı? Babasını tanımadan doğduğuna göre, sadece annesi tarafından dışlanır mıydı?
Eğer öyleyse, doğum günü o kadar korkunç olabilirdi ki hatırlamak istemiyordu.
Yurina sadece krem şantiyle tabağına bir parça kek daha koydu.
"Çok yemek. Söz verdiğim gibi bitirip eğlenmek için dışarı çıkalım. "
Bugün doğum gününü özel bir anı olarak hatırlamasını istedim.
*****
"Yurina, şuna bak!"
Çalışkan görgü kuralları sınıfının utancına Raynald, ilk tanıştığımızda yaptığı gibi, arabanın dışına sorgusuz saf bir yüzle işaret etti.
Yurina ondan sonra pencereden dışarı baktı ama neye baktığını ve bu kadar kırmızı olduğunu anlayamadı.
Bu sadece normal bir sokak sahnesi.
Kalabalık başkentin en uğrak yeri olduğu söylenen Evan Caddesi, çeşitli kültürlerin karıştığı, hem halk hem de soylular arasında popüler olan bir yerdi.
Halkın basitçe yemek yiyebileceği veya izleyebileceği az sayıda sokak satıcısı vardı ve tuğla binalar soylular için dekore edilmiş dükkanlarla doluydu.
Bahar şenliği yapıldığında, imparatorluğun her yerinden grupların ve gezgin sanatçıların performans sergilediği ender bir sahne var, ancak sonbahardan kışa geçişin bu döneminde görülecek özel bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasy#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...