12 yıldır Tom olarak yaşayan Raynard, tereddüt etti ve yaklaşan hizmetçilere baktı.
"Daha fazla yaklaşma!"
"Fakat…."
Banyo yapmasına yardım etmek için gelen hizmetçiler şimdi şaşkın yüzlerle birbirlerine bakıyorlardı.
Bu asil malikanede bu kadar pis ve kötü kokan bir çocuğa kimse tahammül edemez. Ve dehşet verici bir şekilde, bu çocuk şu anda hararetli bir şekilde banyo yapmayı reddediyordu ve bu da onları aşırı yoruyordu .
Yapabilselerdi, bu çocuğu uzun zaman önce yalnız bırakırlardı, ama yapamazlardı çünkü bu genç bayanın kendisinden bir emirdi.
Üçünden en deneyimli hizmetçi cesaretini topladı ve çocuğun ince kollarına sarıldı. O anda Raynard kollarını salladı. Ne kadar kırılgan görünmesine rağmen, hizmetçiyi poposunun üzerine düşmesi için yeterince güçlü bir şekilde itmeyi başardı.
Dokunma bana!
"Sadece banyo yap ve bu kadar yaygara koparmayı bırak."
Yurina odaya girer girmez kaşlarını çattı. Hizmetçiler eğildi ve onu görünce yüzlerinin aydınlandığını gördü.
Belki onun varlığının, elbiselerini tutarken köşeye koşan Raynard'ın uyanıklığını azaltabileceğini umuyorlardı.
Bir kedi tarafından kovalanan bir fare değilsin.
Yurina yorgun bir şekilde iç çekti ve yavaş yavaş ona yaklaştı.
Ray.
Ona seslendiği anda vücudu sertleşti. Raynard'ın sırtı duvara yapışmasıyla omuzları titremeye devam etti.
"Bu konakta kimsenin sana zarar vermeyeceğinden emin ol."
Ama vücudumu el yordamıyla salladılar!
Yurina, hemen başını hızla sallayan hizmetçiye başını çevirdi.
Yapmadın mı?
"Onlar yaptı! Beni kıyafetlerimden bile çıkarmaya çalıştılar! Siz yetişkinler benim gibi bir çocukla ne yapmayı planlıyorsunuz ?! "
Peki o ne düşünüyordu? O küçük kafasında neler oluyor? Ciddi anlamda.
Yurina, dökülmekle tehdit eden kelimeleri zar zor yuttu.
"Ne yapmayı planladıklarından emin değilim, ama güven bana, onlar sadece banyo yapmana yardım etmeye çalışıyorlardı."
"Ne? Banyo?"
Evet, zaten sıcak suyla dolu bir küvet hazırladılar. Bana banyo yapmayı ve öyle kalmayı planlamadığını söyleme, değil mi? "
Ona nazik bir açıklama yaptıktan sonra bile, Raynard hala şüpheyle baktı.
"Öyleyse neden kıyafetlerimi çıkarayım ?!"
Elbette vücudunu yıkamak için.
"Ama neden onlar tarafından yıkanmam gerekiyor?"
"Buradaki herkesin yaptığı bu."
Cevabıma homurdandı.
Ne, soyluların elleri ya da ayakları yok mu? Yoksa başkaları tarafından ovulmaktan bu kadar zevk alıyorlar mı? Öyle mi? "
"Pekala, böyle şeyleri gerçekten söylemekten kaçınsan iyi olur. Seni ne kadar koruyabileceğimin bir sınırı var. Bahsettiğiniz soylular, sizin gibi sıradan insanların hiçbir sorun yaşamadan dilsiz yaşayabileceğine inananlardır. Gerçekte, bir soylu tek bir sıyrık bile alırsa, tüm suçu altlarındaki insanlara atmaları oldukça kolaydır, bilirsiniz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasy#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...