Ray, uyuyor musun?
Kapıyı çaldım ve sordum ama cevap gelmedi. Merak ediyorum, tahmin ettiğimden daha iyi uyuyor mu? Yurina hala cevapsız kapıya baktı ve gözlerinin arasında nazikçe kaşlarını çattı.
Artık uyuduğunu doğruladığıma göre, odama geri dönmeyi düşündüm, ama aynı zamanda düzgün bir şekilde kontrol etmeye kararlı hissettim.
Sadece uyuyor mu diye kontrol ediyorum.
Ve kapıyı ses çıkarmaması için dikkatlice açar açmaz dev bir koza ya da yatakta kıvrılan bu koza gördüm.
"Ahhhh."
Gök gürültüsü odayı salladığında, battaniye kozası yüksek sesle titredi ve acının sesi dışarı sızdı. Yurina aceleyle başucuna gidip kapıyı kapattı.
Ray?
Ahh.
Ray? Benim. Uyan."
Yurina şamdanı bırakıp onu rahatlattığında, Raynald konuşmayı bıraktı ve başını battaniyeden dışarı itti. Yurina'yı bulduğunda, yuvarlak gözlerini yavaşça kırptı.
"Yu ... .. rina? Neden buradasın?"
"Bu saatte odama gelmek için ne yapacaksın?" Diye bağırırken bulamadım. Battaniyenin içinde dönerken, dağınık saçlarına bir kuş yuvası gibi bastırarak kendini kaldırdı.
Uyuyamadığın için mi?
"Ne?"
Yurina şaşkına dönmüş gibi alnını şişirdi. Belki onun öyle göründüğünü görmedi ama homurdandı ve devam etti.
Gök gürültüsünden korkuyor olmalısın. Sen de bir çocuksun. "
Bu birinin amacı. Yurina alnına sertçe bastırarak yatağa oturdu.
İyi uyuduğunu görmek için buradayım. Sanırım buraya seni görmeye geldim. "
Beni görmeye gelmek zorunda değildin. İyi uyuyordum. "
Battaniyenin içinde titrediğini gördüm.
Çok gürültülü olduğu için uyuyamamamın nedeni.
Yüzünde bir ağız dolusu tükürük yoktu. Mum ışığından yansıyan yanaklarda soluk gözyaşı izleri olduğunu bilmiyor gibi görünüyor.
O zaman gideyim mi?
Raynald aceleyle eteğinin eteğini tuttu. Işık, sanki Yurina'nın Raynald'ın onunla dalga geçmesi için arkasını dönmesi imkansızmış gibi pencerenin dışında parladı. Birkaç saniye sonra gök gürültüsü çaldı.
Yurina onunla dalga geçecek şekilde Raynard'a bakarken, ışık pencereden korkunç bir şekilde parladı.
Raynald, Yurina'nın eteğini tutan eli çıkardı ve tekrar battaniyeyle örttü.
"Ahhhh."
Ray?
Yurina vücudunu ne kadar salladığına bakılmaksızın, bir bebek gibi kıpırdadı, ağrılı bir ses çıkardı. Her nasılsa, normal düşünme imkansız görünüyordu. Yukarı tırmandı, bir an ona baktı, sonra yatağa çıktı.
Raynald'dan biraz uzağa uzandığında bir işaret hissettiği gibi bir gözünü hafifçe açtı ve üzerini bir battaniyeyle örttü.
"Ne yapıyorsun?"
"Tek başına olmaktansa ikisine sahip olmak daha iyidir."
Sen de korkuyorsun, değil mi?
Yine o ses. Titreyen o. Bunu neden güvenle söylüyor? Yurina parmaklarıyla burnunun ucuna bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasy#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...