6

710 47 3
                                    

Yurina, Raynard'a endişelenmemesini söyledi, ama gerçek şu ki, aşılması gereken devasa bir dağ daha vardı.

Yanında duran Raynard'a dönmeden önce, Martioness Carthia'nın odasının sıkıca kapatılmış kapısına baktı.

Ray.

Yurina kollarını kaldırdı. Yoldan geçen hizmetkarlara dik dik bakan Raynard, tuhaf bir şekilde gülümsedi. Yurina bunu defalarca yapmaya devam etti ve ona malikânedeki insanlara karşı çok temkinli davranmaması gerektiğini hatırlattı.

Kısa bir süre sonra, bir hizmetçi ikisini de selamlamak için eğildi ve Raynard aniden hizmetçiye göz atarken Yurina'nın arkasına saklandı.

Onlar da gelip beni selamlamak zorunda mı?

Üstün yetenekli bir çocuğun hayırsever veya korkmuş bir bebeğin bakıcısı.

Her nasılsa, daha çok ikincisi olduğunu hissetti. Sonra içini çekti.

"Babam resmen sana sponsor oluyor. Hizmetçilerin sana genç bir efendi gibi davranması çok doğal. Sıradan biri olsanız bile, bir aristokrat tarafından desteklendiğiniz için artık size öyle davranamazlar. Dahası, sihir öğreniyor olacaksınız. "

"Büyünün bununla ne ilgisi var?"

“Bir büyücü akademiden mezun olduktan sonra, yetenekleri ne olursa olsun hemen şövalye ilan edilirler. Ayrıca, Dave seni kabul ediyor, bu yüzden sana iyi davranmaları çok doğal. "

Ah.

Yine de, Raynard'ın bundan hoşlanmadığı gerçeğini değiştirmedi. Bu yüzden koridorlarda yürüdü ve etrafındaki insanlara kaşlarını çattı. Yurina sıkıca kavradığı elini koluna hafifçe vurdu.

Onlara böyle bakmana gerek yok. Onlar annemin tuttuğu hizmetçiler. Burada kimse seni görmezden gelmeye cesaret edemez ve sana davrandığın gibi davranmaz. "

"……."

"Öyleyse kaşlarını çatma ve onlara gülme. En azından annemle tanıştığınızda öyle görünmeyin. "

Raynard, onu pek çok kez dırdır ettiğini duyduktan sonra surat astı.

O kadar korkutucu biri mi? Neden bana gülümsememi söylüyorsun? Bana başka insanlarla tanıştığımızı söylemedin. "

"Korkunç değil. O tatlı bir insan. "

"O zaman sorun yok, değil mi?"

Yurina hafif bir kahkaha ile yanıtladı.

"Bir bakıma korkutucu."

Yurina, 6 ay burada yaşadıktan sonra, Martioness Carthia'nın sıcak ve nazik bir insan olduğunu çok iyi biliyor.

İris çiçeğine benziyordu. Yurina onu ilk gördüğünde hep böyle düşünürdü.

Onu her zaman sıcak bir şekilde gülümserken bulacaksınız. Sadece ailesine karşı değil, aynı zamanda malikanenin hizmetçilerine ve hatta yabancılara karşı da nazik ve nazikti.

Yurina, genellikle yüksek rütbeli aristokratlarda gördüğünüz herhangi bir özverili tavır bulamadı.

Ancak her zamanki kişiliğinin aksine Yurina'ya ve hatta akademide bulunan kardeşlerine görgü kurallarının iyice öğretildiği katı bir karaktere sahipti.

Çocuklarından herhangi biri biraz saygısızlık gösterse bile, onları acımasızca azarlardı. Martioness Carthia, akışına ayak uyduran Marki Carthia'dan farklıydı.

Yurina'yı endişelendiren tam olarak buydu.

Ray'i almama izin verir mi?

Yurina, Marquis Carthia'ya Raynard'a bir patrondan çok kendi yaşındaki bir arkadaşı gibi davranmak istediğini söyledi. Ancak diğer müşterilerin aksine, Raynard'ın Carthia malikanesinde kalmasına izin verildi.

I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin