Şimdi buyurun ~~
Yurina, Marquis Karthia ile Dave arasındaki sohbeti dinlerken limonlu çayını içiyordu.
“Akademiye kabul edilmenin iki yöntemi var: Birincisi sınava girmelisin, ikincisi de ünlülerden tavsiye alıp tarama sürecini geçmek. Bu durumda, okula girmeden önce yeteneğini doğrulamak için bir görüşme olduğunu bilmelisiniz. "
Kraliyet Crohn Akademisi'ne giriş töreni her baharda yapılır. Yurina ve Dave, Raynard'ın önümüzdeki baharda girmesine izin vermeyi planlıyorlardı.
Marquis Carthia, Dave'in sözlerini dinledi. Ciddi bir ifadeyle çenesini ovuşturdu ve bir içki istedi. Marki Carthia ciddi ciddi Dave'i dinlerken, düşüncelere çenesini ovuşturdu ve sordu,
"Hangisi daha kolay olurdu?"
Aslında, kabul o kadar zor ki, her iki şekilde de kolay değil, ama o kesinlikle geçecek. Tavsiye kısmı çok düşük objektifliğe sahiptir ama akademinin gururu tehlikeye atılamaz.
Marki bunu zaten bilmesine rağmen başını tuttu.
"Siz de girdiğiniz süre boyunca Royal Academy of Crohn'a tavsiye ile giren ve sınava girenlerden daha fazla yeteneğe sahip olmayan birinin olduğunu duydum."
"Evet, okul yıllarımda bunu duydum. Belki o zamandan beri daha zor oldu. "
"Söyleyebildiğiniz kadarıyla, Raynard'ın testi geçme şansı düşük mü?"
“Hazırlık süresi gerçekten kısa olmasına rağmen yapıyor. Şu andan itibaren onun sihir hocası olacağım ve onun armağanıyla diğer öğrencilere yetişebilir. Ancak, sadece sihir dersi almıyor, değil mi? Diğer konulara hazırlanmak için yarım yıl çok kısa. "
"Öyleyse, önümüzdeki bahara girmesi biraz zor olmayacak mı?"
Marquis endişeyle kaşlarını çattı.
Tıpkı Dave'in söylediği gibi, normal kabul yöntemiyle bile, Raynard'ı normal 6 ay yerine sadece bir buçuk yılda hazırlamak çok zor olurdu.
Sihir Bölümü ünlü olmasına rağmen, Crohn Kraliyet Akademisi, krallığı temsil eden bir devlet akademisiydi. Sihir Bakanlığı ünlü olabilir, yine de Crohn Kraliyet Akademisi, krallığı temsil eden bir devlet akademisidir.
Her bölüm notları en önemli olarak görse de tarih, siyaset, ekonomi gibi çeşitli konular sınav kapsamına giriyor.
Bu sihirli bir sınavdan beklenmelidir.
Henüz sihir teorisini tam olarak anlamamış olan Raynard için, onu sadece yaklaşık yarım yılda öğrenmek imkansızdı. O zaman tek bir yol olabilirdi.
Yurina yarısı boş çay fincanını elinde tutarken gülümsedi.
"Endişelenmenize gerek yok, Peder. Raynard, okula sadece yeterli önerilerle girebilecek. "
Bir öneri alabildiği ve bir röportaj için kabul edilebildiği sürece, bu yeterli olacaktır.
Hayır, kesinlikle başarısız olmadan geçebilecek. Bunun nedeni, genel bilgi gerektiren testin aksine, yalnızca sihir potansiyeli değerlendirilecek.
Ancak, belgelerin ibraz edilebilmesi için hala aşılması gereken bir engel var.
“Raynard'ın Dave'in onu bir öğrenci olarak kabul etmesine yetecek kadar büyü yeteneğine sahip olduğunun farkındayız. Ancak Yurina, tek başına tavsiyeyle geçemeyecek kadar zayıf değil mi? "
"Mhm, Mhm," Dave mantıklı sorusuna başını salladı. "Marki, bunu söylemek benim için biraz utanç verici, ama sihir alanında oldukça etkiliyim ve adımın onun eğitmeni olduğu konusunda basitçe söz edince, kesinlikle onu kabul edecekler." Dave devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasy#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...