Raynald, serbest bırakılan ve Yurina'nın yanına yakın tutulan bir adam gibi boğuldu ve nefes aldı.
"Başkentte kaç kişi Marquis'i tanımıyor?"
Yurina, sesinin titremeyeceğini umarak azami çabayla cevap verdi. Şaşkın bir ifadeyle çenesini ovuşturan De Flon'lu Marki, Yurina'nın arkasındaki muhafıza bir bakış attı.
Sonra sanki bir şey fark etmiş gibi küçük bir ünlem yaptı.
Sen Carthia ailesindensin.
Soyadı ağzından çıktığında kafası bembeyaz oldu. Daha önce Prens Curtis'le tanıştığı zamandan daha gergindi ve kaçmak istiyordu.
Yirmi yıldan fazla bir süredir ona yetişememe sicilinden mi yoksa orijinal romandaki Marquis De Flon'u doğrudan ölüme sürükleyen anısından mı olduğu belirsizdi.
İç organların bükülmesi gibi acıyla kaşlarını çatan Yurina kollarını karnına doladı.
Başını eğdi ve göz hizasını Yurina ile kabaca eşleştirdi.
Yani Marquis Carthia'nın sevdiği kişi bu mu?
Öfkesi üzerine düşünüyormuş gibi konuştu. Sadece kısa bir süre içindi, ama Yurina gözlerinin döndüğünü ve titrediğini açıkça gördü.
'Neden?'
Bunun, farklı çıkarlar nedeniyle siyasi olarak çatışan bir aileye yönelik bir tutum olduğunu söylemek çok fazlaydı. Aristokratlar çocukken duygularını açıklamadan yüz ifadelerini yönetmeyi öğrenirler.
Şimdi, sadece on yaşında olan Yurina ve sadece soyluların desteklediği sıradan bir kişi olan Raynald, ailesi dışındaki diğerlerine karşı duygularını ifade etmeden her zaman gülümsemelidir.
Yıllarını siyasi arenada geçiren ve insanlarla uğraşmakta zorlanan Marquis De Flon'un duygularını böyle dile getirdiğine inanamıyor.
Umarım kızım da sizinle benzer yaşta anlaşır, genç bayan.
Az önce gördüğü yüz o kadar hızlı gıcırdıyordu ki sanki bir halüsinasyon gibiydi, arkasındaki arabaya bir bakış attı. De Flon'a ait olduğu varsayılan bir desenle oyulmuş lüks bir arabanın penceresinden kafasını dışarı çıkaran platin saçlı bir kız.
Karşı taraftaki hizmetçi kurumaya uzanırken başını salladı ve gözlerini Yurina ve Raynald'a dikti.
Lydia De Flon.
'Charion'un aşık olduğu orijinal romanın kahramanı. Birden aklım başıma geldi.
Ya Raynald bir bakışta Lydia'ya aşık olursa?
Yurina bunun sebepsiz bir endişe olduğunu biliyordu. Orijinal romanda 'Charion', Lydia'ya son derece samimiyetiyle baktığında aşık oldu.
Ama orijinal zaten değiştirilmedi mi? Raynald orijinali gibi aşık olursa, rakibin Yurina olduğu teorik olarak doğruydu.
Yine de, "eğer" varsayımı Yurina'nın kalbini sarstı.
Ya 'Charion' yalnızca romanın resmi hostesi olduğu için 'Lydia'ya aşık olsaydı? Ya başından beri onu kayıtsız şartsız sevmeye ayarlanmışsa?
Raynald, Lydia'yı gördüğü anda özel bir sebep olmaksızın ona aşık olabilir.
Ya Marquis De Flon, kalıcı duygularla Raynald'ı herhangi bir yöntemle alıp Lydia'yı tanıştırırsa?
Peki ya Rainard ona ilk görüşte aşık olursa?
Sadece düşüncesi korkunçtu. Yurina, Raynald'ın önünü kapatmak için titreyen bacaklarını hareket ettirdi. Raynald'ın Marquis De Flon'a yöneltilen korkudan daha büyük bir çaresizlik duygusu ortadan kaldırılabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasy#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...