"Bir doğum günü hediyesi?"
Yurina bugünün tarihini kafasında saydı.
Bir düşünün, şimdiden hasat ayı.
Buradaki yıl, Kore gibi on iki aydan oluşuyordu. Bununla birlikte, ayın adının Ocak, Şubat vb.'de sayıldığı Kore'den farklı olarak, her ay için ayrı bir ad vardı.
Bunlar arasında Kore'de Ekim ayı 'Hasat Ayı' ve Raynald'ın doğum günü bu hasat ayının 19'uydu. Doğum gününe yaklaşık iki haftam kaldı.
Yurina ayrı bir doğum günü partisi sipariş etmemiş olsa da, hizmetçiler arasında bile Raynald'ı önemseyen Betsy, Raynald'ın en sevdiği yiyeceklerle bir doğum günü partisi vereceği için çok heyecanlıydı.
Ona yakın bir hizmetçi ve birkaç hizmetçi birlikte hazırlanmayı kabul etti. Daha önce bir partiden hiç hoşlanmamıştı, bu yüzden unutulmaz bir parti hazırlayacağım.
Raynald başını kaldırdı ve Yurina heyecanla Betsy'nin yüzüne gülerken kaşlarını çattı. Görgü kuralları dersi sayesinde bir süredir görmediğim ham bir bakıştı.
Tepki nedir? Doğum günümü şans eseri unuttun mu? "
"Asla. Tabiki hatırlıyorum. Hasat ayının 19'u. "
Raynald'ın ifadesi, kesin tarihte hızla çözüldü. Onu ilk gördüğümde Tom'un dağınık yüzünü gördüm.
Ray, doğum günün için ne istiyorsun?
"İyi…."
Hikayeyi ilk kez merakla gündeme getirdiğinden farklı olarak Yurina'ya bakmak için zaman ayırdı.
"Nedir? Bana bir şey söyle. Ben Yurina Carthia. "
Yurina, ne derse desin onu kurtaracak güce ve etkiye sahipti. Kesin konuşmak gerekirse, babasının sahip olduğu şey bu, ama onun serveti kısa süre sonra aynıydı.
Yurina'nın övünen konuşmasına karşı dikkatli olan Raynald içini çekti ve sessizce mırıldandı.
Ama bu bir şey değil.
"Bir şey değilse, dilek mi?"
"Evet."
Dinlerim ve yapabiliyorsam yaparım. Mantıksız bir dilekse, doğum günün olsa bile kabul edemem. "
"Böyle bir istisna koymak zorunda mısın?"
"İstisnai hükümler" gibi kelimeleri nasıl kullanacağını biliyor mu? Yurina, değişikliğine bir kez daha hayran kaldı.
Tabii ki koymak zorundayım. Ne yapacağını sanıyorsun Yanlış bir söz bir aileyi mahvedebilir. "
Raynald, söylediklerini şaka olarak içtenlikle kabul etmiş gibi yüzünü sertleştirdi.
Senden bunu yapmanı istediğimi mi sanıyorsun?
"Asla bilemezsin."
"Gerçekten!"
Başını kaldırdığı an, Yurina kaşlarını çattı. Hayretle, Raynald'ın bakışları Yurina'nın yüzünden ayağa kalktı. Ayakları Yurina'nın minik ayaklarına basıyordu.
"Afedersiniz!"
Yurina ona baktı.
Bunu bilerek yaptın, değil mi?
"Hayır!"
Raynald irkildi ve Yurina'yı kanepeye sürükledi. Yurina kaç kez iyi olduğunu söylese de dizleri sıkıca yere oturdu ve bacaklarının üzerinde ayaklarına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasy#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...