25

295 22 0
                                    


Geçen gün Dave yeteneklerine baktığında, Profesör Hutson'ın ellerinden gelen parlak ışık Raynald'ın vücudunu kolundan süpürmeye başladı. Raynald, nefret dolu bir yüzle titreyerek Yurina'ya fısıldadı.

"İkinci kez de olsa bu duyguya alışamıyorum."

Nasıl hissettirdiği sorulduğunda, bir tüyün tüm vücudunu gıdıkladığını hissettiğini söyledi.

Vücudunun her yerine yayılan ışık nihayet kaybolduğunda, Profesör Hutson, Dave'in yaptığı gibi açgözlü, ışıltılı bir yüzle elini sıkıca tuttu.

"10 yıldan fazla bir süredir öğretmenlik yapıyorum ve birçok yetenekli öğrenciyle tanıştım, ancak daha önce hiç böyle birini görmedim!"

"Öyleyse sınava girmeden akademiye girebilir mi?"

Profesör Hutson, Dave'in sorusuna şiddetle başını salladı.

"Elbette! Geç, geç! Röportaj yapmanıza bile gerek yok. Neden hemen Akademiye gitmiyorsun? "

Gitmeyeceğini söylese bile, Raynald bu sefer onu gece kaçırma ihtimali yüzünden tüyleri diken diken ediyormuş gibi titredi.

Kargaşanın ardından kabul sürecini ve akademik süreci ciddiyetle açıklamak için, Profesör Hutson, Marquis Carthia, Dave ve Raynald konaktaki en iyi salonda konuştu.

Yurina akademi ile ilgili bilgiler içerdiği için katılamadı. Bunun yerine, Raynald ile her zaman çalıştığı küçük oturma odasına gelmesini bekledi.

Gerçekten gidiyorsun.

Yurina, Raynald'ın Betsy'nin getirdiği çaya dokunmadan okuduğu kitaplara baktı.

Elle boyanmış ve yıpranmış kitaplar, son altı ayın uzun ve çetin yolculuğunu gözler önüne serdi. Sadece ikisinin anıları, önemsiz görünen bir alıştırma kitabından çıktı.

[Ben uyuyorum.]

Yurina, alıştırma kitabının köşesine yazılan berbat grafitiyi gördükten sonra aniden kahkahalara boğuldu. Raynald'ın masaya uzandığını ve yazma pratiği yaptığını, yarıdan fazla düşen göz kapaklarının yapıştırıcısını kaldırdığını görebiliyordum.

"Bu 'uykulu',  değil, Ray."

O zamanlar durum buydu, ancak cevap anlaşılır bir şekilde şimdi iyi yazabiliyordu. Bunu bilen ama sebepsiz yere utanan Yurina, "uyuyorum" ifadesinin yanına bir "aptal" karalaması yaparak kitabı kapattı.

Bugün neler olduğunu bilmiyor ama Raynald'la oturdu ve soğuk çaydan bir yudum aldı. Belki çay yüzünden midesi ağrıyordu. Yurina masaya çömeldi.

'O sessiz.'

Bu sessiz salon, Raynald'ın ayrılırken karşılaşacağı manzaraydı. Şimdiye kadar ulaşılamayan yokluğu birdenbire gerçek hissetmeye başladı.

Yurina, bu noktada büyüyen Raynald'ın anısına gözlerini kapattı.

Güneşin sıcak olduğu bir yaz günü, gölgede kıvrılmış Raynald'ın yüzü aklıma geliyor. Vücudundan güzel kokan gururlu bir ses ve onu korumaya yemin ederken yüzündeki ifade ve kolumu dolduran sakin eli.

Düşündüğümden daha fazla anı var.

Bu tuhaf dünyada ayrı ayrı inşa edilen tüm güzel anılar onunla birlikteydi. Hoş bir anı ama tuhaf bir şekilde midemi boğuyorum.

Yurina, Raynald'ın yüzünden kurtulmaya çalıştı ve başka şeyler düşünmeye başladı.

Sanırım uyuyakalmışım. Ne kadar zaman geçtiği bilinmiyordu.

I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin