23

280 25 0
                                    

Ya da De Flon ailesinin Carthia ailesine karşı tek taraflı bir haklılığı var mıydı?

Öyle olsa bile, Marki Carthia'nın gerçeğin farkında olmaması için hiçbir yol yoktu.

"Gerçekten mi?"

"Neden sana yalan söyleyeyim ki?"

Gerçekten, gerçekten hiçbir şey olmadı mı?

Marki şüpheli bir sesle gülümsedi ve ona baktı. Sanki zihnini kavramaya çalışıyormuş gibi gözleri her zamankinden daha ciddiydi. Yurina hevesle ona baktı. Yüz ifadelerini kontrol etmeye çalıştığını söyledi, ancak eski gözleriyle onu kandıramayacağını tahmin etti.

Bugün dışarı çıkıp onunla tanıştın mı?

Bu çok açık bir soruydu, ama bu kadar erken tanınmayı beklemiyordu. Yurina ondan kurtulmaya çalışıyordu ama işe yaramayacağını anlayınca başını salladı.

"Evet."

"O sana ne yaptı? Bu soruyu bu yüzden mi soruyorsunuz? "

İfadesi ve sesi onu ancak o zaman kızdırdı. Ama bu daha çok bir babanın değerli kızına dokunan adama duyduğu öfkenin ifadesiydi. Yurina, ifadesine bakarak hızla başını salladı.

"Hayır bu o değil. Sadece Ray'in sponsorluğunu iddia etmek istiyor. Ray'in Carthia ailesinin sponsorluğunu yaptığını söylemem umurunda değildi ve Ray'den De Flon'a gelmesini istedi. Carthia ailesinin bunu bilerek yapıp yapmadığını merak ediyordu. "

Endişelenme. Bunu düşünmek zorunda değilsin. "

Marki, Yurina'yı dikkatle kollarına aldı ve sırtını okşadı.

"Harika bir gün olmalı. Ama çok şaşırmış olmalısın. Sorun değil, sorun değil. Çünkü bu baban var. "

Nasıl endişelenmeyeceğim? Bunu nasıl yapacağım ...

Gözlerini kapadı ve vücudunu başının yumuşak dokunuşuna bıraktı. Marki'nin kolları o kadar geniş ve güvenilirdi ki, herhangi bir sert rüzgar dalgasını önleyebilirlerdi.

Yurina, Marki'nin boynunu kucaklayarak ona yapıştı.

Sanki gerçekten 10 yaşında bir çocukmuşum gibi tüm sorunları ona bıraktım ve şimdi sadece onun kollarında dinlenmek istedim.

*****

Raynald, iki eliyle avuç içi büyüklüğünde bir hediye kutusu tutarak Yurina'nın kapısının önünde dolanıyordu.

"Bunu vermeliyim."

Elindeki kutuya bakarak ufak bir iç çekti. Betsy'nin daha önce ana caddeye gittiklerinde yalnız satın aldığı Yurina için bir hediyeydi.

Yurina'nın bundan daha değerli mücevherleri var mı bilmiyorum ama son üç aydır kendisine her zaman vermeye değer olan bir şeyi ona sunmak istedim. Bu yüzden cesaret aldı ve Betsy'ye fısıldadı.

- Marki, doğum günü hediyem için istediğim bir şey olursa, onunla birlikte Yurina'ya bir hediye alabilir miyim?

Beklenmedik bir şekilde, Betsy şaşırmış görünüyordu, ancak kısa süre sonra Raynald'ı Yurina'nın çağındaki soylular arasında popüler olan bir dükkana yönlendirdi.

Başlangıçta, mağazadan çıkar çıkmaz ona bir hediye verecektim ama dükkandaki tuhaf asilzadeyle tanışmak için doğru zamanı kaçırdım. Ondan sonra Yurina'nın ruh hali biraz depresif görünüyordu, bu yüzden ona bir hediye bile veremedim.

Ama yine de ona vermem gerekiyor.

Kadife kutunun dışını sebepsiz yere ovuştururken sağ göğsündeki broşlara baktı.

I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin