Yurina elini başının üzerine kaldırdı ve yavaşça bileziği ovuşturdu.Raynald'ın gözlerinde, Yurina'nın beyaz bileği ve kırmızı yakut, kırmızı gözlerinden ve yakut broşundan daha iyi gidiyor gibiydi. Beyaz ve kırmızının kombinasyonu çok güzeldi.
Mum ışığında bileziğe bakan Yurina elleriyle özenle gülümsedi.
Teşekkür ederim Ray. Bu güzel."
"Rica ederim."
Raynald'ın bakışları aşağıdaydı çünkü bazı nedenlerden dolayı gözlerini göremiyordu. Mavi damarları gösteren şeffaf ve beyaz bileklere baktı ve garip bir şekilde boynunun sıcak ve kaşıntılı olduğunu hissetti.
Yurina'nın eline dokunan parmak, sanki iyi pişmiş bir yumurtalı patatesi yakalamış gibi sıcaktı. Aksine, elleri sıcaktan biraz daha soğuktu.
İkili uzun süredir sessiz. Yurina elindeki bileğine ve bileziğine bakarak ağzını kapattı ve Raynald karnını sakinleştirmeye çalıştığı için konuşamadı.
"Soruyorum çünkü gerçekten merak ediyorum."
Yurina bir süredir devam eden sessizliği bozdu ve ağzını açtı.
"Kendisine aldığım broşla yüklenen çocuk bunu benim için almayı nasıl düşündü?"
Gerçekten kafası karışmıştı. Raynald, Carthia'nın sponsorluğu nedeniyle her ay belli bir miktarın üzerinde cep harçlığı alıyordu, ancak muhtemelen lüks bileziği satın almak için yeterli parayı henüz toplamamıştı.
Elbette cep harçlığı olmasa bile bu kadarını Carthia ailesi isterse ona alabilirdi.
Ancak Raynald, Carthia'nın aşırı iyiliğinden hâlâ yük altında hissediyordu. Ama Betsy'ye Carthia ailesinin parasıyla ona bir hediye almak istediğini nasıl isteyerek söyledi?
"Marki, doğum günüm olduğunu söyledi, bu yüzden ona istediğim her şeyi söylememi istedi."
"Bir doğum günü hediyesi? Bunu doğum günün için mi satın almak istediğini söylemiştin? "
Raynald, Yurina'nın şaşkın yüzüne bakarak başını salladı.
"Evet."
Ray, hediye için teşekkürler, ama doğum günün için istediğini almalısın. Yılda bir kez sadece doğum günün. "
Bu sözlere tereddüt etmeden cevap verebilirdi.
İstediğim bu.
Yurina seviniyor, onunla yüz yüze çok gülümsüyor. Bu mutlu doğum gününde en çok görmek istediği tek şey bu.
Yurina cevabında bir an için ağzını kapattı ve yakut bileziğini parmak uçlarıyla nazikçe ovarak ona istediği güzel gülümsemeyi gösterdi.
Tekrar teşekkürler Ray. Gerçekten güzel. Gözlerin kadar güzel. "
Garipti. Bu gülümsemeyi hep görmüşümdür, ama bugün kalbim çok hızlı çarpıyordu.
Bu gerçekten tuhaf. Gülümsemesinden utansam da kalbim bu kadar dolu değildi.
İlk tanıdık olmayan duygu utanç vericiydi ve Raynald elini aceleyle sol göğsüne koydu.
Güm, güm, güm, güm, güm.
Küçük bir kalp anlamsızca atıyor. Kendi özgür iradesinin kalbini sakinleştirmek için nefesini tuttu.
Güm, güm, güm, güm, güm.
Kalbi biraz daha hızlı ve daha güçlü attı. Raynald başını eğdi ve görünmez kalbe baktı. Bu bir taleptir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasi#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...