Ray, kaç yaşındasın? Yurina, Bayan Lauren'ın boyutlarını ustalıkla ölçmesini izlerken sordu.
Yurina yaşını biliyordu ama varsaymak ve hata yapmak istemiyordu.
Şu anda 11 misin 12 misin?
Raynard, kasıtsız olup olmadığına dair kazara bir geçmiş araştırması yaptığını ve yaşını bildiğini ortaya çıkardığını düşünerek öfkelenebilir.
Belirsiz hatırasına göre, 'Charrion', o kış Marquis De Flon onu aldığında, Lydia'dan 2 yaş büyüktü.
Lydia, Yurina ile aynı yaşta olduğundan ve şu anda hala yaz olduğunu düşündüğünden, Raynard'ın doğum günü çoktan geçtiyse ... o zaman 12 yaşında olmalı. Değilse, hala 11 yaşında olduğunu varsayabilir.
Bayan Lauren tarafından tutulurken yüzü sertleşen Raynard, onu izlediğini görünce haylaz bir bakışla omuzlarını silkti.
Şimdiden 12 yaşındayım. Sen 10 yaşındasın, değil mi? En azından ben öyle duydum, ”diye sordu.
"Mhm."
Bu, benden 2 yaş küçük olduğun anlamına geliyor. Sen sadece bir çocuk değil misin? " Sırıttı.
"Ah evet?"
Fiziksel görünümünün aksine, zihinsel olarak Yurina'ya daha çok çocuk gibi görünen Raynard'dı, o zaten 20 yaşın üzerinde.
Onları dışarıdan gözlemleseniz bile Ray, Yurina'dan çok daha genç görünüyor.
Ray, iki yaş büyük olmasına rağmen, düzgün beslenmediği için, Yurina'ya göre benzer veya biraz daha küçüktür.
Başkalarına ne kadar iyi görünebileceğini düşünürse düşünsün, gerçekte, hala aynı yaşta görünüyorlar.
"Sadece 2 yaş büyüksün" dedi.
"Ben sadece 2 yaş büyüğüm? 2 yılda büyüyebilir misin? Hayır, sizden 3 yıl daha hızlı büyüyebilirim. "
"Hangi ülkede 3 yıl, sadece 2 yaş büyükken daha hızlı büyümek anlamına gelir?" Yurina meydan okurcasına sordu.
Yakında 13 olacağım.
Ha?
“13 yaşında” diye tekrarladı ve sanki onu iyi duyamıyormuş gibi, 10 parmağını kaldırdı ve sonra abartılı bir şekilde 3'e çevirdi. Ondan 3 yaş büyük olduğu gerçeğini daha da vurgulayarak.
Ne olursa olsun, Bayan Lauren onu sabit tutmak için çabaladı ve sert bir yüzle kolunu indirdi.
13 yaşında ha.
O halde bu Yurina ve Lydia'dan 3 yaş büyük olduğu anlamına geliyor. Yurina, hafızasıyla gerçekliği arasındaki farktan dolayı acı çekti ve bir sonuca vardı.
Yanlış hatırladım.
Romanın başlığını bile hatırlayamıyorsa, küçük hafızasındaki birçok önemli detayı yanlış hatırlaması tamamen mümkündür.
Ancak, 'Charrion' hakkında hatırlanacak pek bir şey yoktu.
Charrion'un sarı saçları ve kırmızı gözleri vardı. Bir barın sahibinin yanında büyüdü ve bir yetimhaneye kaçtı. Daha sonra kışın ortasında Marquis De Flon tarafından alındı ve daha sonra, reşit olduğu yıl boyunca Crohn Kraliyet Akademisi'nden Lydia'ya döndü.
Charrion'un Prens'ten daha çok destekleyici bir erkek başrol olmasına rağmen, Charrion'un sahnesini hatırlamasının nedeni, Charrion'un, onu zar zor tanıyan Prens'ten daha çok kahramana karşı şefkatli olmasından kaynaklanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]
Fantasía#GÜNCEL✨✨Türkçe adı:Saplantılı Bir Hizmetçi Yetiştirdim İmparatoriçe koltuğu için kahramanla savaşıyordum. Ben, Yurina Carthia, yardımcı bir büyücü karakterin elinde ölüyorum. Bu yüzden, kahraman onu ele geçirmeden önce, yetimhanede ona sponsor olac...