17

325 26 2
                                    

Herkesin uykusuz bir gecesi vardır. Raynald için bugün böyle bir gündü. Yatakta uzandı ve uyumak için özel bir neden olmamasına rağmen gözlerini kırptı.

Ben uyuyamıyorum.

Gölde Yurina ile oynamayı düşündüğüm için bitkin olmalıydım. Fırlatıp döndü ve battaniyeyi çenesine çekti.

Buraya geldiğimden bu yana bir buçuk ay geçti ve yanımda olmasam da yetimhaneden aynı odada uyuyan çocuğum olmadığı için yalnız değildim. Yalnız olsaydın, bunu yapmalıydın. Yeni ne demek istiyorsun?

Sebepsiz yere uyuyamadım. Bu koşu beni deli ediyor.

"Ahhhh."

Battaniyede kısa bir kıpırdanmanın ardından, kısa süre sonra kollarında yastığıyla odadan çıktı. İlk başta kimsenin olmadığı geniş koridorda korku içinde çömeldi ama cesaretini alıp öne çıktı.

Herkes uyurken, geceleri bile mumu açık bırakacak kadar lüks bir malikaneydi.

Dokunun, Dokunun, Dokunun. Ayaklarının sesine şaşkınlıkla bakmaya devam etti ve ayakları havada hedefine koştu. Belki de kalp atışından ya da korkudan kalbim çarpıyordu.

Güvenli bir şekilde hedefe vardıktan sonra Raynald derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı. Ama cevap yoktu.

Beklendiği gibi uyuyacak, değil mi?

Tekrar kapıyı çalmayı düşündükten sonra pes ettim ve döndüm ve kapı açıldı.

"Kimsin ki…. bu saatte…"

Yeni uyanmış gibi görünen Yurina, konuşmayı bitiremeden esnedi. Rainard'ı bulduğunda ve meşguldüğünde düzgün açılamayan gözlerini açmaya çalışıyordu.

Raynald beceriksizce gülümsedi ve ona el salladı.

"Merhaba…"

Bu kadar geç saatlere kadar ne yapıyorsun Ray?

"Ben ... .. uyuyamıyorum."

Şey, yağmurdan korkuyorsun, değil mi?

"Hayır!"

Hayır hayır Hayır Hayır Hayır.

Sessiz bir koridorda sesi yankı gibi yankılandı. Yurina aceleyle ağzını kapattı ve kolunu çekti.

Sessiz olun, herkes uyanacak.

Raynald hafifçe başını salladı ve onu yönlendirirken odaya girdi. Gitmesine izin veren Yurina, beceriksiz bir dokunuşla maçı ateşledi ve mumu yaktı. Raynald yastığa sıkıca sarıldı ve Yurina yatağa hafifçe vurup sonra gidip oturuncaya kadar sıktı.

Tembel kişiliğinin aksine, beklenmedik bir şekilde çok uyuyan Yurina tekrar esnedi. Raynald bunu görünce gecikti pişman oldu.

Sen uyurken seni uyandırdığım için üzgünüm. Ben gideceğim. "

Yurina kalkmak üzereyken onu kolundan yakaladı ve yerine oturdu.

"Her şey yolunda. Zaten uyanığım zaten. "

Hoam. Tekrar esnemesinin ardından Raynald ağzını bir yastıkla kapattı ve esnedi. Uykulu değildim ama esnemek bulaşıcı gibi görünüyor.

"Uykulu değilsin?"

Farkında olmadan, yastığını tutan Yurina başını omzuna yaslayarak sordu. Raynald'ın omuzları sert. Parmak uçlarıyla Yurina'nın kafasına hafifçe bastırarak cevap verdi.

Uykum olduğunu sanmıyorum.

"Uykulu değil misin yoksa uykulu musun ve uyumaktan çok mu korkuyorsun?"

I Raised an Obsessive Servant -집착 서브 남주를 키웠습니다 [ NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin