Aile...

738 73 83
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Yeni bölüm ile karşınızdayım.

Bu bölümü, Gül'ün ağzından dinleyeceğiz.

Yorumlarda buluşalım :)

İyi okumalar...

Buyrun bölüme♡♡

"Salatayı yaptın mı kızım?"

Üzerimdeki heyecanı bastırmaya çalışarak konuştum.

"Evet anne..."

Gözlerimi masaya çevirdiğimde annemin bizim için hazırladığı masayı gördüm. Canım annem...

Bugün Akif ile ailesi evimize geliyordu. Neler olacağını bilemezken heyecanıma engel olamıyordum. Umarım sıkıntısız geçer. Hayırlısı ile geçer...

"Kızım mutfakta işimiz bitti. Hazırlanmaya başlayalım..."

Başımı anneme doğru çevirdiğimde kocaman gülümsemesi ile sırtımı sıvazladı. Yüzünde değişik bir gülümseme yer alırken yanımdan ayrılmıştı. Yanan yanaklarımla gözlerimi kırpıştırdım. Allahım yardım et...

...

Zil sesiyle gözlerim koltukta oturan babama döndü. Yerinden kalkıp kapıya doğru ilerledi. Yanaklarım...

Nurefşan'ın elini tutup kapıya doğru ilerlediğimizde abimin beni kendine çekip bize katılmasıyla gülümsedim. Üç kardeş kapıya doğru ilerliyorduk.

Aklıma gelenle babamı durdurdum. Benim açmam daha iyi olurdu. Çünkü ailemin evine misafir olarak gelmiştim birnevi. Annem onaylar şekilde başını salladığında babam kocaman gülümsemişti. Çok utanıyordum...

Kapıyı açtığımda kocaman aile önümde duruyordu. Sesimin herkese ulaşmasını umarak konuştum.

"Hoş geldiniz..."

Babaanne, önde olması ile birlikte kolları arasına alıverdi beni. Heyecanımı bastırmak için daha çok sardım kollarımı. O sırada kulağıma annem ile babamgilin sesleri geliyordu. Hemen de kaynaşmaya mı başladılar?

"Kizum..."

Babaanne benden ayrıldığında gözlerimi kırpıştırıp ona baktım. Allahım...

Kocaman gülümsemesi ile bana bakıyordu. Gülümseyerek dudağımı araladım.

"Nasılsın babaanne?"

Bırakmadığı ellerimi okşayıp konuştu.

"İyiyum kizum. Sen nasilsun?"

"Bende iyiyim babaanne..."

Başını sallayıp gülümsedi. Başını çevirdiğinde Akif ile tanımadığım bir adam gördüm. Büyük ihtimal babasıydı. Babaanne fısıltıyla konuştu. Hı...

"Buraya gelmeden kulaklarinu çekmuşum. Bilesun..."

Gülmemek için kendimi zor tutarken babası olduğunu anlamıştım. Akif'in babasının gözleri bana döndüğünde kocaman gülümsedi. Bu hâline memnun hâlde baş selamı verdim. Çok heyecanlıyım...

Kolumda hissettiğim baskıyla yanıma döndüm.

"Babaanne. Biraz da bize bırak Gül'ü. yengemle konuşayım..."

Güzel ve sıcakkanlı bir genç kadındı. Sözleri üzerine gülümsemiştim. Bana sarıldığında babaannenin sözleri üzerine ortamda gülüşmeler olmuştu. Ah...

GÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin