Seni seviyorum...

712 75 44
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Bu bölümü BiAyse ve heycir99 'a ithaf ediyorum 💚💜

Bu bölümü Kerem ve Gül'ün ağzından dinleyeceğiz.

Yorumlarda buluşalım 😊

İyi okumalar...

Buyrun bölüme♡♡

🌹

|KEREM|

"Oğlum nasılsın?"

Annemin sesiyle elimdeki bardağı masanın üzerine bıraktım. Gülümsedim.

"İyiyim anne, sen nasılsın?"

Annem benim için üzülüyordu. Ben de üzgünüm ama hayırlısı diyorum. Hem ben mutluyum, Gül mutluysa mutluyum zaten.

"İyiyim oğlum..."

Yüzünde gitgide büyüyen gülümsemesi ile yerinde hareketlendi. Heyecanını hissediyordum. Hayır olsun...

"Oğlum sana diyeceklerim var..."

Beklentiyle bana bakıyordu. Bu hâline anlam veremezken başımı sallamakla yetindim.

"Makbule teyzen var ya hani..." deyip çayından birkaç yudum aldı. Evet var...

"Evet anne..."

Aklımdaki düşünceleri savmaya çalışıp annemi dikkatle dinlemeye devam ettim. Yok ya öyle bir şey değildir.

"İşte onun yan komşusu var..."

Yan komşu?

"Anne lafı neden dolandırıyorsun?"

İçime sıkıntı çöreklenirken annemin sözleri üzerine omuzlarımı düşürdüm.

"İşte onun kızı var. Görüşün diyorum. Çok hanım hanımcık bir kızmış. O da senin gibi okuyor. Çok güzel bir kız, gördüm..."

"Anne ne bu hız?"

Sıkıntılı hâlde yüzünü çevirdiğinde içten içe üzülmüştüm. Ne yapayım, benim acım daha taze. Acı...

"Anne..."

Böyle yaparak içimde büyütmem doğru olmaz onu. Sürekli üzüntü duymak, olmamalı...

"Tamam oğlum. Ben söylerim Müjgan'a-"

Sesindeki hüzünle ayağa kalkıp yanına oturdum. Kollarımı ona sarıverdim. Ah annem, onu mu dedim ben sana?

"Tamam anne. Görüşelim. Kızın haberi var de mi?"

Aklıma gelenle duraksadım. Niye kitapçıya gelen kız geldi aklıma. Tövbe estağfirullah...

Başını kaldırıp dolan gözlerle bana baktı. Bu hâline gülümserken konuşması ile hayırlısını istedim Rabbimden. Hayırlısı...

"Var tabi. Olmaz mı?"

|GÜL|

"Canım, şimdi resmi nikah için gideceksiniz Akif ile. Babaannemle düğün hazırlıkları ile ben ilgileneceğim. Size zaten bir şey demez. Yan yana olduğunuzda mutlu oluyor zaten..." deyip kıkırdadı Ahsen abla. Yanan yanaklarımla gülümsemeye çabaladım. Allahım...

"Kizlar ne kaynatursunuz orda. Ahsen gelinumu sıkaysun. Kizum kipkirmuzu çikmuş..."

Ciddi konuşmasıyla yavaşça nefesimi verirken Ahsen ablanın konuşması üzerine nefes almayı unuttum. Allahım...

GÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin