Razıyım...

715 75 72
                                    

Selamün Aleyküm Kardeşlerim

Bu bölümü hamus77 'ye ithaf ediyorum 😊💖

Kerem ve Gül'ün ağzından dinleyeceğiz.

Yorumlarda buluşalım 😊

İyi okumalar...

Buyrun bölüme♡♡

🌺

|KEREM|

Poşete koyduğum kitapları küçük kıza uzattım. Kızarmış yanaklarıyla gülümseyip iki eliyle poşeti kavradı. Düşürmemek için kolları arasına aldığında sesini duydum.

"Teşekkür ederim..."

Kocaman gülümsedim. Bu hareketim üzerine gülümsemesini büyütüp arkasını döndükten sonra hızlı adımlarla kitapçıdan çıkmıştı. Çok tatlıydı.

Kalbimin yanışıyla sandalyeye oturdum. Bir anda aklıma geliyordu. Gül...

Yakında evleneceği haberini duyduğumda nefes alamaz olmuştum. Sevdiğim kız evlenecekti. Her ne kadar onu düşünmemeye çalışsam da aklımdan çıkmıyor. Ama hayır... Olmamalı...

O, içimde yaşasa da misafir olmalı artık. Ağırlamaktan çok memnun olduğum bir misafirim. Sevmeyi öğrenmeme vesile kılınan güzel insan...

Onun mutlu olmasını nasip et Rabbim. Hep mutlu olsun...

Çok zor Ya Rabbim. Onu severken ondan ayrı düşmek. Affet Allahım. Bedenime ağır gelen kalbimin yükünü hafiflet...

"Bakar mısınız?"

Kulağıma gelen sesle gözlerimi kırpıştırıp başımı kaldırdım. Karşımda iki kız vardı. Anlamak istercesine kaşlarımı çattım. Bir kız boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

"Ben bir şey soracaktım..."

"Buyrun..."

Elindeki not defterini uzatıp konuştu.

"Sonda yazılan kitap sizde var mı? Baktım ama bulamadım. Belki siz bulursunuz..."

Kitabın ismine baktığımda haklı olduğunu anladım. Ama getirtebilirdik. Ayağa kalkıp not defterini uzattım.

"Bu kitap bizde yok ama getirtebiliriz..."

Sıkıntılı nefes verip konuştu.

"Ne zamana kadar gelir?"

Anlaşılan aciliyeti vardı.

"İki üç güne gelir inşallah..."

Yanındaki kıza hızla dönüp konuştu.

"Aff Lale yaa. Ben nerde bulacağım bu kitabı. Her yere gittik resmen. Bir hafta sonra bu kitaptan sunum yapacağım ben. Ne ara okuyup yapacağım..."

Gözlerimi onlardan çekip karar vermelerini bekledim. Allah yardımcısı olsun.

"Maysa bi sakin olur musun?"

"Sakin falan olamıyorum. Bu hoca yine takacak bana. Geçen ödevde o kadar uğraştım, elli verdi adam ya. Geçme notuymuş! Şimdi bir şey derdim de neyse. Üniversite okuyoruz kabul ama biz de öğrenciyiz ama!"

Sık sık nefes alıp veriyordu. Gayri ihtiyari başımı kaldırdım.

"Sen bu kadar sinirlenmezsin. Var sende başka bir şey..."

Hızla yanına dönüp konuştu.

"Arkadaşım istersen burda konuşmayalım..."

Başını bana çevirip tekrar arkadaşına döndü. Anlamaz hâlde kaşlarımı çattım. Ben onları dinlemiyorum. Sadece karar vermelerini bekledim. Kulak misafiri olmuş bulundum.

GÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin