Jungkook:
Kendimi çok kötü hissediyordum. Ailemden kimse kalmamıştı tek ablam ile enişten vardı fakat onlarda bir kazada ölmüşlerdi. Şuan benim ailem olarak tek Jimin vardı. İleride biri olur muydu bilmem ama şuan o kadar umurumda değildi. Şuan tek umurumda olan karşımda sedyede gözleri kapalı bir şekilde yatan yeğenimdi.
Elimi sarı tutamlarına götürüp okşamaya başlarken gözümdeki yaşlar akmaya devam ediyordu. Ben sessiz bir şekilde ağlarken Jimin sedyede doğruldu. O doğrulur doğrulmaz gözlerimi silip '' İyi misin kim yaptı bunları sana?'' diye sordum.
'' Kimse yapmadı ben sıranın kenarına çarptım'' dedi Jimin Ne kadar inanmasam da bu konuyu bir süreliğine kapattım ve Jimin'e sarıldım. Kapının açılmasıyla hemşire girdi ve gelip Jimin'in yarasına baktı. Sonra ise '' Bay Jeon Jimin bundan sonraki derse girmesin dinlensin zaten son derse girdik '' dedi ve arkasını dönüp revirden çıkmak için kapıya ilerliyordu.
Hemşirenin ders demesiyle aklıma Bay Kim geldi. Daha ilk günüydü, hangi sınıfta derse gireceğini bilmiyordu. Ayrıca okulu hiç gezmemiştik Şuan ne yaptığını merak ediyordum.
Hemşire kapının kulpunu indirmiş çıkacakken '' Bay Jeon bu arada yeni tarih öğretmeni sizi odanızda bekliyor.'' dedi. Kadın galiba zihin okuyordu.
Jimin'in saçlarını karıştırdıktan sonra ayağa kalkıp Jimin'le birlikte odama gitmeye başladık. Odama gelip kapıyı açtığımda Bay Kim tekli koltuğa oturmuş elindeki telefonuyla oynuyordu. Parmaklarını hızlı hızlı ekranda hareket ettiriyor bunları yaparken de dili hafif dışarıda duruyordu. Nedense onun bu hali yüzümde bir tebessüm oluşturmuştu. Oyunu bitirip Jimin ile beni fark edince far görmüş tavşan gibi kalmıştı. Birkaç saniye sonra silkelenmiş ve '' Çok affedersiniz oyundan sizi fark edemedim.'' demişti. Gülümseyerek yerime geçerken Jimin de Bay Kim'in karşısındaki yere oturmuştu.
Ben sırasıyla Bay Kim'e yapacaklarını anlatırken Jimin ise uykuya dalmıştı. Jimin'i alıp büyük koltuğa yatırıp geri yerime geçtiğimde Bay Kim '' Bay Jeon Jimin sizin neyiniz oluyor ?''diye sordu bu soruyu beklemediğim ilk şaşırsam da sonra '' Jimin benim yeğenim '' dedim. O sıra da Bay Kim'in telefonu çalmış ve ekrana bakınca gülümseyerek telefonu açıp konuşmaya başlamıştı.
'' Efendim meleğim.''
'' Sakince anlat.''
'' Bir şey oldu mu?''
'' Tamam ben hemen gelmeye çalışacağım sen merak etme meleğim.'' dedi. Telefonunu kapatıp hızla ayağa kalktı.
'' Çok üzgünüm Bay Jeon ama benim acilen gitmem gerek ilk günden böyle saygısızlık yapmak istemezdim bunun için üzgünüm. Bu arada sizin anlatacaklarınız da yarım kaldı. Siz evraklardan telefon numaramı bulursunuz ya da siz uğraşmayın ben size numarayı veriyim.'' deyip hızla masada duran küçük kağıtlardan alıp numarasını yazıp bana verdi ve hiç vakit kaybetmeden odadan çıktı.
Ne olmuştu şimdi? Niye Bay Kim bu kadar endişelenmişti. Ayrıca o telefonda konuştuğu da kimdi? Meleğim de demişti. Sevgilisi miydi?
Ben neler düşünüyordum be böyle yani konuştuğu kişi beni ilgilendirmezdi. Bu konuyu düşünmeyi bırakmaya çalıştım fakat kocaman odada '' Emin misin?'' diyen iç sesimle kalmıştım.
-------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________