Jungkook ( 4 gün sonra )
Okula geldiğimden beri gözlerim sevdiğim adamı aramıştı. fakat 4 ders geçmesine rağmen hala ortalıkta yoktu. Neredeydi ki? Merak ediyordum. Masamdaki telefonumun çalmasıyla hemen alıp açmıştım ve araya müdürdü ve odasına çağırıyordu.
Ayağa kalkıp telefonumu elime aldıktan sonra odamdan çıkıp müdürün odasına ilerlerken gördüğüm hocalar bana garip garip bakıyorlardı. Onlara aldırış etmeyip müdürün odasına geldiğimde kapısını çalmış ve içeriden gelen 'Gir' emriyle kapıyı açarak girmiş ve masanın önündeki koltuğa oturduğumda müdür bana '' İlişkinizi bütün öğretmenler öğrenmiş.'' dedi.
Şaşkınlıkla müdüre '' Peki nasıl öğrenmişler?'' dedim. Kafasını iki yana sallayıp '' Bilmiyorum'' dedi. sinirlenmeye ve üzülmeye başlamıştım. Duygularım olması gerekenden çok yoğundu. Başıma yavaş yavaş ağrı giriyordu. elimi şakaklarıma koyarak ovalamaya başladım.
Müdür '' Buna bir çözüm bulmalıyız '' dedi. Bir anlık sinirle
'' ZATEN OKULUN KAPANMASINA 2 HAFTA KALMIŞ NE ÇÖZÜMÜNDEN BAHSEDİYORSUNUZ SİZ.'' diye bağırdım. Müdür şaşkınca bana bakarken '' Bay Jeon sakin olun biraz.'' dedi.
Bir şey demeden hızla ayağa kalkıp odadan çıktım ve lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama gittim ve ceketimi ve araba anahtarımı alarak evime gittim. Şimdi ben diğer hocalarında durumumuzu öğrendiğini Taehyung'a söyleyecektim.
Evime geldiğimde Teahyung'u aramış ve onun bugün dersinin olmadığını öğrenmemle onu buraya çağırmıştım.
Taehyung gelene kadar kendime ve eve çeki düze vermiş ve yeşil çay yapmak için mutfağa gitmiştim.
Tam yeşil çay olduğunda kapı çalınmış ve gelenin sevgilim olduğunu bildiğim için hızla kapıya ilerlemiş ve o daha içeriye geçmeden onu tutup kendime çekmiş ve sıkıca sarılmış sonrada kafamı boynuna sokarak onun eşsiz kokusunu içime çekmiştim.
İlk şaşırsa da bana ayak uydurmuş ve ben çekilince ayakkabılarını çıkararak içeriye girmişti. Taehyung salona geçerken bende mutfağa gitmiş ve hazırladığım yeşil çayları alarak içeriye geçmiştim.
Elimdeki kupanın birini Taehyung'a verip yanına oturmuştum. Taehyung beni biraz izledikten sonra konuşmaya başlamıştı.
'' Bir şey mi oldu sevgilim stresli görünüyorsun.'' o bana tatlı tatlı bakarken bende lafı uzatmadan söylemeye kara verdim.
'' Hani bizim fotoğrafımızı biri müdüre atmıştıya hah o manyak kişi kimse o fotoğrafı diğer bütün öğretmenlere atmış. Taehyung şimdi biz ne yapacağız.?'' Taehyung bir süre düşünmüş daha sonra dudaklarıma kelebek öpücüğü koyduktan sonra elimi tutmuş ve
'' Yapacak pek bir şey Jungkook zaten okulun bitmesine iki hafta var önce okula gidip tayin isteriz daha sonra da yıllık izinlerimi kullanırız. Zaten jimin'de son sınıf onun içinde bir sorun olmaz. Daha sonra da yeni bir yerde hayatımıza devam ederiz. Hem biz birlikte olduktan sonra her şeyin üstesinden geliriz.'' dedi. Kafamı sallayıp onu onayladıktan sonra o kalın dudaklarına atıldım. Ah o olmasaydı ben ne yapardım.
---------------------------------------------
Bir sonraki bölüm FİNAL olacak. 😊💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________