23

1.3K 99 4
                                    

Taehyung:

Woojin'i halletmiştik polis geldikten sonra hem adam kaçırma hem de adam yaralamadan tutuklanmıştı sanırım 2 gün sonra da mahkemesi vardı. Umarım o piçi hapishane de sağ bırakmazlar.

Karakola gidip ifademiz alındıktan sonra tekrar evime gelmiştik. Heejin odasındaydı benim ise aklıma sinirle onu ittiğim an geliyordu. Bu konuyu konuşmamıştık ve görünüşe göre de o bu konuyu umursamıyordu ama ben dayanamıyordum ve onunla konuşmak istiyordum.

Odama gidip hem kendime hem de Jungkook'a giymek için kıyafet çıkardım. Kendi üstümü giyip Jungkook'a çıkardığım kıyafetleri götürdüm.

Yanına gittiğimde yanağına bir öpücük bırakıp kıyafetleri ona uzattım. '' Al giyin rahat rahat gezersin evin içinde.'' dedim gülümsedi ve ayağa kalkıp odaya gitti.

Bir süre bekledikten sonra Jungkook üstünü giyerek yanıma geldi ve beni kendine çekip sarıldı ben de ona gülümseyerek karşılık verdim. Ama unutmamıştım ve onunla şimdi konuşacaktım.

'' Bugün için bana kızgın mısın? Yani seni sinirle ittim ve sende sehpaya çarptın.'' dedim . Birkaç saniye bana baktıktan sonra elini yüzüme çıkardı ve yüzümü okşamaya başladı. 

'' Hayır sana kızgın değilim sakin böyle düşünme senin yerinde bende olsam o sinirle seni itmiş olurdum yani bir sorun yok tamam mı ?''  gülümseyip kafamı salladıktan sonra dudaklarını öpmeye başladım o da hemen bana ayak uydurup öpüşümü derinleştirdi.

Biraz sonra ayrılıp benim alnımı öpüp geri çekildi ve '' Film izleyelim mi?'' diye sordu bende onu onaylayıp.

'' Sen film seç bende mısır falan getiriyim.'' beni onayladıktan sonra dudağımı kısaca öpmüş ve kalçama hafif vurduktan sonra mutfağı gösterip bana eliyle baybay yapmıştı bende gülmüş ve mutfağa geçmiştim.

Mısır ve içecekleri alıp salona geçip yanına oturmuş ve elimdekileri sehpaya koymuştum.

'' Eee hangi filmi izliyoruz?''

'' İron man.'' filmin ismini duyunca göz devirmiştim çünkü bu 100. izlememiz fala olacaktı. Çok umursamadan  Jungkook'a sokulmuş ve ona sarılmıştım. Beni öptükten sonra filmi başlatmış ve gözünü kırpmadan heyecanla filmi izlemeye konulmuştu bende Jungkook'un kokusuyla mayışmış ve gözlerimi kapatmıştım.

NEW TEACHER  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin