21

1.4K 113 3
                                    

Pazar/ 14:20

Dizime kafasını koyup uzanan ve neredeyse uykuya dalacak sevdiğim adamın saçlarını okşamaya devam ederken başını kaldırıp bana '' Hala Heejin ile ilgili bir şey bulamadın mı?'' Diye sordu gülümsedim çok tatlıydı.

Bir süre bir şey söylemedim düşündüm sadece. Ama sonra sinirlenmemek için derin bir nefes alıp '' Kardeşimi eski sevgilisi kaçırmış.'' dedim. Jungkook bana garip garip bakıyordu.

'' Niye öyle bakıyorsun ki?'' 

'' Neden kaçırmış ki Heejin'i eline ne geçecek? Ve sen ne yapacaksın bu konuda?''

'' Bilmiyorum ne yapacağımı elimde hiçbir ipucu yok. Heejin'i kaçırınca Heejin onu tekrar sevecekmiş. HASTALIKLI MANYAK.''

'' Tamam sakin ol.''

'' Olamıyorum!''

Jungkook dizimden kalkıp beni kendine çekip yanağımı öptü sonra da '' Sakinleştin mi?''

'' Çok az''

Bu seferde dudaklarımdan öptü ama kısa bir öpücüktü. Jungkook ''şimdi'' diye sordu.

'' Hayır.''

Bu sefer daha sert öpecek zannederken Jungkook başımı dizlerine koyup saçımı okşamaya başladı. Aslında bu öpücükten daha iyi hissettirmişti.

O sırada ikimizden birine mesaj geldi. Jungkook telefonunu eline alıp baktı. Bir süre sonra da telefonu bana uzatıp '' Galiba aradığın ipucunu buldun.'' diyerek güldü. Telefonu elinden alıp baktım. Heejin mesaj atmıştı. Ve mesajda

'' Abi ben yarın Wwojin ile geleceğim fakat o benim sevgilimmiş gibi davranacağım o da öyle sanacak ama öyle bir şey yok ben sadece kurtulmak için öyle davranacağım. Yarın geldiğimizde hiçbir şey çaktırma.'' yazıyordu.

O kadar mutlu olmuştum ki ne yapacağımı bilmiyordum. Şuan çocuk gibi tepinebilirdim fakat bunu yapmayacağım için telefonu koltuğa atıp Jungkook'a sevinçle sarıldım..

-----------------------------------------------------

Finale çok az kaldı...

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

NEW TEACHER  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin