Taehyung:
Jungkook'u kahvaltıdan sonra istediğim yere getirmiş ve ona her şeyi anlattım ve şuan bir şey demesini bekliyordum. Ama hala bir şey dememişti kafamı göğsüne yasladım sevdiğim adama korka korka '' Ne olacak şimdi? Ayrılacak mıyız?'' diye sordum.
Jungkook saçlarımla oynarken '' Saçmalama ve böyle düşünme ayrılmayacağız .'' dedi. Ne kadar içimde bir yerde ayrılacağımıza dair bir endişe olsa da o endişeyi umursamamaya çalışıp sevdiğime sıkıca sarıldım o da bana sarıldı. Bir süre boyunca öylece olduğumuz yerde birbirimize sarıldık ya da sohbet ettik. Saat gittikçe ilerlemeye başlayınca da ikimizde arabaya binip eve gittik.
Eve geldiğimde Heejin yine Jisoo da kalmak istediğini arayıp söyledi. Ben de izin vermiştim ve daha fazla beklemeden yatıp uyudum.
**************************
Jimin:
Ders tarihti ve öğretmenim eniştemdi. Dayım da zaten müdür yardımcısıydı. çok güzel değil mi? İçimden ne kadar şanslı olduğumu düşünürken kapının açılmasıyla eniştem gelmişti. Daha doğrusu öğretmenim yerlerimizi oturduğumuzda eniştem derse başlamıştı.
Ders boyunca eniştemin yüzü asıktı aynı dün dayımın yüzü asık olduğu gibiydi. Acaba bir şey mi olmuştu aralarında. Dersin bitmesin 20 dk kala eniştem bizi serbest bırakmıştı. Herkes bağırırken eniştem biriyle mesajlaşıyordu. Bir süre telefonuyla oyalandıktan sonra sınıfa sessiz olmalarını söyleyip sınıftan çıkmıştı. Hemen arkasından bende çıkmış ve onu takip etmiştim.
Eniştem ve dayımın müdürün odasına giderken gördüğümde merakıma yenilip kameraları umursamadan müdürün odasının önüne gelmiş ve kapıyı dinlemeye başlamıştım.
Öğrenmem gerekeni öğrendiğimde hızla oradan ayrılıp koşarak bahçeye çıktım. Çok sinirliydim. Kim yapmıştı? Neden yapmıştı? Ama şimdi görürdü o kişi . Zaten aklıma tek bir kişi gelmişti Bayan Lee gelmişti.
Bahçede oturmuş sinirimin geçmesini bekliyordum ki okula yeni gelen bayan Lee'yi fark ettim. Hızla peşinden okula girdim. Bayan Lee lavaboya giderken yüzümde sinsi bir gülüşün belirmesine engel olamadım. Hemen hizmetliye gidip dayım arşivin anahtarını istiyor diyerek anahtarı aldım zaten bütün anahtarlar tek bir anahtarlıktaydı. Daha fazla zaman kaybetmeden Bayan Lee'nin girdiği lavaboya gelmiş ve o çıkmadan kapıyı kilitlemiştim. Anahtarlığı cebime atarken sırıtıyordum çünkü anahtarların yedeği yoktu.
-----------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________