3

5.1K 342 257
                                    

Taehyung:

Gelen telefonla okuldan kendimi nasıl attığımı ben bile şaşırmıştım. Bay Jeon'a da ayıp ve saygısızlık olmuştu ama yapacak bir şey yoktu. Arabama bindim ve Eve doğru sürmeye başladım. 

Evin önüne gelir gelmez hızla arabadan indim ve eve koştum. Eğer o pislik hala evdeyse onu öldürecektim. Habire kardeşimin peşindeydi. İyi biri olsa bir şey demezdim ama bu adam tam bir hastaydı.

Merdivenlerden çıkıp kapıya geldiğimde kapının açık olduğunu gördüm umarım o pislik kardeşime bir şey yapmamıştır. Hızla içeriye girip odalara teker teker bakmaya başladım ama şimdiye kadar kimseyi görememiştim. Son bir oda kaldığında orada olmalarını umarak hızla odaya gidip kapısını açtım. 

Orospu çocuğu benim güzel kardeşimi dövmüştü. Heejin'e doğru koştum hızla yanına gelince Heejin'i inceledim yaraları çok kötü haldeydi. Heejin'in yüzüne bakmak için kafamı kaldırdığımda omuzuma bir el dokundu arkamı döndüğümde Woojin piçini gördüm.

Hiç beklemeden yumruğunu yüzüme geçirdi. Attığı yumrukla geriye doğru sendelendim. Sonra bende ona bir tane çakınca o da sendeledi. Hemen kendini toparlayıp cebinden çakıyı çıkardı. Hadi ama ben bu şekilde onu yenemezdim ki.

Çakıyı birkaç kere bana salladı. Çoğundan saniyelerle kurtulmuştum. Ama sonun da daha fazla kaçamamıştım Woojin bana çakıyı saplamıştı.

Karnımda hissettiğim acıyla karnımı tuttum bu sırada Heejin zorla ayağa kalkmış ve Woojin'e bağırıyordu

'' Siktir git bu evden onca şey yaşadık beraber. Seni eskiden nasıl sevdiğimi hala anlamıyorum!!!''   Woojin elini Heejin'in çenesinden tutup kaldırdı.

'' Sendin değil mi benden ayrılan Heejin. Sen benden nasıl ayrıldıysan bende senden abini ayırıyorum.'' dedi ve Heejin'i iterek benim yanıma geldi ve karnıma güçlü bir tekme atıp evden çıktı. Ben yerde acılar içinde kıvranırken Heejin'de ambulansı aradıktan sonra benim yanıma gelmeye başladı. Benim ise gözlerim gittikçe kararıyordu ve sesleri duyamamaya başlamıştım. Daha fazla dayanamayacaktım en son duyduğum ses ve gördüğüm şey  Heejin'in yanıma geldiğiydi.

Jungkook:

Dün Bay Kim apar topar gidince telefon numarasını bırakmıştı. Eve geldiğimde mesaj atıp atmamakla karasız kalmıştım. Ama sonra mesaj atmıştım fakat cevap vermemişti hatta görüldü bile atmamıştı endişelenmiştim. 

Bu okula birçok öğretmen gelmişti ve ben hiç birine Bay Kim de olduğu gibi endişelenmemiştim. Bu konuyu bırakıp kendimi uykuya bıraktım.

-------

Sabah alarmın sesiyle uyanmış ve hemen hazırlanmıştım. Mutfağa gidip kahvaltıyı hazırlayıp civcivi de uyandırdım ve beraber kahvaltımızı yaptık. 

Kahvaltı bitince Jimin hazırlanmak için odasına gittiğinde bende mutfağı toparlamaya başladım. Jimin gelince de ayakkabılarımızı giyinip arabayla okula gittik.

Okula geldiğimizde Jimin biraz benim yanımda oyalandı daha sonra öğrenciler yavaş yavaş gelmeye başlayınca sınıfına geçti.

Dersler çoktan  başlamıştı muhtemelen şuan üçüncü derste falandık ben bunları düşünürken Bay Chio geldi ve Bay Kim'in hakkında birkaç soru sordu. Sorularına yanıt verdikten sonra kapıdan çıkarken

'' Bugün Bay Kim girmesi gereken birçok sınıf var neredeyse ona ulaş ve neden gelmediğini öğren.'' dedi.

Dün mesaj atmıştım fakat cevap vermemişti. Bakalım aradığımda cevap verecek miydi? Askıya astığım ceketten telefonumu alıp Bay Kim'i aradım. Telefon uzun süre çalıp duru bu yüzden kapamaya karar verdim fakat son anda telefon açıldı. Emin olmak için '' Merhabalar Bay Kim siz misiniz?'' dedim. Beklediğimin aksine telefonda bir kadın sesi geldi ve o ağlıyordu. Ben yanlış numarayı mı aramıştım ki?

'' Pardon ben Bay Kim Taehyung ile görüşecektim ama galiba yanlış aradım.'' dedim ve telefonu kapamaya hazırlanırken telefondaki kadın ağlayarak '' Bir dakika kapatmayın doğru numarayı aradınız fakat abim size şuan yanıt veremez.'' dedi.

Niye cevap veremiyordu ki ? Ayrıca kadın niye ağlıyordu? Kötü bir şey mi olmuştu ki? Emin olmak için '' Beki neden cevap veremez'' diye sordum. Kadın ağlarken '' Çünkü abim bıçaklandı '' dedi. Sonra biraz sakinleşerek '' Peki siz kimsiniz?'' diye sordu. Benden '' Abinizin yeni atandığı okulun müdür yardımcısıyım.'' dedim. Kadın ise '' Affedersiniz benim acil kapatmam gerekiyor.'' dedi ve bir şey söylememi beklemeden  telefonu yüzümü kapattı.

Çok merak ediyordum Bay kim'i 

--------------

Taehyung'un kardeşi Kim Heejin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'un kardeşi Kim Heejin

Taehyung'un kardeşi Kim Heejin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Woojin

NEW TEACHER  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin