Jungkook:
Taehyung'la konuştuktan sonra zil çalmış ve dersi olan sınıfa gitmişti. Kafam çok karışıktı gerçi tek benimde değil Taehyung'un kafası da karışıktı. Ne yapacağımızı bilmiyorduk. Kararsız kalıyorduk. Müdür bize şu anlık ilişkimizin okul için bir sorun olmadığını söyledi. Ama bilinmeyen numara diğer herkese söylerse sorun olacağını söyledi. Bizim ise şuan derdimiz bilinmeyen pisliğini bulmaktı ama elimizde buna dair hiçbir şey yoktu. sadece tahminler vardı.
Ben düşüncelerimle boğuşurken biri kapıyı tıklatıp içeriye girmişti. Kafamı kaldırıp kimin geldiğine baktığımda Jimin olduğunu gördüm. Ne işi vardı burada dersi yok muydu?
'' Jimin ne yapıyorsun burada? Hemen git sınıfına derse geç kalma.''
'' Olmaz''
'' Neden?''
Jimin arkasını dönüp kapıyı kapattığında karşımdaki koltuğa oturmuştu ve '' Çünkü önemli'' demişti.
'' Anlat.''
'' Öncellikle bana kızmayacağına söz ver.''
'' Hayır. Söz falan vermiyorum. Anlat.''
'' Hani benim bir önceki dersim Taehyung eniştemindi ya. Sınıfa yüzü asık girince ne olduğunu merak ettim çünkü dün senin yüzünde asıktı bu yüzden eniştem sınıftan çıktığında ben de onu takip ettim ve beraber müdürün odasına gittiğinizi gördüm bende takip edip kapıyı dinledim ve her şeyi duydum. Aklıma da size bu pisliği yapabilecek olan Bayan Lee geldi ve bende onu lavaboya kilitledim. ''
'' Jimin, kadını geri çıkarttın mı? Lütfen çıkarttığını söyle.''
'' Yoo ne münasebet.''
'' Anahtar nerede?''
Jimin elini cebine sokup anahtarları çıkarmıştı. Hemen ayağa kalkıp Jimin'in elindeki anahtarları almış ve hangi Lavaboya kilitlediğini öğrendiğimde hemen oraya gidip kilitli kapıyı açmıştım.
Kapıyı açar açmaz Bayan Lee '' BENİ BURAYA HANGİ MANYAK KİLİTLEDİ.'' diye bağırdı. Benim ise kulağımın zarı delinmişti. Ne vardı bu kadar bağıracak? Alt tarafı 15 dk yada yarım saat kalmıştı tek başına lavaboda.
Bayan Lee sinirle koşarak gidince Jimin'e dönüp '' Bir daha sakın böyle bir şey yapma.'' dedim. Jimin kahkahalar atarken '' Ama çook eğlenceliydi.'' dedi.
'' Evet çok eğlenceli falan ama burası da bir okul Jimin bunu unutma her ne kadar yeğenim olsan da disipline göndermeyeceğim anlamına gelmez. Şimdi yürü git sınıfına ders başlayalı çok oldu.''
Jimin somurtarak '' Of tamam ya gidiyorum.'' dedi. ve gitmişti bende daha fazla burada durmadan odama gitmiştim.
********************
Taehyung:
Okuldan beri hep Heejin'i aramıştım fakat bir türlü açmıyordu ve ben delirmek üzereydim. Neredeydi bu kız? Telefonumu elime alıp yine aramıştım ve yine açmamıştı. Sinirle saçımı karıştırdığımda kapının zili çalmıştı. Kapıya yönelip kapıyı açtığımda karşımda Jungkook'u görmüştüm. Onu görmek sinirlerimi yatıştırmıştı.
Kapının orada öyle beklerken Jungkook belimden tutmuş ve beni kendine çekmiş ve dudaklarımı öpmeye başlamıştı bende daha fazla beklemeden ona karşılık vermiştim.
Jungkook'la uzun bir süre vakit geçirmiştik ama maalesef yarın okul olduğu ve Jimin evde tek olduğu için Jungkook tekrar evine gitmişti.
Ben de biraz daha oturmuş ve Heejin gelirse ona nasıl şeyler yapacağımı düşündükten sonra odama çıkmış ve uykunun sıcak kollarına girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________