15

2.2K 170 39
                                    

Taehyung:

Sevdiğim adamın göğsüne kafamı gömüp gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Çok güzel kokuyordu gülümseyerek başımı kaldırıp yüzüne baktım o da bana bakıyordu. Elimi yanağına çıkarıp okşamaya başladım sonrada dudaklarına öpücük kondurdum.

Ormana pikniğe gelmiştik ve şuan bizim olduğumuz yerde kimseler yoktu bunu fırsat bilip uzandığım yerden kalkarak kucağına yerleştim. Dudaklarına sertçe kapanırken beni kendine doğru çekti. Ellerim saçlarında gezerken kook'un elleri de benim belim de geziyordu bazen de daha aşağıya gidip okşuyordu.

İkimizde de kendimizi fazla kaptırmışken daha fazlasını istiyorduk. Yavaşça kendimi ona sürtmeye ve dudaklarını daha sert öpmeye başladım. Jungkook gülümseyerek elini popoma indirip avuçladığında bende güldüm onu içim de deli gibi istiyordum. Biz kendimi kaptırmış giderken Jimin geldi ve bize yemekler için seslenmesiyle Jungkook sinirle Jimin'e dönüp '' Defol git bücür.'' dedi. Jimin kıkırdayarak geri döndü.

Jungkook bir süre Jimin'in arkasından baktı gittiğinden emin olduktan sonra bana dönüp '' Off bir başbaşa kalamadık.'' dedi. Gülümseyerek onun ayırdığı dudaklarımıızı tekrar birleştirip '' İstersen kaçabiliriz.'' dedim. Burnunu burnuma sürtüp '' peki nereye'' diye sordu. Tam cevap vereceğim zaman HeeJin yanımıza gelip bizi çağırdı. Heejin'e '' Tamam geliyoruz.'' deyip onu gönderdim. Jungkook'dan son bir öpücük alıp ayağa kalktım sonrada el ele tutuşarak piknik alanına ilerledik.

********************

Jungkook:

Bugün çok güzel geçmişti. Hepimiz çok eğelenmiştik. Ama bizi bir türlü yalnız bırakmamaları canımı çok sıkmıştı neyse ki şuan Tae'm le yalnızdık ve benim evimdeydik. Jimin'e sabah yaptıklarından sonra ceza olarak onu evden yollamıştım o da sanki bunu bekliyormuş gibi koşarak evden çıkmıştı. ' Nereye gidiyorsun' diye sorunca 12-C deki Min Yoongi'nin yanına demişti. Yoongi her ne kadar soğuk görünse de iyi biri olduğunu bildiğim için bir şey dememiştim.

Şimdi ise göğsümde yatan Tae'yle film izliyorduk. Kafasını kaldırıp gülümseyerek bana bakıyordu onun bu çok fazla olan tatlılığına dayanamayarak dudaklarını öptüm. Hemen karşılık verdi. Bir süre sadece öpüştük fakat daha sonra sevdiğim adam bir anda üstüme çıkarak kıkırdadı. Taehyung'un sevdiğim bir özelliği de buydu. Nasıl yapıyor bilmiyordum ama bir an çocuk gibi hatta çocuktan bile daha tatlı ve güzel olabiliyordu.

Elimi saçlarına getirdim ve okşamaya başladım ''Çok güzelsin Taehyung aklımı başımdan alacak kadar güzelsin.'' dedim. O güzel kıkırtısını bıraktı ve o da elini yüzüme  çıkararak yanağımı okşamaya başladı. '' Sen de çok güzel ve mükemmelsin. Benim mükemmel adamım.''

İkimizde birbirimizin gözlerinin içine bakarken gülümsüyorduk. Bir süre sadece birbirimizin gözlerinde koybolurken Taehyung birden ayağa kalktı ve elini bana uzatıp '' Hadi Han nehrine gidelim'' dedi. Uzattığı eli tutup ayağa kalktım ikimiz de hırkalarımızı giydikten sonra evden çıktık.

********************

Han nehrine geldiğimizde her ne kadar az insan olacağını düşünsek de yanılmıştık çok fazla insan olmasa da yine de fazla insan vardı. Taehyung ağaçların daha fazla olduğu yere gidip oturunca bende onu takip edip onun yanına oturdum.

Taehyung bir anda elimi tutmasıyla şaşırdım ve ona döndüm. Döner dönmez göğsümü gösterirken '' Burada uyuyabilir miyim?'' diye sordu. Ben ise sorusuna cevap vermedim. Tamam bende göğsümde yatsın isterdim ama şuan insanlar vardı.

Taehyung'un yüzündeki gülümseme azalırken başını omzuma yasladı ve '' Peki şimdi sorun olur mu?'' diye sordu.

'' Olmaz tabi ki göğsümde de yatabilirdin neden yatmadın?''

'' Çünkü insanlara fazla bakıyorsun ve galiba biraz da istemiyorsun ya da korkuyorsun.''

'' Saçmalama insanlara baktığım falan yok benim ve göğsüme yatmanı da çok istiyorum.''

'' Peki neden ilk sorduğumda gözünü hemen diğer insanlara çevirdin?''

'' Çünkü normalde hep başbaşa olurduk böyle zamanlarda ve rahatça davranırdık ama şimdi insanlar olunca biraz endişelendim sadece.''

'' Kanıtla o zaman.''

'' Neyi?''

'' İstediğini ya da korktuğunu değil de bizim için endişelendiğini.'' Biraz düşündüm nasıl kanıtlayabilirdim ki?

Aklıma gelen fikirle gülümseyip bütün Han nehrinde duyulacak kadar sesli bir ıslık çalıp sevdiğim adamın dudaklarına yapıştım ve bayağı uzun bir süre de güzel dudaklarından ayrılmadım.  

-------------------------------

-------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


NEW TEACHER  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin