10

2.8K 207 41
                                    

Jungkook:

Elimin kanamasıyla direkt lavaboya ilerlemiştim. Kendime küfürler savuruyordum şuan. Biran için aklıma öpüştüğümüz an gelmişti ve ben o dalgınlıkla yanlışlıkla elimi kesmiştim. Kenardaki peçeteden alıp parmağıma sardım ve olduğum yerde beklemeye başladım. Ben kendi düşüncelerim arasında boğulurken kapı tıklandı. Taehyung '' Jungkook iyi misin parmağını derin kestin mi?'' diye sordu. Bende '' İyim fazla derin kesmemişim.'' dedim. Birkaç saniye sonra kapıyı açarak çıktım ben tam geri mutfağa gidecekken Taehyung kolumdan tutup kendine çekti birden. Ne olduğumu anlamasam da şuan Taeyung ile duvar arasında kalmıştım. Kalbim olması gerekenden fazla hızlı atıyordu. 

Taehyung kanamadı duran ama yine de peçete ile bastırdığım elimi kendine çekip elleri arasına alıp bir süre baktı sonra ise diğer eli ile peçeteyi kaldırıp bir de öyle baktı. Kalp atışlarım hala hızlıydı. Aynı kalp atışlarım o beni öptüğün de yada onunla yakınlaştığımda da hızlı atıyordu. Galiba artık kabullenmemin zamanı gelmişti çünkü her şey açıktı. Ben bu güzel adamdan deli gibi hoşlanıyordum ve bu öylece geçip giden bir hoşlantıdan daha fazlasıydı.

************

Taehyung:

Jungkook ve Jimin gidince ben de Heejin'e Jungkook ile aramızda geçen her şeyi anlatmıştım. Heejin ilk bir şey dememişti. Biraz düşünmüş ve bana duygularımdan emin olup olmadığımı sormuştu ben de net bir şekilde Jungkook'dan hoşlandığımı söylemiştim zaten daha önce lise zamanlarımda bir çocukla takılmıştım gerçi biraz kısa sürse de Jungkook'a olan duygularımı hemen kabul edebilmiştim. Heejin Jungkook'dan hoşlandığımı duyduğunda kahkaha atarak '' O zaman Jungkook abi yerine Jungkook enişte diyorum'' dedi. Anında '' Aklından bile geçirme  diye bağırdım.'' Heejin ise gülerek '' Bakıcaz artık orasına'' dedikten sonra '' abim gelin oluyor sıra da bana geliyor '' diyerek evin için de koşmaya başlamıştı. Arkasından ben de koştum ama yetişemedim çoktan kapısını kilitlemişti. Bende kapıya vurduktan sonra içimdeki mutlulukla Heejin'i boş verip salona geçecektim ki yine konuşmaya başladı canım kardeşim(!)

'' Abi siz Jungkook eniştemle sevgili olursanız biz Jimin ile ne olmuş olacağız?'' dedi. Bende

'' Jimin'i bilmem ama sen zıkkımın dibi olursun.'' 

'' Ama abicim aşk olsun sana bu laflar hiç yakışıyor mu ?'' deyip anırmaya başladı. Daha fazla bu deliye katlanamayacağımdan direk salona geldim.

İyi ki de salona gelmişim çünkü masaya baktığımda Heejin'in telefonunu gördüm. Telefonu elime almam ile Heejin'in odasının kapı sesini duydum'' Abi hemen telefonumu ver'' diye bağırdı aynı zaman da da gülüyordu. Koşarak yanıma gelip telefonunu almayı denedi fakat boyu benden kısa olduğundan elime yetişemedi. Bir süre sonra sıkıldığım ve kolum yorulduğu için telefonu Heejin'e geri verdim. İkimiz de sonunda barış ilan etik ve gülümseyerek kendi odalarımıza gittik.

***************

Heejin yüzünden şuan çok kararsızdım. Çünkü ikimizde odalarımıza girdikten bir yarım saat sonra ikimiz uzun bir sohbete etmiştik ve bana Jungkook'a onu sevdiğimi söylememi istemişti. Ben de isterdim söylemeyi fakat bilmiyordum. Öptüğümde karşı çıkmamıştı tamam ama yine de belli pişman olmuştu ya da o an üzgün olduğu için fazla umursamamıştı. Ama bir yandan da eğer rahatsız olsaydı da benimle konuşmazdı değil mi? 

Nereden geldiğini bilmediğim bir anlık cesaretle telefonumu elime alıp Jungkook'a mesaj attım.

-------------------

Taehyung: Jungkook yarın öğlene doğru bir işin var mı?

Ona göre buluşalım mı diyecektim.

Çünkü sana önemli bir şey söylemem lazım.

Jungkook çevrim içi

Jungkook yazıyor...

Jungkook: Bir işim yok

Yani buluşabiliriz de sen benimle hangi 

konu hakkında konuşacaktın ki?

Taehyung: Onu şimdi söyleyemem

Yarın gelince konuşalım.

Ayrıca konumu da yarın atarım.

Jungkook: Tamam o zaman yarın görüşürüz.

Taehyung: Görüşürüz.

-----------------

Bakalım yarın bizi ne bekliyordu. İyi mi olacaktı yoksa kötü mü hiçbir şey bilmiyordum.

NEW TEACHER  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin