8

3.4K 249 85
                                    

Jungkook:

Şuan Jimin'e söylediğim bütün küfürlerin hepsini geri alıyordum. Resmen hayatımı kurtarmıştı. Eğer biraz daha Taehyung  ile orada kalsaydım yaşanacak olan olaylar aklımdan çıkmıyordu. Ayrıca yaşansa da ne yapacağımı bilmiyordum. Hakketten de eğer Jimin gelmese ve orada öpüşseydik ne olurdu? Asla iğrenmezdim ya da nefret etmezdim  sadece biraz garip gelirdi. Garip gelmesi de bu zamana kadar nasıl cinsel kimliğimin fakına varmamam olurdu. Şuan bunları düşünmek istemiyordum. Çünkü sonuçta öpüşmemiştik. 

Bu yüzden dikkatimi masaya çevirdim. Jimin birisiyle mesajlaşıyor ve bir yandan da kolasını içiyordu Taehyung ise yoktu. Bir dakika dur ne? Niye yoktu ki? en iyisi jimin'e sormaktı. Her ne kadar telefondan başını kaldırmasa da her şeyi dinlerdi ve genellikle bilirdi.

'' Jimin Taehyung nerede?''  Telefondan başını kaldırıp bana baktı ve '' Dayı adamın az önce telefonu çaldı ve izninizle deyip gitti ya.''  dedi. Ben niye duymamıştım ki?

Ah tabii düşünmekten odaklanamamıştım. Birkaç dakika sonra Taehyung geldi ve masada ki yerine tekrar oturdu. Yüzünde anlamdıramadığım bir mutluluk vardı. Taehyung mutluluğunu bozmadan hatta daha çok gülümseyerek '' Heejin yarın geliyormuş.'' dedi.

Bir yada iki saatti üçümüz sohbet edip yemek yiyorduk. Aslında genelde konuşan Taehyung ve bendim. Jimin telefonundan başını kaldırıp '' Dayı ben bir arkadaşım buralardaymışta onun yanına gidebilir miyim?'' diye sordu. Elimde olan sodayı içmeyi bırakıp Jimin'e döndüm hava karamaya başlamıştı fakat yine de '' Tamam git ama bir şey olursa ara.'' dedim. '' Tamam ararım'' diyerek ayağa kalaktı ve gitti.

Jimin gidince biz de daha fazla durmadık ve Taehyung ile eve döndük. Eve geldiğimizde Taehyung direk montunu asarak salondaki koltuğa kendini atıp uzandı. Aynı şekilde bende montumu asıp koltuğa oturdum ama sonra odaya gidip üstümü değiştirdim. Salona tekrar döndüğümde Taehyung'a kahve isteyip istemediğini sorudum kahveye alerjisi olduğunu ve ona kahve yerine yeşil çay yapabileceğimi söyledikten sonra  mutfağa doğru ilerledim ve içecekleri hazırladığımda götürmek için arkamı döndüğümde Taehyung mutfağa gelmişti.

Elimde duran kupayı alıp içeriye geçti bende arkasında içeriye geçtim ve Taehyung'un yanına oturdum. Taehyung elindeki çayı sehpaya bırakıp ayağa kalktı ve bana kumandayı görüp görmediğimi sordu. Başımı hayır anlamında salladım oflayarak aramaya başladı ilk olarak televizyon ünitesine baktı bulamayınca ise koltukların arkasına bakmaya başladı ve çok geçmeden kumandayı bulmuştu. Fakat kumandayı bırakıp mutfağa gitti tekrar salona geldiğinde ise yüzü düşmüştü. Yanıma gelip oturduğunda '' Jungkook beraber markete gidelim mi? Mutfakta mısır da cips de ve içecek de yok bunlar olmadan da film izlenmez ki.'' dedi. Biraz düşünüp '' Tamam gidelim'' dedim.

Taehyung anında büyük bir heyecanla ayağa kalkıp bana sarılmasıyla kalbim yine hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Taehyung '' Oh be Jungkook iyi ki Heejin'e benzemiyorsun.'' deyip sarılmaya devam etti birkaç saniye sonra da sarılmayı kesip geri çekildi ve '' Kalk hadi gidiyoruz.'' dedi.

Kupaları alıp mutfağa götürdükten sonra salona tekrar geldiğimde göğsüme fırlatılan montum ile şaşırsam da belli etmeyip montumu giydim ve Taehyung ile evden çıktık.

Markete geldiğimiz de Taehyung resmen bütün cipsleri ve içecekleri almıştı yani ben markette cips ve içecek kaldığını sanmıyordum. Meraktan '' Taehyung bu kadar şeyi gerçekten yiyecek misin?'' diye sordum.

'' Jungkook gerçekten benim bunların hepsini yiyeceğimi mi sandın? Hayır sen de yiyeceksin hem hava da karar birazdan Jimin de gelir oda yer sen merak etme kalmaz bu cipsler.'' dedi gülümseyerek. Bir şey demedim ve Taehyung izlemeye başladım. En sonunda alacakları bittiğinde parayı ödeyip marketten çıktık.

Eve giderken Taehyung bana Heejin ile birbirlerine yaptıkları bazı olayları anlatıyordu. Gülmemeye çalışarak '' Bak bu daha güzel. Şimdi benim lise yıllarında saçlarım uzundu Heejin de bunu fırsat bilmiş herhalde saçıma sakız yapıştırdı bir de ucuna falanda değil tam dibine sırf o yüzden saçımı kazımak zorunda kalmıştım.'' dedi. Hemen sonrasında ise '' Sence ben intikam olarak ne yaptım.'' diye sordu.

'' Ne yaptın?'' Taehyung güzel kahkahasını attıktan sonra konuşmaya başladı. '' Tabii ki en sevdiği oyuncak ayıyı bıçakla parçaladım exstradan da bana yaptığı gibi saçına sakız yapıştırdım ama ben onun saçının ucuna yapıştırdım.'' dedi.  Şaşkınlıkla ona bakıyordum.

'' Jungkook senin de bunu gibi olayların var mı? Eğer varsa anlatsana.'' dedi

'' Yani varda sizin gibi birbirimize yapmazdık da biz ablamla birleşir başkalarına yapardık.''

'' Fark etmez hadi sen anlat Jungkook.'' Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.

'' Bu anlatacağım olayda ben orta okulda ablam da lisedeydi. Okuldan çıkmış arkadaşlarla eve gidiyorduk yolun yarısında ayrılıyorduk onlar kendi evlerine bende kendi evime gidiyordum. Tanımadığı  benden büyük 5 kişi önümü kesti ve dövdü eve gidince ablama anlattım sonra ertesi gün okula gelince arkadaşlar yüzümü fark etti onlarda olanları anlattım. o gün çıkışta arkadaşlarım beni eve kadar bırakacaktı. Yine aynı 5 kişi önümüzü kesti ama bu sefer yüzleri eğikti hem de yüzlerinde kan vardı. Arkalarında da ablam vardı ve elindeki çakıyla. O gün onlar benden özür dilediler ve onları bir daha hiç görmedim. Eve geldiğimizde ablamla biraz konuştuk Ablam '' Eğer sana bir daha birileri bir şey yapacak olursa hiç düşünmeden bana anlat.'' dedi ve sarıldı'' diyerek sözümü bitirdim.

Duygulanmıştım. Ayrıca bu anlattığım daha hiç bir şeydi daha birçok kez beni herkesten ve herşeyden korumuştu. Ben ne yapmıştım peki onun ölümüne sebep olmuştum. Eğer o arabayı sürmeseydim hala ablam ve eniştem hayatta olacaklardı.

Ne kadar Jimin bile beni suçlu tutmazken ben kendimi suçlu hissediyordum. Gözlerim dolarken kendimi tutmaya çalıştım ve sakinleşmek için kaldırıma oturdum. Fakat çoktan gözlerimden yaşlar  akmaya başlamıştı. Aniden bedenimi saran kollar ile ilk şaşırsam da hemen sonra bende ona sarılıp kafamı boynuna koymuştum ve sessizce ağlamaya devam ettim. Bir süre sonra kafamı kaldırdım ve karşımda üzgünce duran güzel adama baktım

Aynı şekilde o da bana bakıyordu. Aramızda fazla mesafe yoktu. Yüzlerimiz birbirine yakındı ve gittikçe de yakınlaşıyordu. Birkaç saniye sonra soğuktan kurumuş dudaklarım onun yumuşak pembe dudaklarıyla buluştu.

-------------------------

Taehyung'un giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'un giydiği kıyafet

Jungkook'un giyindiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook'un giyindiği kıyafet

NEW TEACHER  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin