Taehyung:
Heejin şuan resmen benim kendimle ilgilendiğimden daha fazla ilgileniyordu benimle ve bu beni korkutuyordu çünkü odam odadan başka her şeye benziyordu. Bayağı uzun bir süreden sonra Heejin '' sonunda oldu'' diyerek kıyafetleri bana uzatıp odadan çıktı. Heejin'in uzattığı şeylere baktım. Gayet güzeldi. Hızlıca giyinip odadan çıktım.
Heejin beni süzüp kendi kendine konuştu. Sonra da çok iyi olduğumu söyleyip bana cüzdanım ve anahtarımı verip beni evden çıkardı. Şaka değil gerekten de evden atmıştı. Heejin'e biraz söylendikten sonra Jungkook ile buluşacağımız yere gittim.
************
Jungkook:
Dünden beri içim içime sığmıyordu. İlk defa uzun bir aradan sonra bu kadar rahatlamış ve mutluydum. En son ne zaman böyle bir ruh halindeydim hiç hatırlamıyordum. Galiba yıllar olmuştu çünkü bizim rutin hayatımız sadece Jimin ile okula gitmek, okuldan gelmekti. Bir de arada sırada beraber gezmekti.
Daha fazla bu konuyu düşünmeden mutfağa gidip Jimin'e kahvaltı hazırladıktan sonra odama gidip üzerimi giyindim ve Taehyung ile buluşacağım yere gitmek için evden çıktım.
************
3. kişi ağızından:
Taehyung buluşacakları ikisine de yakın olan parka geldi ve bir banka oturup Jungkook'u beklemeye başladı. Taehyung çok heyecanlıydı aynı zaman da da içinde biraz da olsa reddedilme korkusu vardı. Ama yine de aralarında ne gibi bir ilişki olacağını bugün belirleyeceklerdi. Taehyung kendi içinde çelişmeye başladığı zaman parka Jungkook gelmişti. Etrafa biraz bakınıp Taehyung'un nerede olduğunu bulmaya çalıştı. Bir süre sonra Taehyung'u ağaçların arasındaki bankta otururken gördü ve heyecanla onun yanına gitmeye başladı. İkisi de çok heyecanlıydı.
Jungkook Taehyung'un oturduğu yere gelince Taehyung onu fark etti ve ayağa kalktı. İkisi de tokalaşıp banka oturdular. Taehyung bir süre sonra kafasındakileri toplayıp derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
'' Jungkook bak ben çok düşündüm ve bu konuda Heejin'in fikrini bile aldım. Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ve ayrıca nasıl tepki vereceğini de bilmiyorum ama yine de söylemek istiyorum. Ben SENİ SEVİYORUM.'' dedi. Jungkook'un içindeki mutluluğu şuan kimse tarif edemezdi çünkü sevdiği adamda kendisini seviyordu.
Taehyung, Jungkook konuşmayınca içi daha bir kötü oluyordu ve aklı hep kötüye gidiyordu. Taehyung daha fazla bu sessizliğe dayanamayarak elini jungkook'un elinin üstüne koydu ve '' Bir şey söylemeyecek misin Jungkook?'' dedi.
Jungkook kafasını kaldırıp Taehyung'a baktı karşısındaki adam hem üzgün hem de merakla kendisine bakıyordu. Jungkook ne diyeceğini bilmiyordu hala şoku atlatamamıştı. Fakat artık cevap vermesi gerekiyordu. jungkook derin bir nefes aldı ve '' Bu bana çok garip gelse de ben de SENİ SEVİYORUM.'' dedikten sonra Taehyung'un dudaklarına yapıştı..
*****************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________