Jungkook:
Son bir ders kalmıştı çıkışa ve ben Taehyung'u düşünüyordum benim yanıma geldiğinde çok yorgun gözüküyordu gerçi Taehyung son bir haftadır çok yoruluyordu onun için endişeleniyordum.
Çıkış zili çaldıktan birkaç dakika sonra Jimin yanıma geldi. Odaya girince kapıyı hızla kapattı. Yüzünde çok garip bir ifade vardı ve soluk soluğa kalmıştı. Ben tam neyi olduğunu soracaktım ki o sıra Jimin derin bir nefes alıp konuşmaya başladı
'' Dayı bil bakalım hangi öğretmenler arasında neler olmuş ?'' dedi. Biraz düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi. Ayrıca kimler arasında ne olmuş olabilirdi ki? Benden ses gelmeyince Jimin gülerek '' O zaman söylüyorum'' dedi. Bıkkınlıkla '' Söyle hadi.'' dedim. Jimin gülmeyi kesmeden
'' Bayan Lee ile sevgilin'' dedi. Ne Dur kimle kim? Şaşkınlıkla Jimin'e bakıp devam etmesini işaret ettim.
'' Bayan Lee ve enişten tartışmışlar.''
'' Neden peki?'' Jimin gülmemeye çalışarak konuşmaya başladı.
'' Sevgilin öğretmen odasına giderken Bayan Lee ona seslenmiş eniştem de durmuş ve beklemiş. Bayan Lee yanına geldiğinde yanağından öpmüş ve beni niye beklemiyorsunuz demiş. Eniştem de sinirlenmiş Bayan Lee'yi itip benim sevgilim var demiş işte ne bu samimiyet falan da demiş.'' dedi. Gülümseyerek '' Jimin'e benimde bu şekilde bir anım var bayan Lee'yle'' dedim Jimin şaşkınlıkla '' Aynısını mı?'' diye sordu kafamı hayır anlamında sallayıp '' Benim ki daha kötü bir tepki olmuştu '' dedim. Jimin anlatmam için ısrar edince bende anlatmaya başladım.
'' Biz Bay Jung ile öğretmenler odasında konuşurken ben camdan öğrencilere bakıyordum. O da bana gidiyorum demiş ben de duymadım. O arada da Bayan Lee içeriye girip aynı Taehyung'un yanağını öptüğü gibi beni de öpmüştü işte ben de Bayan Lee'yi Bay Jung sanıp ani bir refleksle yumruk atmıştım.'' dedim.
Anlattıklarım biter bitmez Jimin kahkahalar atmaya başladı. Bir süre ikimizde sadece güldük sonra ben Jimin'e Taehyung'un yanına gideceğimi ve onun eve kendi başına gitmesini söylemiştim.
*******************
15 dakikadır kapıda bekliyordum zili çalmış ama açan olmamıştı kaç defa Taehyung'u aramışsam da açmamıştı bende son çare Heejin'i aradım ve ona durumu söyledim oda birazdan burada olacağını diyerek telefonu kapatmıştı. Aradan birkaç dakika geçtikten sonra Heejin gelmiş ve anahtarla kapıyı açmıştı.
Eve Heejin'in ardından girdiğimde sehpanın üstündeki Taehyung'un telefonunu elime alıp baktım telefonu sessizdeydi. Heejin '' Enişte sen abimi uyandır bende ona ilaç getireyim.'' dedi. Bir şey demeden odasına çıktım kapıyı açıp içeriye girip Taehyung'un yanına gittim o melek gibi uyuyordu. alnından öptüm ilk biraz kıpırdandı ama uyanmadı.
Heejin yanıma gelip elindeki suyu ben bir diyemeden Taehyung'un yüzüne boşalttı. Taehyung küfür ederek yataktan fırladı sonra bir bana bir Heejin'e baktı ve Heejin'e ' Defol git' diye bağırdı. Heejin elime ilacı ve su şişesini verip kapıyı kapatıp çıktı.
Bende yavaşça yatakta oturan sevgilimin yanına gidip oturdum. Ben yanına otur oturmaz 'Kook beraber uyuyalım mı çok yorgunum ?' diye sordu. Şakağına öpücük kondurduktan sonra gülümsedim.
'' Okulda da çok yorgundun o yüzden şu ilacı iç ve sonra beraber uyuyalım '' dedim. Gülümseyerek dediklerimi yaptı ve sonra da ayağa kalkıp kapıyı kilitledi ve yanıma geldiğinde beraber yatağa girdik ben onu göğsüme çektim oda bana sarılıp tekrar gözlerini kapattı bende çilek kokan saçına uzun bir öpücük bırakım bende gözlerimi kapattım.
----------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________