Jungkook ( 3 yıl sonra):
Bu üç sene de fazla bir şey değişmemişti . Hala okula ilişkimizi kimin yaydığını bulamamıştık o gün yani tüm öğretmenler bizi öğrendikleri gün Taehyung'un dediği gibi yapmıştık. Tabii benim tayin için bir problemim olmasa da Taehyung yeni geldiği için sorun yaşamıştı ama en sonunda ikimizde Busan'a tayinimizi aldırmıştık. Okullar kapandıktan sonra Jimin sınava girmiş ve Seul üniversitesi sanat bölümünü kazanmıştı. Aynı okulu Yoongi 'de kazanmıştı. Şimdi onlar beraber seul de yaşıyorlardı ayrıca sevgili olmuşlardı. Jiminle neredeyse her gün konuşuyorduk ve tatillerde Busan'a geliyorlardı. Heejin ise 2 yıl önce onun için doğru kişiyi bulmuş ve 1 ay önce de SoJoon'la evlenmişti. Sojoon gerçekten iyi biriydi ve Heejin'i çok seviyordu her ne kadar Taehyung Sojoon'a eziyet çektirse de yılmadan kendini Taehyung'a sevdirmeye çalışmıştı. eh tabii sonunda bunu başarmış ve Heejin'i de almıştı. Onlar şimdi balayındaydı.
Bize gelecek olursak da Busan gelmiştik. Bu sefer okullarımız aynı değil sanırım bundan dolayı ilişkimiz için bir sorun olmamıştı. Taehyung'la beraber şirin bir apartmanda ev tutmuştuk. Taehyung saçını sarıya boyatmış ve beni delirtmişti. Busan da geçen bütün çocukluğumu anlatmış ve küçükken gittiğim yerlere beraber gitmiştik. Önceden tek kişilik ailem vardı sonra hayatıma Taehyung girmiş ve onunla birlikte de Heejin girmişti. Daha sonra da ailemiz genişlemiş ve şimdi 5 kişilik mutlu bir aileye sahiptim.
Bugün günlerden 14 şubattı ve ben hayatım olan adama evlenme teklifi edecektim. Taehyung şimdi okuldaydı akşama kadar dersi vardı daha sonra onu alıp evlilik teklifi yapacağım yere götürecektim ama önce orayı hazırlamam lazımdı.
**********************
Yz/ Normalde Namsan Kelesi Seul'de fakat bu fic de Namsan kulesi Busan da olacak :)
***********
Taehyung:
Akşam 4'de kadar olan derslerim sonunda bitmiş ve eve gidecektim sonra da Jungkook'la birlikte 14 şubatı kutlayacaktık. Öğretmenler odasına girip elimdeki kitaplarımı dolabıma koyup ceketin cebindeki telefonumu çıkardım ve Jungkook'dan gelen mesaja hemen tıkladım.
Cooky: Güzelim üzerine şık bir şeyler giyin ve namsan kulesine gel. Seni orada bekliyor olacağım.
Cooky: Seni Seviyorum TaTa'm
TaTa: Tamam sevgilim bir saate orada olurum ve Benden seni Seviyorum Kaslı tavşanım.
Sanırım sevgilim bana sürpriz yapacaktı. heyecanla öğretmenler odasından çıkıp arabama binmiştim .
Eve geldiğimde hemen üstümü çıkartmış ve Siyah pantolonumu giyinmiş sonra siyah balıkçı yaka kazağımı giyip siyah yakalarında işlemeler olan ceketimi giyinmiş ve son olarak da siyah süet botumu giyip kabanımı aldıktan sonra aynada saçımı düzeltmiş ve evden çıkmıştım.
Aradan geçen yarım saatte Namsan Kulesine gelmiştim etrafa hiç bakmadan cebimdeki telefonu çıkartacakken etrafta olan tüm ışıkların sönüp sonra saniyeler içerisinde tek bir yerin aydınlatılmasıyla kafamı oraya çevirmiştim. Ve elinde gitarıyla jungkook'u görmüştüm. Ben ağızım açık onu süzerken o şarkıya başlamıştı.
Mutluluk
Mutluluk
Şimdi elimi tut
Benim mutluluğumun
sebebi sensinMutluluk
Mutluluk
Şimdi kapıyı kapat
Seninle birlikte olduğum zaman Ütopya'dayımUzaklardaki Okyanusun sesini duyuyorum
Bir rüyanın karşısında,ufukta
Daha net olan o yere gidiyorum
Şimdi elimi tut
Benim mutluluğumun
sebebi sensinSen hayatımda tekrar yükselen güneşsin
Genç hayallerimin ikinci gelişi
Bu duygunun ne olduğunu bilmiyorum,Bu bir rüya mı?
Rüya çölde yeşil bir vahadır
*İçimde derin bir'olasılık'O kadar mutluyum ki!Nefes alamıyorum ,çevrem şeffaflaşıyorŞimdi elimi tut
Benim mutluluğumun sebebi sensinMutluluk
Mutluluk
Şimdi elimi tut Benim mutluluğumun sebebi sensin.( Şarkı :Jungkook Euphoria)
Gözlerim dolu dolu Jungkook'a bakarken o şarkısını bitirmiş ve yanıma geldiğinde önümde diz çökmüştü onu öyle görünce kalbim daha fazla hızı atmaya başlamıştı heyecandan bayılmasam iyiydi. Jungkook cebindeki yüzük kutusunu çıkarmış ve onu açarak
'' Benimle Evlenir Misin?'' demişti. Kıkırdayıp parmağımı ona uzattıktan sonra
'' EEVVVETTTT'' diye bağırmıştım. Jungkook yüzüğü parmağıma taktıksan sonra ayağa kalmış ve dudaklarımı öpmeye başlamıştı bende ona karşılık verince biraz öpüşmüş ardından biraz çekilerek alnını alnıma yaslamıştı.
'' SENİ SEVİYORUM JEON TEAHYUNG''
'' SENİ SEVİYORUM JEON JUNGKOOK.''
-SON-
--------------------------------------
orijinal hikayesinden farklı bir sonu oldu. Umarım beğenirsiniz ve Okuduğunuz, oy verdiğiniz ve yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim 💜😊
Çok yakında kendi yazdığım fic'de görüşmek üzere.👋💜
Taehyung'un giyindiği
Jungkook'un kıyafeti
Evlilik yüzüğü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________