Taekook:
Dünya'nın en şanssız insanı bendim galiba yani insan daha ilk dersini işlemeden hem bıçaklanır hem de sömestr'a girer miydi? Hadi bunları geçtim. Heejin bile bana bakmıyordu yani daha doğrusu bakamıyordu. Kocaman evde bu yaralı halimle nasıl tek başıma bir hafta duracaktım bilmiyorum.
Heejin '' Abi ben çok özür dilerim ama biliyorsun zorundayım zaten ben birkaç kişiye sordum sana bakmaları için fakat daha onlardan yanıt gelmedi. Eğer geri dönen olursa seni ararım.'' deyip beni öptükten sonra hazırladığı çantasını da alıp evden çıkmıştı.
Heejin gideli 2 saat olmuştu ve ben uyuyamadığım için film izliyordum. Filmin yarısına geldiğimde gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Filmi kapatıp odama giderken telefonumun çalmasıyla tekrar dönüp salondaki telefonumu alıp açtım.
'' Abi ne yapıyorsun? iyi misin?''
'' İyim Heejin uyumak için odama çıkacaktım. Bana bakmak için aradıklarından birimi döndü ?''
'' Evet ve uyuma abi on dakika ya gelirler.''
'' Kimler gelirler? Heejin hem bana bakmak için bir kişi gelmeyecek miydi? anlatsana kimi çağırdın?''
'' Of abi ya Bay Jeon ve yeğeni geliyor oldu mu? Merakın gitti mi?''
'' Heejin bir tane bakıcıda mı bulamadın niye Bay Jeon ile Jimin'i çağırıyorsun?''
'' Ya abi bana niye kızıyorsun Bay Jeon'un kendisi sana bakmak istedi ben de kabul ettim. Neyse benim otobüsüm kalıyor görüşürüz.''
Benim kardeşim tam bir salaktı. İnsan abisine bakması için hiç çalıştığı okulun müdür yardımcısı ve yeğeninin gelmesine nasıl izin verirdi ki?
Az önce Heejin'in dediklerini umursamadan odama gidip yatağa yatıktan sonra uyumaya çalıştım.''
Jungkook:
Bay Kim'i aramıştım durumunu öğrenmek için fakat açmamıştı. Ben de kardeşini arayıp ona sormuştum. HeeJin de şehir dışına çıkacağı için abisinin tek kalacağını söylemişti ardından da tanıdığım bir bakıcının olup olmadığını sormuştu. Ben ise sazan gibi atlayıp bakabileceğimi söylemiştim. İlk itiraz etse de sonrasında kabul etmiş ve evlerinin adresini söylemişti.
Şimdi ise Jimin ile birlikte Bay Kim'in evine gidiyorduk. Jimin arka koltukta kulaklığını unuttuğu için telefonunun sesini fullemiş şarkı dinliyordu.
Sonunda adrese geldiğimiz de arabayı park edip eve doğru yürüdük. Kapıya geldiğimizde zile bastım fakat açan olmadı birkaç defa daha belirli aralıklarla çalmaya devam ederken kapının diğer tarafından bir bağırış duydum.
Bay Kim'' NE VAR BE ÖLÜYORUM YORGUNLUKTAN BİRAZ UYMAK İSTEDİM NE ZİLE BASIP BASIP DURUYORSUNUZ DAHA YENİ BIÇAKLANDIM BEN NE KAPICISI BİTER, NE KARDEŞİ, AY GEÇMİŞ OLSUN OĞLUM DİYEN KOMUŞULAR BİTER. NE OLDU ŞİMDİ ÖLÜMDEN DÖNDÜĞÜMDE Mİ AKLANIZI GELDİM HA'' diye bağırarak kapıyı açtı.
Karşısında bizi görünce aniden surat ifadesi değişti ve '' Özür dilerim. Affedersiniz çok yorgunum ve bir türlü uyuyamadım bu yüzden biraz sinirliyim size patladım. Neyse siz içeriye girin bu arada hoş geldiniz.'' dedi ve bizi içeriye davet etti.
------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________