WELCOME TO KAOS
Taehyung:
Sabah uyandığımda kalçanın ve belimin sızladığını hissetmiştim biraz daha kendime geldiğimde yanımda Jungkook'un olmadığını fark etmiştim. Tam kaşlarımı çatmış Jungkook'un nerede olduğunu düşünüyordum ki mutfaktan geldiğini tahmin ettiğim seslerle hafif gülümsemiştim sanırım sevgilim bana kahvaltı hazırlıyordu. Bende yatakta daha fazla durmak istemediğimden önce esnemiş sonrada dünkü siyah tişörtümü giymiş popomun ve belimin sızısını umursamadan lavaboya gitmiştim ellerimi ve yüzümü yıkamaya başlamışken telefonumun çaldığını duymamla işimi hemen bitir yatağın yanındaki komodinin üzerinde duran telefonuma ulaşmıştım ki sesi kesildi açıkçası arayan okulun müdürüydü eğer önemliyse tekrar arar diyerek telefonumu elime almış Jungkook'un yanına gidiyordum ki odanın kapısından çıkmadan Whatsupp 'dan gelen mesajla durdum ve mesajı okumaya başladım.
Müdür Bey: Bay Kim bugün bana biri mesaj attı ve ben ilk önemsemedim fakat sonra sizin müdür yardımcısı Bay Jeon'la çok yakın bir fotoğrafınızı attı. Normalde umursamazdım ama bu olması gerektiğinden de fazla bir yakınlıktı.
Müdür Bey: Bana atılan fotoğraf bu
Müdür Bey: Bu fotoğrafı atan kişi sizin sevgili olduğunuzu söyledi. Biliyorum sizin özel hayatınıza ben karışamam ama okuldaki öğretmenler, öğrenciler veya veliler öğrenirse büyük sorun olur ve eminim bunu sizde istemesiniz
Müdür Bey: Bu yüzden hem sizi hem de Bay Jeon'u yarın 3.ders saatinde odamda bekliyorum.
**************
Gözlerim dolarken elimdeki telefonu kapatıp yatağa sertçe fırlattım. Ne olacaktı şimdi? Ayrılacak mıydık? Doğru düzgün düşünemiyordum bile. Her şey bir anda dibe batmıştı. Kim bizden ne isterdi ki?
Mutfaktaki Jungkook'un umursamadan altıma pantolonumu alıp sakinleşmek için dışarıya çıktım. İlerdeki ağacın oraya gidip oturdum ve hem sinirden hem de üzüntüden ağlamaya başladım.
Jungkook:
Erkenden kalmış ve biraz güzelimi izledikten sonra karnının aç olabileceği aklıma gelmiş ve ilk lavaboya gidip işlerimi halletmiş sonra da üzerimi giyip buraya gelirken gördüğüm markete gitmek için dışarıya çıkmıştım.
Daha sonra alacaklarımı alıp eve gelmiş ve güzelime kahvaltı hazırlamaya başlamıştım. Aradan geçen yarım saat sonunda krepleri yapmış ve tam Taehyung'u uyandırmaya gidecekken kapının çarpılma sesini duymuştum. İçime endişe düşerken hemen ocağın altını kapatmış ve dışarıya çıkmıştım. Taehyung'un nerede olduğuna bakarken ilerdeki ağaca yaslanmış oturuyordu koşarak hemen yanına gitmiş ve ona '' Ne oldu? Niye burdasın?'' diye sordum.
'' Hiçbir şey olmadı.''
'' Buna inanmamı bekleme ne oldu güzelim söyle hadi.'' demiştim yatıştırıcı bir sesle.
'' Jungkook soru sorma lütfen sonra anlatırım.''
'' Tamam sevgilim şuan sormam ama sen de anlatacaksın. Anlatmamazlık ya da konudan kaçmak yok.''
'' Kaçmak yok.''
Taehyung'un önüne eğilmiş şakağına öpücük kondurduktan sonra ellerinden tutarak ayağa kalkmasını sağlamıştım.
'' Hadi sevgilim kahvaltı hazır .'' kafasını sallamış ve dudaklarımı öptükten sonra '' Hadi bir an önce kahvaltı yapalım da seni götürmem gereken bir yer var.'' dedi.
İçimde endişe ve huzursuzluk baş gösterse de bir şey demeyip Taehyung'a ayak uydurmuştum. Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola çıkmıştık....
-----------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEW TEACHER ✓
FanfictionOkula yeni gelen tarih öğretmeni Taehyung ve Müdür yardımcısı Jungkook'un arasındaki aşkın anlatıldığı bir fic. UYARLAMADIR. Orijinali '' istiyordu_ mutluluk'' tarafından yazılmıştır. _________________________________