Reggel kicsit szomorúan ébredtem a tegnapi miatt. Nem tudom mit kéne tennem, hogy Chan akár egy kicsit is megkedveljen..
Sóhajtottam egyet majd felkeltem és elindultam a fürdőbe. Rendbe szedtem magam, és úgy döntöttem ma csak egy kevés szempillaspirált teszek fel. A hajamat egy laza kontyba fogtam majd felöltöztem.Mivel Koreában már jó idő van, ezért ma egy kicsit lazább outfitet választottam, és egy kicsit "kihívóbban" öltöztem fel. Ma a smink helyett a ruhán volt inkább a hangsúly.
Kihasználtam hogy itt vagyok, így a szobámba hozattam a reggelit.
Miközben ettem megnéztem a telefonomat.~Kim Seungmin elkezdett követni téged~
Hatalmas mosoly ült ki az arcomra, hiszen tudtam hogy ez csak jót jelenthet.
Úgy gondoltam posztolok instára hiszen mostanában úgyse tettem ki semmit.han.jisung, felix_lee és további 756 személy kedveli.
miawang: Gondoltam kihasználom hogy itt vagyok😋
han.jisung: Jó étvágyat, de ha végeztél vedd az irányt felénk❤️Jisung mintha érezte volna hogy a tegnapi után nem szívesen megyek hozzájuk. Megcsörrent a telefonom és láttam hogy ő hív. Tegnap este cseréltünk telefonszámot miközben sétáltunk haza.
- Szia! - szóltam bele a telefonba.
- Szia drága! Chan nincs itthon gyere nyugodtan! Fele társaság elment vásárolni és gyakorolni, fele társaság itthon maradt. - tért a lényegre rögtön.
- Nem is kell mondanod többet 10 perc és indulok. - bontottam a vonalat.
Megkönnyebülés volt hogy Chan nincs otthon. Bár szerettem volna jóba lenni vele, a tegnapi után mégsem volt kedvem hozzá.
Befejeztem a reggelit, majd összeszedtem a dolgaimat, és elindultam.Mostmár nem kellett elém jönni ugyanis tudtam merre kell menni.
10 perc séta után oda is értem, majd bekopogtam, és Felix nyitott ajtót.
Meglátott majd elmosolyodott.
- Hey, you wanna come in? - kérdezte mély hangon, én pedig egyből felismertem a részletet, és nem tudtam vissza tartani a nevetésemet. Én az előbbi mondatán nevettem, ő pedig rajtam.
Végül nagy nehezen sikerült abba hagynom a nevetést és beléptem a dormba.
- Mia!
- Igen? - fordultam felé.
- Jól nézel ki! - mondta Felix majd mosolygott.
- Köszi Lix! - mondtam kicsit zavartan.
Nem voltam szégyenlős típus, így nem öltöztem át mielőtt eljöttem a szállodából. Viszont annyira természetes és nyugodt hangnemben mondta ki ezt az egy mondatot, hogy ettől kicsit zavarba jöttem.
Felix felment az emeletre, én pedig levettem a cipőm és bementem a nappaliba a többiekhez.
- Sziasztok! - köszöntem Jisungnak, Minhonak és Seungminnek.
Örültem hogy ők maradtak itthon.
Mindenki végig nézett elég feltűnően, majd Minho fütyült egyet.
- Mia jól nézel ki! - bólogatott elismerően Minho.
- Köszi! - válaszoltam nevetve.
Jisung felállt a kanapéról, majd odajött és megölelt.
- Nagyon csinos vagy! - mondta miközben ölelt.
- Köszi de mostmár elég lesz! - nevettem.
- Miért? - kérdezte Jisung ijedten.
- Mert a végén még elhiszem!
- Ohh akkor bocsi Mia de sajnálattal kell közölnöm hogy borzasztóan nézel ki. - mondta miközben végig nézett rajtam, majd vágott egy fintort.
- Hülye! - csaptam meg a vállát játékosan és nevettem.
- Gyere ülj le köreinkbe. - mondta Seungmin mosolyogva.
- Örömmel! - mosolyogtam vissza rá majd közé és Jisung közé ültem.
Közben megjött Felix is, és neki álltunk beszélgetni és videójátékozni. Igazából mindenki legyőzött hiszen sosem szoktam játszani ilyenekkel. De nagyon jól éreztem magam velük, és hamar telt az idő.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love From Work | 𝘽𝙖𝙣𝙜𝙘𝙝𝙖𝙣 𝙛𝙛 ~
Fanfic~ Eredetileg csak a munka miatt mentem Koreába. De amik történtek azokra álmomban se gondoltam volna. ~