✨𝙏𝙞𝙯𝙚𝙣𝙣𝙚𝙜𝙮𝙚𝙙𝙞𝙠 𝙛𝙚𝙟𝙚𝙯𝙚𝙩✨

1.5K 94 6
                                    

Másnap reggel boldogan keltem, hiszen végre Chan is megenyhült és egész jó úton haladunk afelé hogy jóba legyünk és ne csak idegesítsük a másikat.
Oldalra néztem és láttam hogy Jisung is ébredezik, Felix pedig még elég mélyen aludt.

Mielőtt Jisung elfoglalta volna a fürdőt, gyorsan összekaptam a dolgaimat és megindultam.
- Nemár Mia én akartam menni! - nyöszörgött Jisung.
Megtorpantam és visszafordultam.
- Még észnél se vagy Jisung. - néztem rá értetlenül.
- Dehogynem! - mondta csukott szemmel miközben mosolygott.
- Aha látom! - forgattam meg a szemeimet, majd elindultam.
Ma még maradtunk a hotelben, így szabadok voltunk. Mindenki azt csinált amihez kedve volt.
Tettem fel sminket, majd felöltöztem.

Végeztem majd kimentem és láttam hogy Jisung még mindig alszik

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Végeztem majd kimentem és láttam hogy Jisung még mindig alszik.
- Ha te mentél volna először, azt hiszem az egész napomat pizsamában kellene töltenem. - dünnyögtem miközben lepakoltam a dolgaimat.
- Hallottam ám! - mondta Jisung durcásan.
- Még szerencse! - indultam meg kifelé.
- Nincs igazad! - pattant fel hirtelen de eléggé megszédülhetett ugyanis telibe rám esett így mindketten a földön találtuk magunkat.
- Ti meg mégis mi a szart csináltok? - kérdezte Chan idegesen, aki pont ekkor toppant be és szerintem robbanni készült.
Gyorsan lelöktem magamról Jisungot majd felkeltem és megigazítottam a ruhámat.
- S-semmit! - válaszoltam, de eléggé zavarban voltam.
- Nyugi hősszerelmes nem mászok rá a csajodra! - mondta Jisung szórakozottan.
- MIVAN?! - kérdeztünk vissza teljesen egyszerre.
- Mi? - nézett ránk felváltva nagy szemekkel Jisung. - Ja semmi-semmi csak vicceltem. - húzta össze magát.
- Szerintem jobban jársz ha most azonnal bemész oda! - mutattam a fürdő felé idegesen.
- Már itt sem vagyok! - nevetett kínosan Jisung majd el is tűnt.
Kifújtam egy adag levegőt majd megindultam az erkélyre a többiekhez.
- Miről beszélt Jisung és miért mondta ezt? - kérdezte Chan idegesen miközben a karom után kapott és nem hagyta hogy csak úgy elmenjek mellette.
- Honnan tudjam Chan? Láttad a reakciómat nem? Ugyanúgy nem értettem mivan mint te! - mondtam, majd kirántottam a karomat és ott hagytam.

Komolyan nem hiszem el őket. Chan a legjobbkor jelent meg ismét. Jisung pedig mi a faszért nem tud csendben maradni?
Azt hiszem lesz egy beszélgetésem vele ha végzett..

- Jó reggelt srácok! - köszöntem a többieknek akik már a reggelit készítették elő.
- Szia Mia! - köszönt mosolyogva Hyunjin és Binnie.
Minho még mindig kerülte velem a szemkontaktust. Nem jó ez így! Muszáj beszélnem vele.
A gépemet azóta Lix segítségével sikerült megjavítanom. Bár nem az igazi a lényeg, hogy nem a gép részével történt a baj.

- Minho tudunk beszélni? - szólaltam meg hirtelen.
- M-mi? Velem szeretnél beszélni? - kérdezte félénken.
Bólintottam egyet, majd megindultam az erkély túlsó felére, hogy mégse hallja mindenki mit beszélünk. Megfordultam és bele kezdtem.
- Bár még mindig haragszom rád, úgy gondolom nem kéne ez a feszültség. Az az egy szerencséd van hogy nem magával a géppel történt baj hanem csak a szíjával. Ezért döntöttem úgy hogy beszélnünk kéne.
- Ne haragudj rám Mia! - hajtotta le a fejét szomorúan. - elborult az agyam és nem is gondolkodtam. Nem akartam hogy baja legyen, csak szerettem volna ha kitörlöd a képet. Mikor elszakadt a szára tudtam hogy nagy hülyeséget csináltam, de annyira haragudtál hogy esélyem sem volt bocsánatot kérni.
- Persze hogy haragudtam Minho! Fogalmad sincs ez a gép mennyit jelent nekem. Nektek csak egy eszköz ami képeket készít, de nekem az életem! Ezen van minden emlékem!
- Sajnálom Mia!
- Semmi gond! Elvégre azért hívtalak félre hogy kibéküljünk. És nem szeretném ha továbbra is feszélyezve éreznéd magad. Lix-el sikerült nagyjából helyre hoznunk szóval csináljunk úgy mintha ez nem történt volna meg.
- Rendben! - nevette el magát végre Minho.

Love From Work | 𝘽𝙖𝙣𝙜𝙘𝙝𝙖𝙣 𝙛𝙛 ~ Onde histórias criam vida. Descubra agora