✨𝙀𝙥𝙞𝙡𝙤𝙜𝙪𝙨✨

1.4K 83 22
                                    

2 héttel később

Az elmúlt két hét ugyanúgy telt mint eddig. Újabb és újabb szállások, fellépések, városok. Csodálatos volt az elmúlt 1 hónap. Olyan helyekre is eljutottam ahova a munka nélkül nem igazán lett volna lehetőségem. A helyszínek gyönyörűek voltak, a srácok pedig csodálatosak mint mindig. Az a szenvedély és az a szeretet amit minden egyes alkalommal felvisznek a színpadra, elképesztő. Nem lehetek elég hálás azért amiért megkaptam ezt a munkát és a fiúk turnéján részt vehettem. Bele láthattam a színpad mögötti készülődésekbe, a fiúk életébe és hétköznapjaikba. Megismertem azt az oldalukat amire rajongóként lehetőségem se lett volna. Életre szóló barátságok alakultak és olyan szerelmek amikre mindenki emlékezni fog.
A srácok tele vannak szeretettel és élettel.
Az a pozitív energia ami bennük van,  elképesztő.
Seungmin és Jeongin az a két srác akikkel viszonylag későn tudtam igazán jóba lenni. Mindketten elég zárkózottak és csendesek, viszont annál tehetségesebbek és annál csodásabb hangjuk van.

Hyunjin elég fontos személy lett számomra. Az elején nem volt szimpatikus, sőt mondhatom hogy taszított a személyisége de mikor elindultunk a turnéra, onnantól minden pozitív irányba változott. Bármit megtudok vele beszélni és bármilyen problémával fordulhatok hozzá, mindig segít és hasznos tanácsokkal lát el. Ja és teljesen érthető miért ő a visual a csapatba.

Felix egy tündéri srác. (néha szó szerint). Ő már az első pillanattól kezdve belopta magát a szívembe. Jisung után ő volt az első aki nyitott felém. A barátságos természete és a gyönyörű mosolya szerintem a legjobb kombináció. Több ilyen csodálatos ember kéne a földre mint ő.

Minho-val elég nehezen indult a kapcsolatom. Több vitánk is volt, de a legdurvább az volt amikor majdnem teljesen tönkretette a gépemet. Ahogy telt az idő, a mi kapcsolatunk is úgy változott pozitív irányba, főleg mióta Jisunggal együtt van. Azóta mintha kicserélték volna. Sokkal barátságosabb és kedvesebb (reggelente is) mint volt. Mostmár hozzá is fordulhatok bármilyen problémával, mert rögtön időt szakít rám és segít.

Binnie szerintem örökre az a személy marad, akivel bármikor bárhol képes vagyok inni. Ebben a 2 hétben ittunk egy párszor rendesen, hiszen ki kellett használni az utolsó napokat. Persze tudtuk hol a határ és nyilván nem a koncert előtti estéken kerítettünk erre sort. Binnie már a kezdetektől fogva szeret idegesíteni illetve szivatni és ez azóta sem változott. Annyi a különbség hogy ez már oda vissza működik. Ő inkább ez a hülyéskedős barát de bármikor ha olyan van, előveszi a kigyúrt énjét és intézkedik. Csak hülyéskedek. Szerencsére még nem kellett megvernie senkit sem. Binnie a kedvenc rapperem az egész világon. Amit a színpadon leművel, az fantasztikus. Mindig csodálattal nézem és hallgatom.

És hát a legjobb barátomra is sort kerítek aki nem más mint az én imádott Jisung-om. Annyira örülök hogy megismertem de komolyan. Nála jobb barát nem létezik. Mióta együtt van Minhoval mintha ragyogna. Állandó mosoly van az arcán és csupa pozitív gondolatai.
Jó látni hogy ennyire jó hatással vannak egymásra. Jisung egy nagyon vicces személy, aki már az első pillanattól kezdve úgy bánik velem mintha a kishúga lennék. Talán vele volt a legtöbb veszekedésem, de szerencsére egyikünk sem annyira haragtartó, így mindig megtudtuk beszélni a félreértéseket.
Számomra az egyik legfontosabb személy lett és jobb barátot kívánni se kívánhatnék. A tehetsége határtalan az egyszer biztos. Az ahogy rappel, ahogy énekel es maga a megjelenése is tökéletes.

És nem utolsósorban itt van Chan, akinek a leghálásabb vagyok. A kapcsolatunk nagyon nehezen indult, sőt kifejezetten utált az elején, de mára már a legfontosabb személy az életemben, akinek rengeteg mindent köszönhetek.
A természete nagyon barátságos és közvetlen. Mindig odafigyel mindenkire és maga elé helyez mindenkit. Az ahogy a srácokkal bánik és mindenki mással, elképesztő.
Bármi baj van, vagy ha csak látja rajtam hogy valami nem oké, addig nem hagy békén amíg el nem mondom.
Amikor megtudtam hogy őket fogom fotózni és videókat néztem róluk már akkor is Chan volt az aki felkeltette az érdeklődésemet. Amikor pedig megláttam élőbe, még jobban megfogott és azt akartam hogy ő legyen az első akit jobban megismerek. Sajnos ez nem így alakult, de később mégis összejött minden.
Chan egy nagyon tehetséges személy. Még a fellépések alatt is a többiekre figyel. Mindegy mit csinál a színpadon, hiszen mindig tökéletes. Akkor is ha rappel, ha énekel, ha táncol. De legjobban azt szeretem mikor esténként nekem énekel. Annyira kellemes és nyugtató hangja van.

Love From Work | 𝘽𝙖𝙣𝙜𝙘𝙝𝙖𝙣 𝙛𝙛 ~ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt